Vyzeral byť strašne nahnevaný. Jeho smaragdové oči, ktoré vôbec neboli škaredé, už boli čierne. Radšej som sa otočila a celá nasratá sa vybrala domov. čo si on o sebe myslí?! Že je nejaký pánko? Nikto mi po hlave skákať nebude!
Konečne som otvorila dvere od nášho domu a vošla. Nahnevane som tresla dverami a vyzula si topánky. S taškou v ruke som vybehla do svojej izby a zvalila sa na posteľ. Tá škola strašne vyčerpáva. Prevalila som sa na druhú stranu a pozerala do blba. Asi by som sa mala začať učiť. Zase som sa zamyslela a nechcene sa postavila z mojej milovanej postele. Zobrala som si teda učebnice a veci, ktoré sa na zajtra mám naučiť a sadla si za písací stôl. Zobrala som do ruky učebnicu francúzštiny a pustila sa do toho.
„Ahoj! Už som doma!" ozval sa zdola hlas môjho brata. „Ahoj!" zvýskla som a zbehla dole. Ešteže som bola naučená. Skočila som mu do náručia a objala ho. „Ako si sa mala?" usmial sa na mňa a medzí tým sa vyzúval. „hm celkom fajn. A čo ty?" prešli sme do kuchyne, kde som mu začala pripravovať večeru. „išlo to." Zasmial sa a podľa zvuku pukania dreva som usúdila, že sa išiel do izby prezliecť. Zatiaľ som mu zohriala cestoviny s brokolicou a syrom a dala mu to na stôl. Do pohára som mu naliala ešte pomarančový džús a tiež položila na stôl. Nabrala som aj sebe a sadla si. O chvíľu bol Liam dole. „jeej ďakujem." Usmial sa a tiež si sadol. Popriali sme si dobrú chuť a pustili sa do toho.
„ďakujem bolo to výborne." Usmial sa na mňa a odložil po nás riad. „nemáš za čo." Usmiala som sa a prešla do obývačky.
"Idem si ja ľahnuť lebo tá škola ma vyčerpáva." zasmiala som sa a Liam so mnou
"Choď, choď" usmev mu nemizol z tváre.
" Dobrú noc braček, ľubim ťa" dala som mu pusu na líce
" Dobrú, aj ja teba. Zajtra po teba prídem do školy." zakričal ešte na mňa keď som išla do izby.
Vykonala som hygienicke potreby a zaľahla do postele. Ako som sivľahla tak sa mi začali zatvárať oči. V mysli sa mi prehralo čo sa dnes stalo a pomaly som upadala do ríše snov.
****
Zobudil ma otravný zvuk budíka. Ach bože zase škola.
Došuchtala som sa do kuchyne a urobila si raňajky. Liam už je asi preč. Keď som dojedla,začala som sa pripravovať. Umyť zuby, namaľovať a obliecť.
Pripravená isť do školy som sa vybrala na zastávku kde ma už čakal Niall.
Niall je super chalan. Poznáme sa už od základky. Je mi ako druhý brat.Mám ho veľmi rada. Je to atraktívny mladý muž. Má krásne modré oči a blonďavé vlasy.Má aj celkom vypracovanú postavu ale ja som o ňom nikdy nezmýšľala inak ako o najlepšom kamarátovi.
Autobus zastavil pred školou. Vystúpili sme a zamierili do školy.
"Akú máme prvú hodinu? " spýtal sa ma Niall.
" No asi matematiku." keď to Niall počul zatváril sa znechutene.
" To zas bude.Tá stará bude zase celú hodinu do nás hučať"
" No tak to som zvedavá, čo si vymyslí tentoraz." spolu sme sa smiali.
Vošli sme do školy a išli sme si vybrať veci zo skriniek. Zazvonilo a my sme rýchlo utekali do triedy. Práve sa zatvorili dvere a už sme vedeli, že je zle. Vošli sme dnu a všetci upreli svoje pohľady na nás.
"Prepáčte pani profesorka, už sa to nestane." snažila som sa ju obmekčiť mojim usmevom ale očividne to nezabralo.
" Rovno tu zostaňte a ja vám zadám príklad, ktorý vypočítate." bolo vidno, že sa v tom vyžíva.
**
Práve stojím aj s Niallom pred tabuľov a obaja na ten príklad bez pohnutia hľadíme. Pozrela som sa na Nialla a on vyzeral rovnako nechápavo ako ja. Učiteľka sa na nás neustále pozerala a náramne sa bavila. Zadala nám uplne niečo iné ako to čo preberáme.
****
Nakoniec nám učiteľka dala päťku a poslala nás sadnúť si.
Deň prebiehal vcelku dobre. Žiadne päťky, ani neskoré príchody. S Niallom sme sa dohodli že pojdeme k nám.
Pred školou nás už čakal Liam. Rozbehli sme sa za ním a ja som ho objala. S Niallom sa chlapsky pozdravili a mohli sme isť domov.
Doma sme sa najedli, urobili úlohy do školy a teraz nás čaká filmový večer.
Ja som išla urobiť niečo pod zub a Niall zatiaľ vybral film. Vybral nejakú komediu.
****
Tak dobre som sa už dlho nezasmiala. Dopozerali sme film a Niall už bohužial musel isť. Ešte sme sa dosmiali a išla som ho odprevadiť ku dverám.
" Tak dobrú noc Niall, dnešok som si užila."
"Dobrú a aj ja"
Keď Niallova postava zmizla za rohom, dvere som zatvorila a pobrala sa spať.