*O mesiac neskôr*
Prešiel mesiac. Jeden mesiac od toho ako som sa dozvedela, že som adoptovaná. Vyrovnala som sa s tým. Veď, prečo sa kvôli tomu trápiť? Moji rodičia, teda adoptívny, ma vychovali ako svoju, ľúbili a aj ľúbia ma tak ako vlastnú. Som rada, že si ma adoptovali práve oni.
S Liamom máme stále taký krásny vzťah, myslím, že táto skutočnosť ho len posilnila. A čo Harry? Ten sa ku mne správa úplne opačne ako keď som ho spoznala. Je ku mne milý, pozorný, rozosmieva ma a väčšinu času, či už v škole alebo po nej, trávim s ním. Veľmi mi prirástol k srdcu. Stali sa z nás v podstate najlepší priatelia. Aj keď mám taký pocit, že s mojej strany to nie je už len na kamarátskej úrovni. Začínajú sa mi pri ňom triasť kolená a búchať rýchlejšie srdce. Neviem, čo presne k nemu cítim ale viem, že sa to každým dňom zväčšuje.***
Práve sa chystám nakupovať s Harrym a neviem čo si mám obliecť. Bude tu za pol hodinu a ja tu stále pobehujem len v spodnom prádle. Práve preto ideme nakupovať. Pretože ja si nikdy nemám čo obliecť. Zvolila som klasiku: džínsy a obyčajné tričko. Tým nič nepokazím.
Ešte make-up a som hotová.'Crrrrn' práve keď som si robila linku zazvonil zvonček. Tak si asi viete predstaviť, ako moje oko vyzeralo. Chtiac nechtiac som musela aj s takým okom ísť otvoriť keďže môj brat si zasa niekde užíva s Danielle. Nič proti nej ale kvôli nej tu Liam nikdy nie je keď ho potrebujem.
Otvorím dvere a tam stojí stále vysmiaty Hazz. Niekedy by som ho za ten úškrn zaškrtila. Zo všetkého dokáže urobiť dvojzmysel.
Pustila som ho dnu a on sa rozvalil na sedačke ako keby bol doma.
"Jasné chovaj sa tu ako doma, nemám ti doniesť pivko?" ironicky som sa ho spýtala."Noo.. Ak by si bola taká zlatá" zasmial sa.
"Styles, ty si debil." pokrutila som nad ním hlavou a išla si opraviť tú linku. Ešte som ho počula.
"Hovorili mi aj horšie" viem si predstaviť zase ten jeho úškrn.****
Ten chlap je horší ako ja. Boli sme ešte len v jednom obchode a on už riešil dilemu, ktoré rifle si zobrať. Aj keď boli rovnaké. No on mi to vysvetlil nejak takto: " Nie sú rovnaké, každé sú z inej látky a ja rozhodnem v ktorej sa bude moja krásna riťka cítiť dobre.!"
Poviem vám, takto som sa už dávno nezasmiala. A kvôli tomu sa so mnou nebavil asi po druhý obchod, kde už dobiedzal aby som mu poradila. Toto bude ešte dlhý deň."Zastavíme sa aj v Victoria secret'?"
"Ja s tebou spodné pradlo kupovať nebudem!!"
"Prečo nie?" zatváril sa urazene.
"Pretože si chlap!!"
"No a? V čom je problém?" rozhadzoval tu rukami.
"No.. Proste si chlap!!"
"Tak si predstav, že som gay, no taaak, prosím" neprekvapilo by ma keby si tu kľakol a prosil ma na kolenách.On toho schopný je.***
Skončilo to tak, že ma presvedčil. Povedal, že sa nebude pozerať a ja sprostá som mu verila. Jasné, že sa pozeral. Čo som čakala? Že si zaviaže oči? Bože. Niekedy si prídem strašne naivná aj keď len kvôli takýmto blbostiam.
Ešte som sa mu musela aj trikrát otočiť. Niekedy je to strašne nadržané prasa. Ešteže ma nepožiadal aby som poskackala aby sa mal na čo pozerať.Domov sme prišli o 10 večer. Tašiek bolo strašne veľa a ja som bola strašne unavená. Ešte k tomu som musela počúvať kecy Liama, ktorý mi vyčítal, prečo som mu nedala vedieť kde som.
Chápete?! Tak on sa doma neukáže dva dni a keď konečne príde tak po mne ziape!! Asi sa budem musieť porozprávať s Danielle. Buď nech sa ona presťahuje ona sem alebo Liam k nej. Takto to ďalej nejde. Budem to musieť riešiť. A pôjdem za ňou hneď zajtra. Ale dnes si už chcem len dať sprchu a ľahnúť si do postele. Po prípade si prečítať nejakú dobrú knihu.Ahojtee!! Tak tu máme ďalšiu časť! A zase sa môžme poďakovať Becky :D Neboj v ďalšej časťi bude viac slov :** :D@BubuHoran3107 Luv jaa❤❤
Ale čo ma hnevá je to že vôbec nie ste aktívny, žiadne komentáre, votes a iné veci. Určite s príbehom neskončim pretože je to moje odreagovanie od toho skazeného sveta. Česť výnimkám!! Však Horan Family:DD Zbožňujem vás dievčatá ❤❤Toť vše odomňa!!
Hope you like it!!Bountyy❤