Two of us (zawgyi)

321 6 0
                                    


Two of us

Zhan Yi

ဒါဟာ ကိုယ္နဲ႔ မင္းနဲ႔ ရဲ႕ ကမ႓ာ..ကိုယ့္လက္ေတြရဲရဲတြဲထား ခ်စ္သူ .......ေရွ႕မွာ တားဆီးမယ့္ အခက္အခဲေတြ ကို ကိုယ္တို႔ရင္ဆိုင္ေျဖရွင္းၾကစို႔ ......

Ready ?
Let's go

######

သူလက္ေတြ ကို ဆုပ္ကိုင္လိုက္ေတာ့ သူစီက အျပဳံးေလးတခု....
"ေက်းဇူးခ်စ္သူ"
"အရာရာတိုင္း အတြက္ ကေလးအနားမွာ ကိုကို အျမဲရွိေနမယ္ေနာ္ "
######

မနက္ခင္း ရဲ႕ ေတာက္ပေနတဲ့ ေနေရာင္ေလးေအာက္မွာ ေတာက္ပစြာ ပြင့္လန္းေနတဲ့ ပန္းေလးေတြကို ၾကည့္ရင္း ေရွာင္းက်န္႔ ဆိုင္ေလးကို တံခါးေလးေတြဖြင့္လိုက္တယ္...အျမဲတမ္း ေန႔စဥ္ လုပ္ေနၾက ....ဒီဆိုင္ေလးရဲ႕ ပိုင္ရွင္ ျဖစ္ၿပီးကထဲက ..လုပ္ေနၾကအလုပ္ေလးေတြ ထဲက တခု ေန႔တိုင္း ဆိုင္ေလးက စေတာ္ဘယ္ရီ လက္ကိုင္ပုဝါေလး ေတြ ကိုဆိုင္ေရွ႕မွာ ခ်ိတ္ဆြဲထားတာ...အဲဒါက ဒီ our Heaven coffee shop ေလးရဲ႕ အစဥ္အလာ......
ခ်ိတ္ဆြဲၿပီး ေလထဲမွာ တဖ်ပ္ဖ်ပ္လြင့္ေနတဲ့ လက္ကိုင္ပုဝါ ေလးေတြကိုေငးၾကည့္ရင္း ....မ်က္ဝန္းတစုံ ကို ျပင္းျပင္းပ်ပ်လြမ္းဆြတ္လာေတာ့သည္

" yibo ရယ္ ဘယ္ေတြ မ်ားထြက္သြားတာလဲကြယ္"
တခ်ိန္တုန္းက သူကိုေငးၾကည့္ေနဖူးတဲ့ မ်က္ဝန္းတစုံကို လြမ္းဆြတ္လာတယ္....

ျပန္လာပါ....တခ်ိန္တုန္းကလိုမ်ိဳး ငါကို ေစာင့္ၾကည့္ေပးပါအုန္း ကေလးေလးရယ္...

သတိရလာၿပီးေနာက္ပိုင္း....သူဘဝထဲက ကေလးထြက္သြား ခဲ့တယ္...
သူက က်ေတာ္ ရွင္သန္ျခင္း အေၾကာင္းတရားတခုပါ ....
က်ေတာ္ သူကို ခ်စ္မိသြားခဲ့တာ သူက်ေတာ္ဘဝထဲက ထြက္သြားၿပီးကထဲက .....
က်ေတာ္ သူရဲ႕ our heaven coffee shop ေလးကို သူ႔မိဘေတြစီက ငွားရမ္း ၿပီးဆက္ဖြင့္ေပးခဲ့တယ္
သူ႔မိဘေတြကလည္း အသာတၾကည္နဲ႔ခြင့္ျပဳေပးခဲ့တယ္...သူကို လြမ္းေနတဲ့ အလြမ္းေတြကို သူ႔ဆိုင္ေလးကို ပိုေကာင္းေအာင္ လုပ္ၿပီး သူေစာင့္ဆိုင္းခဲ့တယ္...
အဲဒီေန႔က မိုးေတြရြာေနတယ္ ...သူဆိုင္အျပင္မွာရြာေနတဲ့မိုးေတြကို ဆိုင္ျပတင္းေပါက္ နားက ခုံေလး မွာ ထိုင္ရင္း ၾကည့္ေနတယ္...မိုးေတြက သိပ္လွတာပဲ....ရြာေနတာ လို႔ ေျပာခဲ့ဖူးတဲ့ စကားသံေလး ၾကားေယာင္ရင္း သူ မ်က္ဝန္းေတြ စိုစြတ္လာတယ္ .....
ခဏၾကာသူငိုေနမိၿပီ...

ZSWW one shot collectionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin