NAMJOON
Yaz tatiline girmiştik ve sınavdan çıkalıda bir ay oluyordu bu akşam sonuçlar belli olacaktı gerçekten heycanlıydım bizde yurttan çıkmıştık tae eğer beraber aynı üniversiteyi kazanırsak beraber eve çıkma fikrini sunmuştu bence olurdu yani hem daha rahat ederdik çünkü lise yılları boyunca yurtta kalmaktan bıkmıştım okulumuda birincilikle bitirmiştim tabi mezuniyet gününde taeninde mezun olmasına rağmen o gözlerindeki gururlu bakış benim için herşeye bedeldi ne zaman bütün hayatımda yanımda olan her zaman kavga etsekte dahi beni sevmekten vazgeçmeyen çoçukluk aşkıma bu kadar aşık olduğumu hatırlamıyordum.
Taede ortalama bir notla mezun olmuştu sınava hiç çalışmasada güzel geçtiğini söylemişti benide umutlandırmıştı şimdide bizim evde koltukta tae kucağıma çıkmış bir şekilde film izliyorduk daha doğrusu o dudaklarını büzmüş şekilde karşısındaki şeye odaklanırken bende onun dudaklarına odaklanmıştım ailem evde olmadığından bu kadar rahattık taenin ailesiyle dışarıya çıkmışlardı eğlenmek için aslında bizde gidicektik ama tae mızmızlanınca evde kalmıştık zaten evlerimiz arasında sadece bir çit vardı buda bizim işimize geliyordu yurtta beraber yatmaya alıştığımızdan geceleri kaçamak birbirimize kaçıyorduk.
Tae kucağımda biraz kıpırdanınca dayanamamış dudaklarına yapışmıştım benimde bir sabrım vardı demi sanki bilerek yapıyordu beni kışkırtmak için ben dudaklarını kavrarken oda elini enseme koymuş kendini bana bastırıyordu öpüşmemiz gittikçe hararetlenirkenkendimden ayırmayı başarmıştım "güzelim napıyorsun" "napıyomuşum" "resmen çıldırtıyorsun beni ya zaten dudağını büzüp oturuyorsun karşımda hiç dayanamıyorum" "aferin bana o zaman çünkü sen yapmayacaksın hiç" "istediğin öpücük olsun güzelim ama annemgil gelirse açıklayamayız onlara" "söyleyelim o zaman böylelikle daha rahat oluruz" bende istiyordum söylemeyi ama zamanı değildi şimdi uzamış saçlarını kulağının arkasına itmiş alnından öpmüştüm " bebeğim zamanı gelince söyleyeceğiz zaten" "zamanı ne zaman ki"ilk şu sınav sonuçlarını öğrenelim ve yazımızı güzelce geçirelim zaten bir ayı evde yata yata geçti" "o zaman tatil yapalım" "yapacağız ama ilk sonuçlar" "saat kaçki" telefonun saati ne bakınca saat on olduğunu görmüştüm sonuçlar açıklanmaya başlamıştı " on olmuş bilgisayarımı getireyimde bakalım sen burda uslu uslu dur bakalım" demiş ve kucağımdan koltuğa bırskmıştım.
Hızlıca odamdan bilgisayarı getirmiş heycanla sonuçlara bakıyorduk bütün bilgileri girmiş ekranın açılmasını bekliyorduk ve çok telaşlıydım taede bunu farketmiş olacakki ellerimi kendi ellerinin içine almış beni teselli ediyordu " sakin ol namjoon istediğin gelecek" bende birşey söyleyecekken ekran açılmıştı istediğim bölüm gelmişti " seoul üniversitesi ingiliz edebiyatı gelmiş tae" "gördüm sevgilim çok mutluyum" demiş ve sıkıca boynuma sarılmıştı liseden beri hayalini kurduğum bölüm gelmişti bende taeyi sıkıca sarılıp ayrılmıştım "sıra sende güzelim" "bakmasak olmaz mı " "olmaz hadi" diyince kendi bilgilerini girip ekranın açılmasını beklemiştik "seoul üniversitesi güzel sanatlar" diyince ikimizde şaşkınca bir birimize bakmıştık " aferin benim sevgilime başaracağını biliyordum" tae hayla şoklardaydı " namjoon gerçekmi bu" "evet ikimizde aynı üniversitedeyiz" "yani bu demek oluyorki aynı evde yaşayacağız" bunun derdide beraber evde yaşamaktı resmen kazandığı şeye bile bu kadar mutlu olmamıştı resmen yüzüne bakarken kucağıma çıkması bir olmuştu " çok mutluyum namjoon yaşaşın beraber yaşayacağız" "ve beraber aynı okulda olacağız" oda var tabi" "çok heveslisin bakıyorum" "nasıl olmam ya " diyip iyice sırnaşmıştı bana bende bilgisayarı kapatıp taeyide kucağıma alıp koltuktan kalkmıştım" nereye namjoonie" "yukarıya" "peki napıcaz yukarıda" "sadece uyuyacağız güzelim" "off ama beliki kutlama şeysi yaparız demiştim" "kutlama şeysini şimdilik erteliyoruz bebeğim" "peki sevgilim sen en ne dersen o" çok aşıktım ben bu şapşiğe ya daha önceden söylemiş miydim bunu.
HELLOOOOOOOOOOOO
NASILDI
YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Öpücük (NAMTAE)
Fiksi PenggemarHer gece sessizce dudaktan çalınan öpücükler. Nereye kadar devam edicekti ki.