TAEHYUNG
Güzel geçen tatil günlerimizden sonra üniversite hayatımız başlıyordu namjoonla okula yakın bir yerde ev tutmuş ve ailelerimizin verdiği parayla bir sürü güzel eşyalar alıp yerleştirmiştik sorunsuz bir şekilde bugünde son günümüzde yarın başlıyorduk okula içimde garip bir hüzün ve heyecan vardı çünkü ilk defa namjoondan ayrı kalacaktık bunca zamana kadar aramızda anlaşmazlıklar olsada hiç ayrı kalmamıştık hüznüm bu şekildeydi heyecanım ise yeni arkadaşlarım olacak olmasıydı lise zamanında çok arkadaşım olmamıştı çünkü namjoonun peşinden koşmaktan.
Saat öğlene geliyordu ve benim sevgilim hayla uyuyordu ben ondan önce kalkmış ve bir kaç saat yüzünü incelemeyle geçirmiştim hiç doyamıyordum ona sonra da yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp geri gelmiş ve benim yastığıma sarılı şekilde görünce kıyamamıştım uyandırmaya ama artık karnım iyice acıkmış ve alarm vermeye başlamıştı uzandığım koltuktan kalkıp yatak odamıza gidiyorduk bizim yatak odamız zamanında düşüncesi bile uzakken şimdi bu heyecanı yaşıyordum bazen inanması çok zor geliyordu ama gerçekti namjoon gercekten benim sevgilimdi .
İçeriye girince sevgilim hayla uyuyordu güzel bir uyandırma yapsam iyi olacaktı yatağın etrafından dolanarak kendi tarafıma geçmiş ve yerleşmiştim önce yastığımı alıp kenara koymuş sonrada kendim girmiştim kollarına beni kendine iyice yaklaştırmıştı bende ilk önce boynuna bir öpücük kondurunca huylanmış olacak ki yüzünü boynuma gömmüştü bu seferde saçlarını okşamaya başlayınca iyice yerinde kıpranmış ve açamadığı uykulu gözlerle bana bakıyordu " sen her sabah böyle uyandıracaksan ben razıyım" diyince utanmış ve " günaydın sevgilim" demiştim " günaydın güzelim" diyerek dudaklarıma uzunca bir öpücük kondurmuştu kendimden uzaklaştırıp ellerimle yüzünü tutmuştum " namjoonie öğlen oldu ve ben acıktım ama hadi kalk bakalım" diyince gülmüş ve yataktan doğrulmuştu " dün biraz yorulmuşum sevgilim " " yorulursun tabi bana hiç birşey yaptırmadım" diyip oflayıp dudaklarımı büzmüştüm ellerimden tutup alnımı öpmüştü bu sefer " güzelim yoruluyorsun hemen bak ben hallettim zaten büzme o dudaklarını bakayım" demiş ve kendisine beraber yataktan kalkmıştık " sen aşağıya in geliyorum ben" diyince onaylayıp aşağıya inmiştim beni düşünmesi çok hoşuma gitmişti.
UZUN ZAMAN OLMUŞ BU FİCE UĞRAMAYALI
DİĞER BÖLÜM ÜNİVERSİTE HAYATLARINA BAKALIM Bİ
YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Öpücük (NAMTAE)
FanfictionHer gece sessizce dudaktan çalınan öpücükler. Nereye kadar devam edicekti ki.