TAEHYUNG
Üniversiteye başlayalı bir hafta olmuştu ilk zamanlar ortamdan korksamda hiç öyle olmamıştı hatta bir tane arkadaşım bile olmuştu adı jimin benimle aynı bölümdeydi çok sevimli bir insandı ve sarı saçlarıyla çok şirindi.
Namjoonla fakültelerimiz yanyana olduğundan bütün öğlenlerimizi beraber geçiriyorduk tabi onunda birkaç tane arkadaşı olmuştu ve benimle tanıştırmıştı .
Jiminle derslerimiz bitmiş ve kantine doğru gidiyorduk sabah evden aceleyle çıktığımdan kahvaltı bile yapamamıştım sadece namjoon uyurken öpüp çıkmıştım özlemiştim onu ya " tae sana diyorum duymuyormusun" " efendim" " ne yiyelim diyorum" " farketmez jimin " demiştim oda beni onaylayıp birşeyler almaya gitmişti bende boş bir yer bulup oturmuştum telefonu elime alıp sevgilime mesaj atacakken gözlerim kapanmıştı birden ama kokusundan kim olduğunu anlamıştım benim yakışıklı sevgilim " namjoonie" " bebeğim ne yapıyormuş bakalım" diyince yanıma oturmuş ve iyice sırnaşmıştım " jimini bekliyorum birşeyler almaya gittide" " sabah aceleyle çıktın demi evden göremedim seni" yanağını öpüp " evet yoksa yetişemeyecektim senide uyandırmadan" diyince elimden tutup öpmüştü beni o sırada jimin gelip aldığı tostu ve meyve suyunu bana vermişti bende teşekkür edip hızlıca yemeye başlamıştım " tae yavaş ye bebeğim boğulacaksın " diyip gülmüştü jiminle " ne yapayım ya çok acıktım gülmeyin" " tamam ama acele etme" kafamla onaylayıp bu sefer yavaş şekilde yemiştim.
Öğlen arası bitmiş ve bizde derslerimize girmek için dağılmıştık aradan geçen iki saat sonra benim derslerim bitmiş ve yorgun olduğum için eve gitmek istiyordum jiminde sevgilisiyle buluşmak için ayrılmıştı ben otobüs durağına gidip otobüsün gelmesini beklerken namjoona mesaj atmıştım dersinin ne zaman biteceğini öğrenmek için
tae: sevgilim ben eve gidiyorum sen ne zaman geleceksin
namu: güzelim benim bir dersim daha var sonra arkadaşlarla bir şeyler içmeye gideceğiz sen bekleme beni
tae: dikkat et çok içme sevgilim
namu: tamamdır
Arkadaşlarıyla içmeye gideceğini söyleyince biraz moralim bozulmuştu arkadaşlarına güveniyordum yinede namjoon ickiye çok dayanıklı değildi umarım kötü birşey olmazdı sonuçta bana söylemişti demi ama akşam benimle ilgilenir diye düşünmüştüm aklımdan bütün olumsuzlukları kovup gelen otobüse binmiş ve eve doğru yol almıştım sanırım uyusam iyi olurdu.
SELAMMM
KAOS YAPSAM MI ACABA
KISA ZAMANDA FİNAL VERMEYİ DÜŞÜNÜYORUM
OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Öpücük (NAMTAE)
Fiksi PenggemarHer gece sessizce dudaktan çalınan öpücükler. Nereye kadar devam edicekti ki.