Part 14

6.1K 401 28
                                    

OZNÁMENÍ: ROZHODLA JSEM ZMĚNIT FORMU PSANÍ SVÉHO PŘÍBĚHU NA VYPRAVĚČE (er forma) , TAKŽE DOUFÁM, ŽE VÁM TO NEBUDE VADIT A NIJAK VÁS TO NEODRADÍ (a snad to nezmění kvalitu příběhu :D) 

Každým dnem se Ryan od Ethana vzdaloval. Oba měli jiné plány a nemohli být pořád spolu. Téměř stále se míjeli ve škole, pomalu se vídali jen na doučování, které bylo dvakrát za týden, ale stále to neměnilo city, které k sobě chovaly a o jejiž vzájemnosti věděl pouze Ethan.
Bylo to tak lepší, když se oba soustředili na sebe a ne na to, co cítí.

Od Ethanových narozenin uběhla poměrně dlouhá doba, takže se teď blížily zase vánoční prázdniny a s nimi všechny úkoly, které dostávaly, aby během nich nezapomněli na školu.

Ethan se znovu začal kamarádit s Ericem, Simonem, Mell a Marií, i přesto, že vztahy mezi nimi byly značně komplikované. To by nejspíše přiřadil k nespočet nevěrám, které Eric vykonal a tak nakonec i tento pár prodělal rozchod. Naopak Mell trávila většinu času s Fabianem, který ani jednomu z nich nepřišel nijak sympatický a proto se často drželi od jeho přítomnosti. 
Všechno se pomalu vracelo do starých kolejí, teda až na jedno..

. . .

,,Co tím tvrdíš, že pro nás nemáš ty úkoly?'' Ozval se v Ryanových uších útočníkův hlas, ovšem do tváře mu nemohl pořádně vidět, protože pokaždé když otevřel oči, něcí neohrabaná ruka jej údeřila do mladé tváře. Už se ani nebránil, hlavně nečekal, že by mu někdo z přihlížejích pomohl. Ležel na zemi a alespoň se chránil rukou, což mu v důsledku stejně nepomohlo.

,,Já..já zapomněl.'' Zahuhlal, když se mu na pár sekund dostalo vzduchu.

,,Přísahám, že zítra to budu mít.'' Zahučel z posledních sil, ale místo toho, aby černovlasého kluka ušetřili další rány, tentokrát ho jemu známí útočníci kopli do rozkroku. 

Na konci chodby se objevil vysoký, štíhlý chlapec. Byl to Ethan, který z dálky sledoval bandu kluků, jak do nečeho (někoho) kopou. Neváhal ani chvíli, jelikož mu něják došlo, že ta věc je Ryan. Rozběhl se přímo sprintem a než se Lewis stačil vzapatovat, Ethan ho strčil do skříněk a v poslední chvíli, než přispěchali kumpání mu jednu pořádnou vrazil. Vši silou se snažil bránit, aniž by mu nešlo, že i svoje zdraví dost ohrožuje. Pořád kolem sebe vztekle mával pěstmi, čímž na 100% údeřil některého z chlapců, kteří se teď věnovali mlácení opovržlivého chlapce.

,,Do tohohle by ses neměl plést.'' Zavrčel Lewis a setřel si krev z nosu.
,,Nešetřete ty buzny.'' Zavrčel ještě a přihlížel k bitce dvou proti dvoum ležícím kluků na podlaze. 

Najednou se Ethan zvedl a stoupl si před Ryana.

,,Ještě jednou do něj praštíte a přísahám, že vás zabiju.'' Zakřičel.
Všichni okolo na ně koukali, až se z rohu chodby vynořil stín postavy nové zástupkyně Mischelle Lockwoodové, vysoké, poměrně štíhlé afroameričanky, která uspěchaně mířila k bitce.
,,Můžete mi říct, co se to tady děje? Proč ty dva chlapce mlátíte?'' Postavila se mezi Lewise a další útočníky, kteří okamžitě, jak jí zahlédli, přestali. Jejich ústa se zachvěla, ale ani jeden nevydal ani hlásku. Tahle situace nešla nijak vysvětlit.

,,Vy tři, '' ukázala na útočníky, ,,okamžitě běžte do ředitelny, trest pro vás ihned vymyslíme  a nepokoušejte se odejít, máme tu nově nainstalované kamery'' 
,,A vy dva,'' pronesla o dost  vlídněji a ukázala na Ryana, který ležel na zemi a poté namířila prstem i na Ethana, který ho bránil, ,,musíme vás odvést na ošetřovnu. Můžeš vstát?'' Tentokrát prstem namířila na Ryana a lehce se pousmála. Ethan k němu okamžitě přiskočil. Z jeho očí, jako by se vytratila všechna barva, teď byly uplně prázdné. Kolem nich byly modřiny, krev a pot od počáteční obrany. Zvednul Ryana na nohy, které se mu rozklepaly.
,,Bude to dobrý.'' Zašeptal do jeho ucha sotva slyšitelně. ,,Nedovolím aby ti zase ublížili, dobře?'' 

It's okay, to be gay! book 1. [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat