71

20.7K 1K 54
                                    

" Bakışma yarışmasına katılalım biz. " dedim abim ve Atamer'e sırayla bakarak. Atamer geldiğinden beri odada sessizlik hakimdi. " Üçümüzden biri net kazanır. " göz devirdiğimde Atamer gülümsedi. Kimse konuşmuyor sadece birbirine bakıyordu.

" Sen katıl bizde arkandan katılırız. " gözleri Atamer'e çevrildi. " Değil mi komutanım? "

" Yok. " dedi Atamer kollarını önünde bağlayarak. " Ben Yudumla birlikte katılmayı tercih ederim. "

Vay canına!

Sahte komutan bir puan toplamıştı değil mi?

Şu karizmaya şu cesarete de bakın diye bağırmak istiyordum.

" Komutanım, siz abayı yakmışsınız da haberimiz mi yok? " abimin sorusuyla birlikte Atamer yerinde dikleşti.

" Yakmamak mümkün değildi. " dedi gözlerini benden çekmeden. Maskesini çıkarmıştı. Benim yanımdayken takmamaya özen gösteriyordu. Bu konuyu aştığımız için mutluydum. " Bu arada ne zaman gelelim? "

" Nereye? " diye sordu abim kaşlarını hayretle kaldırarak.

" Size. " çenesinin ucuyla beni gösterdi. " Yudum'u ailenden istemeye. "

Abim abartılı bir şekilde öksürmeye başladığında benimde gözlerim irileşmiş bir şekilde Atamer'e baktım. Ciddi miydi? Mesajlaşırken şakayla karışık bir şeyler konuşuyorduk. Ama şu an gerçekten bunu abime söylemiş miydi?

" Yudum'u? "

" Hı hı. "

" İstemeye? "

" Allah'ın emri..."

" Tamam tamam duymak istemiyorum devamını. " dedi Abim bir anda ayağa kalkarak. " Ben yani Komutanım siz ciddi misiniz? "

" Ciddiyim, bunun şakası mı olur? " dedi Atamer kaşlarını çatarak.

" Hayır ama yine de.. "

" Yine de derken? "

" Ne bileyim Yudum bu işte. " dedi Abim ve gözlerini üzerimde gezdirdi. Umarım şimdi bütün kötü özelliklerimi sayıp da Atamer'in vazgeçmesi için bir hamlede bulunmazdı. " Küçük değil mi evlenmek için? "

" Gayette büyüğüm. " dedim kendimi tutamadan. " Ve sizi duyuyorum. "

" Yudum daha geçen gün beni işlettin kızım, abin olduğum halde. Nasıl büyüksün? "

" Bütün kirli işlerimi ortaya dökme abi, belki lazım olur ha? " kaş göz işareti yapsam bile susacağa benzemiyordu abim. Kaşınıyordu.

" Kız sen geçen gün yastık savaşı yapalım özledim gel abi diye aramadın mi beni? "

" Büyükler de yastık savaşı yapar Bir kere. " dedim kollarımı göğsümde bağlayarak.

" Katılıyorum. " Atamer'in onaylayan sesini duyunca içim rahatladı desem az kalırdı. " Artık biz yaparız yastık savaşını. " göz kırparak gülümsediğinde kalbimin yerinden çıkacağını hissettim.

Bu çocuk gerçek miydi?

Galiba evet dediğinizi duyar gibiyim.

Ve hatta o kadar gerçek ki ona sen yazdın dediğinizi de duyar gibiyim.

" Kabul. " dedim elimi kaldırarak. " Yastık savaşına varım. "

" Evlenmeden olmaz yastık savaşı. " dedi Abim elini kaldırıp odada tur atmayı bırakarak.

" Ne alaka ne alaka? "

" Hem önce abiler evlenir. " dedi bahane sunmak için delirdiği anda.

" Bul birini de evlen..."

" Yudum.." dedi sonunu uzatarak.

" Abicim..." tıpkı onun gibi bende sonunu uzattım.

" Düğün diyorsunuz ha? " kafası karışmış bir şekilde bize baktı.

" Önce isteyelim, sonra devamı gelir diyoruz. " dedi Atamer göz kırparak. " Ama şimdilik sen ve ben karargaha gidiyoruz diyorum. Bu kadar firar yeter. " abimin sırtına vurarak kapıya doğru yürümesini sağladı. " Senin şu fotoğraf işini halletmek için güzel bir gün, ne dersin? "

" Kandan girerim diyorsun? " abimin ittirerek evden dışarı çıkardı. Arkasını dönüp bana öpücük attığında elimi uzatıp yakalar gibi yaptım.

Gülümsedi ve kapıyı arkalarından kapattı. Bir dakika bile geçmeden telefonuma mesaj geldi.

Sahte komutan: Hazırlan evleniyoruz!!

Sahte komutan: Sahte komutandan eşin olmaya nasıl ilerliyorum oynat gör.

Sahte komutan:   ;)

Sahte Komutan | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin