NAMJOON
Sınava şurda iki gün kalmıştı ve ben heycandan heran bildiğim herşeyi unutabilirdim buna kendimde dahil resmen çok stres olmuştum taede benimle beraber çalışıyordu ama zorla onu küçük öpücüklerimle ödüllendiriyordum bu sayede daha istekli gibi çalışıyordu onu zorla ikna etmiştim ders çalışması için çünkü bu ikimizinde girmesi gereken önemli bir sınavdı bu sınav sayesinde geleceğimizi belirleyecektik ama tae inat ediyordu neymiş ben çalışıp ona bakarmışım tabikide benim açımdan sorun yoktu sonsuza kadar beraber olmak istiyorduk ve istediği kadar ona bakardım benm tek isteğim onunda iyi bir üniversite okuyup sevdiği bir mesleği yapmasını istiyordum ama istediği meslek manken olmaktı o yüzden okumaya gerek duymuyordu bende namjoonsam taeyi sınavdan iyi bir puan aldıracaktım.
Şimdide yanımda oflaya puflaya ders çalışıyordu aslında yapabiliyordu küçüklüğünden beri ders çalışmaya hiç istekli olmamıştı ve çok sakindi ne yani şurda iki gün kalmış sınava bu çoçuk nasıl sakin kalabiliyor ya ben ise normalde sakardım ama sınav stresinden günde beş bardak kırıyordum resmen taede beni azarlıyordu hep ve beni motive etmeye çalışıyordu öpücükleri ve dokunuşlarıyla en son randevumuzun üstünden iki hafta geçmişti o gün yine taenin kışkırtması sayesinde tuvalette bir takım işler yaparken güvenlik bizi resmen kovmuştu napalım yani libidomuz yüksekse sevgili olduktan sonra her dışarıya çıktığımızda mekan farketmeksizin tae sayesinde potansiyel oynaşma alanı yaratıyorduk kendimize ne kadar muhteşem bir ikiliyiz demi.
Yarım saatten beri önümdeki soruyla bakışıyordum resmen taede yanımda oflayınca tamamen dikkatim dağılmıştı artık bir hışım sandalyemden kalkıp telefondan saate bakmıştım ne ara gece on iki olmuştu ya en son oturduğumuzda şu masaya altıydı yani " güzelim çok geç olmuş zaten odaklanamıyorum uyuyalım mı" "uyuyalımda namjoon zaten yarın son gün artık çalışmasak olmaz mı" yine aklı fikri kaytarmaktı ne yapacağım ben bu koca bebekle bide dudaklarını büzmüş " bakarız güzelim ben lavaboya gideyim " diyince dişimi fırçalamış diğer ihtiyaçlarımıda halletmiş içeriye geri dönmüştük taeye bakıncada benim yatağımda yatıyordu ve çok güzel gözüküyordu bende pijamalarımı giyinmiş tabi bu sırada taenin bakışları hep bendeydi vücudumu çok seviyordu sevgilimin yanına gitmiş bende yatağın içine girmiştim kendime çekip alnını öpünce ellerimle belini sarmıştım ama elim bacaklarına gidince çıplak olduğunu hissetmiştim yorganı kaldırıp bakınca kalçaların biraz altında bir şort giymişti beni çıldırtmak ister gibi üstündede ince askılı bir pijaması vardı demekse bu kadar uysaldı yani çünkü ben banyoya her gidince arkamdan zorla gelmek isterdi anlamalıydım birşeyler çevirdiğini "güzelim bu ne" " ne aşkım" "tae bu güzelliğinle ben ne yapacağım söyle bana" "bilmiyorum ki ne yapmak istersin" demiş kendini bana sürtmüştü şimdi anlamıştım derdini " istediğini verdikten sonrada ağlıyorsun heryerim ağlıyor diye tae" " ama çok hoşuma gidiyor seninde gitmiyormu" "gidiyorda senin canının yanmasını istemiyorum" alnını öpmüştüm ama sürtünmeye devam ediyordu kendini " güzelim uslu dur lütfen bak söz sınavdan sonra istediğin her zaman yapacağız ama iki gün daha dişimizi sıkalım tamam mı" "ya sen neden bu kadar etkileyici konuşuyorsun etkileniyorum ben ama " " sen zaten benim herşeyime etkileniyorsun tae napıcaz" " doğru o zaman uyuyalım ama boşuna mı giyinmiş oldum bunları" eliyle üstünü göstermişti feminen giyinmesi vücuduna hep hayran bırakıyordu beni sevgili olmadan öncede bir kaç defa böyle görmüştüm ama o zamanlar dikkat etmemiştim tabi şimdi herşeyiyle kendime saklamak istiyordum " peki ben güzelimi kırarmıyım" demiş ve dudağına asılmıştım sanırım gece bizim için uzun olacaktı çünkü yatağınızda tae gibi birisi olunca ona dokunmadan duramıyordunuz benim en büyük şansımda tae olmasıydı tabikide.
YİNE SMUT YOK
OLMUYOR YAAAA ARTIK SİZİ HAYAL GÜCÜNÜZE KALMIŞ DİYEYİM
YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN.
TAENİN MUHTEŞEM NAMJOONU ETKİLEME KOMBİNİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Öpücük (NAMTAE)
FanficHer gece sessizce dudaktan çalınan öpücükler. Nereye kadar devam edicekti ki.