Beğenmediniz mi bu kitabı okuma ve oylamalar çok düşük (●'◡'●)
TAEHYUNG
Bugün namjoonun dönem başından beri beklediği sınav vardı şahsen o sınav benide ilgilendiriyordu ama ben çok da önemsemiyordum sonuçta ilerde namjoonu kocam yapıcaktım bana bakardı demi bu yüzden rahattım sanırım sabah bir telaşla kalkmıştık ne güzel sıcacık koynunda yatıyordum yaz ayına girmiştik ama ben soğukta kalmış gibi namjoonun göğsünden hiç ayrılmıyordum oda şikayetçi değildi şahsen kendisi heycandan zaten sabaha kadar uyumamış ama benimde uyanmamı istemediğinden kıpırdamamıştı yerinden ama onun heycanı yüzünden bende uykusuzdum biraz sabahta apar topar ikimizi kaldırmış şahsen ben uyanmayınca artık çözümü yüzüme su dökmeyle bulmuştu bende zorda olsa kalmıştım ve şuan ona trip atmayla uğraşıyordum insan sevgilisine su dökermi ya namjoon sanırım öküzlüğünden çok birşeyler eksiltmemişti.
"tae özür dilerim sen uyanmayınca bunu yapmak zorunda kaldım" "güzelim uykumdan uyandım ya nasıl sevgilisin ya sen kıydın bana resmen" "güzelim zaten çok stersliyim sende kalkmayınca daha da sters oldum geç kalırız diye" elime telefonu almış ve saate bakmıştım yani bu saatte kim uyanırdı ya " namjoon saat daha yedi ama sınav onda üç saat erken uyanmanın ne anlamı var hımm" " söz bak telafisini yapıcam ama sadece şu sınavı atlatalım istiyorum lütfen küsme bana" "yaa küsmedim sana sadece küçük bir tripcik" "affettin mi artık sevgilini" yataktan kalkmış hızlıca üstüne atlamıştım yerinde biraz sendelemişti ama sonra dengeyi kurup kalçalarımdan tutarak beni kucağına almıştı " affettim sevgilimi" "peki öyleyse ben hazırlandım sende duşunu al kahvaltımızı yapıp çıkarız" "acele etme sevgilim daha zamanımız var" "olsun riske atmayalım" demiş dudağımdan öperek beni yere indirmişti kendiside odadan çıkıp gidiyorduki ayağını kapıya çarpasıya kadar " namjoon iyimisin" yanına gidip durumuna bakmıştım " iyiyim heycandan sanırım" "sakin ol sevgilim sınava şurda saatler varken kendine zarar verme lütfen" demiş beni onaylayarak aşağıya gitmişti saat gelesiye kadar bayılmasa iyiydi yani zaten sınavımızda aynı okuldaydı sadece sınıflarımız farklıydı zaten aynı sınıfta olsaydık ben varım diye daha çok sterslenirdi zaten.
Kısaca duşumu almış üstümede rahat birşeyler giymiştim aynanın karşısında kıvrışmış saçlarıma biraz şekil vermiş son olarakda dudaklarıma namjoonun artık çok sevdiği kirazlı lipbalmımı sürmüştüm artık hazırdım gerçekten gram heycan stres yoktu bende namjoonun aksine onu biraz sakinleştirmem gerekti çünkü en son lise sınavlarına girceğinde onu bu halde görmüştüm o zamanlar ona destek olamıyordum ama şimdi sonsuza kadar yanında olabilirdim odadan çıkınca yurdun yemekhanesine geçmiştim sanki bugün biraz daha kalabalıktı etrafta namjoonu ararken cam kenarında görmüştüm ikimiz içinde kahvaltı tabaklarını almış beni bekliyordu eğer şu üniversiteyi kazanırsak ayrı bir eve çıkma fikrini namjoona söylemeliydim çünkü herkes içinde ben rahat olsamda namjoon benim kadar olamıyordu hayla çevrenin baskısından korkuyordu yanına gitmiş yanağını öpmüştüm oda bana gamzeleri belli olacak şekilde gülümsemiş sonrada yerime oturmuştum "kahvaltımızı edip çıkarız olurmu" "tamam sevgilim" diyince saate bakmıştım ya en son üç saat vardı ne ara bir saat kaldı ya çokda oyalanmamıştık ama .
Kahvaltıdan sonra odaya geri çıkmış çantalarımızı alarak kaldığımız yurttan çıkarak okula gelmiştik az bir süre kaldığını farkedince namjoonun ellerinden tutarak " sevgilim sakin ol ben senin yapacağına inanıyorum ikimiz için yapabilirsin bunu" "tae sende gireceksin sınava sadece ben değil" "biliyorum ama sen benim içinde çabala tamam mı" demiş dudağına kısa bir öpücük kondurmuştum biraz rahatlamış gibiydi ama ne yapacağı belli olmazdı son kez gözlerinin içine bakmış namjoon kendi sınıfına girince bende derin bir nefes alarak sınıfıma girmiştim.
Çokda ümidim olmasada namjoon ve kendim için birşeyler başarmak istiyordum ilk önceliğimde sevgilimle baraber aynı üniversiteyi kazanmak olacaktı.
SELAMMMMMMM NASILSINIZ
YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Öpücük (NAMTAE)
FanfictionHer gece sessizce dudaktan çalınan öpücükler. Nereye kadar devam edicekti ki.