Šprintujem ako sa len dá ale aj tak nestíham. Áno správne zaspala som do školy. Mám 5 minút na to aby som sa dostala do školy. Moje dýchanie sa stáva viac prerývanejšie a tlkot srdca sa zrýchľuje. Ak dobehnem do školy bez ujmy na zdravý tak som dobrá.
Keď bola škola na obzore, ešte viac som sa rozbehla. Dobehla som ku skrinke spoločne zo zvonenim. Videla som ako profesorka otvára dvere od kabinetu. Čakal ma ešte beh ku triede tak aby som tam bola skôr ako profesorka. Otváram dvere od triedy a rýchlo si sadám na svoje miesto.
Ešte rozhliadnem po triede či nezbadám Nialla ale po Niallovi ani stopy.
V rýchlosti mu napíšem SMS kde sa nachádza keď sa otvoria dvere a do triedy vojde profesorka Filipsová. Učí nás zemepis.
Všetci sa vzorne postavíme na znak pozdravu. Dá nám znamenie, že si môžeme sadnúť. Otvorí triednu knihu a kontroluje dochádzku. Hovorí mená žiakov a tí sa prihlásia.
"Daisy Payne"
Príde rad na mňa a ja zdvihnem ruku.
Keď pride rad na Stylesa nikto sa neprihlási. Ako inak zase mešká.
My o vlku a vlk... Do triedy práve vošiel Styles. Má smolu profesorka ho už zapisala. Chce sa mi smiať keď vidim ako sa snaží presvedčiť učiteľku aby to vymazala ,ale udržim sa.
Pošle ho aby si sadol ale jediné voľné miesto je vedľa mňa ,keďže Niall neprišiel.
Keď uvidi môj výraz začne sa smiať.
Učiteľka si podvihne svoje okuliare a pozrie sa na Stylesa.
" Pán Styles je vám niečo smiešne?" nadvihne obočie.
" Áno Daisin výraz" začne sa znovu smiať.
" Pán Styles budete po škole. Prišli ste neskoro a ešte ste aj drzý."
tak toto som nevydržala a začala som sa smiať na celú triedu.
"A slečna Payne vám bude robiť spoločnosť " čo!? Tak toto nie!! To si s ním vybavím.
Sadol si ku mne a pozrel sa na mňa pobaveným pohľadom. Tak kvôli nemu budem po škole a on sa ešte bude na mne smiať?! Čo som komu urobila!?
*****
Posledná hodina skončila a ja namiesto toho aby som išla domov ako ostatní, musím zostať po škole s tým idiotom Stylesom.
Sadla som si do poslednej lavice a čakala kým sa mu uráči prísť. Keď konečne prišiel aj s učiteľkou zase si sadol ku mne. Počkať čo!? Je tu plná trieda prázdnych lavíc a on si sadne ku mne?! Prosím držte ma niekto lebo mu ublížim.
" Tak, budete tu do pol piatej, ani sa odtiaľto nepohnete a budete písať trest.!!" Trest? Čo sme na prvom stupni základnej školy?!
Podala nám papiere na ktorých bola napísaná veta, ktorú máme stokrát prepísať. 'Na hodiny chodím na čas, k učiteľom niesom drzý a nevyrušujem.'
Fakt? Dlhšiu vetu nemohla dať?!
**
Písala som 80. vetu keď do mňa ten idiot strčil. Ruka mi ušla a prečiarkla som celý papier.
" Ty idiot, teraz to môžem písať odznova." keby sa za vraždu nešlo sedieť, tak by som neváhala a zabila by som ho práve tu na tomto mieste.
" Ja lenže mi prestalo písať pero, tak že či nemáš náhradné?" zadival sa na mňa a hodil po mne pohľad ala"ja nič"
Krv vo mne penila. To sa ma nemohol normálne spýtať!? Musil do mňa strčiť? Možno by som mu to pero požičala ale teraz nie! Nech si to odžere!!
" Nie nemám"
Dopísala som trest a išla ho odniesť na katedru. Prešla som okolo toho idiota a prešla uličkou až na koniec triedy.
Triedou sa ozvalo pískanie. Otočila som sa a zistila som, že mi hľadí na zadok. Asi nebol dobrý nápad dať si legíny a krátke tričko, ktoré siahalo tesne nad pupok.
" Keby si nebola taká nepríjemná tak by som si dal povedať." žmurkol na mňa a ja som mala chuť mu jednu streliť.
Prišla som k nemu bližšie, pozrela sa mu do oči a začala som na ňho kričať.
" Tak ja sa ti zdám nepríjemná?! Ja ti poviem prečo!! Skoro si ma zrazil a namiesto toho aby si sa spýtal či mi nič nieje ty si po mne začal kričať, kvôli tebe som po škole, musela som môj trest prepisovať odznova lebo tebe dopisalo pero! Neustále ma serieš a ty mi povi-" nenechal ma to dopovedať a pritlačil jeho pery na tie moje. Najprv som len tak stála od prekvapenia ale potom moja ruka vystrelila ku jeho tvári a zanechala mu tam krásny červený odtlačok.
Zbalila som si veci a utiekla odtiaľ. Aj tak bolo už pol piatej. On tam len zarazene stál. Čo si myslí, že ma naserie a ja sa mu hodim okolo krku a potom s ním skočím do postele? No tak to sa chlapec veľmi mýli!! Ja niesom žiadna z tých jeho štetiek.
××××××
Hi, guys!!Tak tu máte ďalšiu časť. Dúfam, že sa páči.
Vyjadrite svôj názor a dávajte votes.Prvý komentár vyhrá venovanie.
A túto časť venujem: bubny prosíiiim
×@aVicky_J - za to, že si nám dala rady
×@ChewingBubu - za to, že si ma odhalilaHope you like it!!
With love
Bounty & Bubu ❤❤