74

31.5K 1.1K 343
                                    

Yutkundum.

Atamer'in altında sadece beline bağladığı havlu duruyordu. Bende ise bedenimi çok da örtmeyen bir havlu. Ve çok yasaklı bir yerdeydik.

Banyoda.

" Kurtulmak isteyen yoktur belki sahte komutan, ne dersin? " dediğimde kalbim ağzımda atıyordu. Amacım neydi? İnanır mısınız hiçbir fikrim yoktu.

Bana doğru iki adım atıp dibimde bittiğinde nefes almakta zorlandım. Boynumu yukarı doğru kaldırıp gözlerinin içine baktım. " Çok yanlış şeyler olabilir, biliyorsun değil mi? "

" Biliyorum. "

" Ama geri adım atmam diyorsun? "

" Diyorum. "

" Bende atmazsam? "

" İstediğimiz şeyi yapmış oluruz. " dedim nefes nefese.

Elini uzatarak yanağımı okşadığında gözlerimi kapatmamak için direndim. " Hayatımı değiştiren kadın, ne kadar da güzelsin sen öyle? "

" Öyle miyim? " yanağımı avcuna yasladığımda okşadı.

" Öylesin ve benimsin. Benim de senin olduğum gibi. " ellerini bir anda belime koyup beni havaya kaldırarak lavabonun kenarına oturduğunda kalbim hızla çarpıyordu. Bacaklarımın arasına girip dudaklarını dudaklarıma yasladı. " Kaçış yok, biliyorsun değil mi? "

" Hiçbir şeyi bu kadar bildiğimi sanmıyorum. "

Beklemeden direkt dudağını dudağıma bastırdı. Dudaklarının hareketiyle kendimden geçmemek elde değildi. Bir elini belime indirip okşadığında havlumun düşmemesi için önümde tuttuğum elimi saçlarının arasına soktum.

Alt dudağını dişlerimin arasına alarak çekiştirdiğimde inledi. Elimin birini önce boynuna sonrada göğsüne doğru indirdim. Bana attığı kaslarına tek tek dokundum. Aşağıya indiğimde havlunun üzerindeki çıkıntıya elimi dokundum.

" Dokun. " dedi nefes nefese bir sesle. " Bana dokun dövmeli. "

" Böyle mi? " diyerek havlunun üzerinde dokunmaya devam ettim. Havlunun dokunduğum kısmı oldukça yukarıdaydı.

Dudaklarımı yaladığım sırada " Artık o dövmenin başlangıcını görmenin vakti geldi. " diyerek havlunun üst kısmının aşağıya doğru düşmesine izin verdi.

Göğüslerim ve dövmem gözlerinin önündeydi.

" Siktir.." dedi elini yılan dövmemin üzerinde gezdirerek. " Buradan başlıyordu demek. " göğsümün alt ucuna yani başlangıç kısmına parmağını koyduğunda inledim. " Bu dövmeyi ne kadar çok hayal ettim, biliyor musun? " Başımı iki yana salladım. " Bilmezsin. " dedi beni onaylayarak.

İri eli göğsümü avuçladığında başımı geriye attım. Bundan yararlanarak dudaklarını göğüs ucuma dokundurdu. Önce sadece öptü daha sonra ise dilini kenarı boyunca gezdirdi. İnlememek mümkün değildi. Gözlerime bakarak tepesini ağzına alıp emdi. Kahretsin! Bunun bana verdiği zevkten haberi var mıydı?

" Atamer... " ismini sayıklayarak inlediğimde dişlerini kullanarak tepesini arasına hapsetti.

Gözlerimin kaydığında yemin edebilirdim.

Dudaklarıyla beni bu hale getiren başka neler yapmazdı ki?

" Söylesene dövmeli, şimdi sana ne yapmalıyım? " eli diğer göğsüme geçtiğinde hala sol göğsümü yalıyordu. Tatlı işkencesine bu sefer de sağ göğsümle devam etti. Islak dudakları göğsümü öptü. Göğsümü emmeye başladığında bir eli de havlunun açıkta bıraktığı bedenimde gezindi.

Sahte Komutan | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin