Part 6

7.4K 493 69
                                    

Poslední měsíc se Ryan neukázal ve škole, na zprávy neodpovídal a jediné, co jsme o něm věděli, bylo, že řeší rodinou situaci. Tenhle měsíc se Ethan rapidně zhoršil v matice a biologii, už si nedokázal vystačit s látkou, kterou mu Ryan vysvětloval. Každý týden zamířil k němu domů, ale nikdo mu nikdy neotevřel. 

On a Mell, to bylo na rychlo. Už se rozešli, oba zřejmě věděli, že to nemělo  budoucnost. Už dál nepředstírali, že se milují. Ethan se rozhodl, že na ples půjde sám a nebude si ohledně toho dělat starosti. Proč by měl? Počítal s tím, že do té doby někoho určitě najde. Nějakou dívku. 

...

První hodinu, kdy měli matiku, před ním přistála písemka z úterý, za čtyři. Byl v háji. Po druhé hodině zjistil, že matematika nebyla jeho největší problém, ještě tu byla biologie, ze které měl za pět. Ani jeden bod. V tu chvíli věděl, že byl kurva v prdeli.

Po škole šel domů. Kdyby nepropadal, mohl hrát fotbal, ale bohužel propadal. Cestou se na něj lepilo pár holek, jeho mozek říkal, že se mu to líbilo, jeho srdce, že o ně neměl nejmenší zájem. Samozřejmě vyhrál mozek. 

Tentýž den večer mu přišla zpráva. Byla od Ryana, což vůbec nečekal, a proto se mu podvědomě roztáhl široký úsměv na tváři.

Ryan, 18. 10 , 17:59

Ahoj, v pondělí se vracím do školy. Moc se omlouvám, že jsem tě nemohl doučovat, pokud máš v sobotu čas a chceš se setkat, klidně můžeme ☺


Ethan , 18.10 , 18:15

Vážně? Jsem rád, že už se vracíš. Hlavně kvůli tomu doučování :). A jasně, v sobotu mám čas. Takže v kolik se chceš sejít?


Ryan, 18.10 , 18:40

Mohli bychom se sejít u nás tak ve tři? Ještě bych měl vyvenčit psa


Ethan, 18.10 , 18:44

Jasně, vy máte psa? To jsem nevěděl.


Ryan, 18. 10 19:00

Není náš, babička ho k nám dala na pohlídání. ☻


Ethan, 18. 10 , 19:12

Aha, jaká je to rasa? 


Ryan, 18:10 , 19: 25

Je to zlatý retrívr ☺


Ethan, 18. 10 ,19:30

Co se ti stalo v rodině, že jsi nechodil do školy?



Pak už odpověď nepřišla. Ryan mlčel a Ethan jen přemýšlel nad tím, jak se mu další den omluví.

...

Ryan celý měsíc proseděl u Jess. Když jim doktoři volali, oznámili jim, že ji zasáhlo vnitřní krvácení do mozku, které se naštěstí podařilo zastavit. Jakmile však přišla zpráva o jejím nádoru na mozku, Ryan se sesypal jako cukrátka na zdobení. Věděl, že byl naštěstí nezhoubný, ale nedokázal jít do školy, nebyl schopný o sobě dát vědět. Jeho zájmy šly stranou.

Když se stav jeho sestry o něco zlepšil, mamka usoudila, že by bylo nejlepší, aby už šel do školy. Proto napsal Ethanovi. Psali si takhle skoro dvě hodiny, ale při jeho poslední otázce vypnul mobil a měl co dělat, aby se znovu nerozbrečel. Nakonec mu sem tam pár chlapských sen ukáplo. Nedokázal žít s tím, že jeho sestra mohla kdykoliv zemřít. Kdykoliv mohli zavolat, že se něco stalo. Mamka už strávila nějakých pár dní u psychiatra a on to doma musel chvíli táhnout sám.

It's okay, to be gay! book 1. [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat