Bölüm 17

38 5 2
                                    

TAEHYUNG

Namjoonun elini omzuma atmış ve zorda olsa salona doğru götürmeye çalışıyordum çünkü çok ağırdı bu kadar içmemesini söylemiştim ona ama beni dinlememişti.

Koltuğa oturttuktan sonra kahve yapmak için yanından ayrılacakken elimden tutmuş üstüne çekmişti beni " tae gitme" diyip iyice sırnaşmıştı bana " sevgilim ayılman için kahve yapmak lazım"  " istemiyorum" " neden" " " uyumak istiyorum sadece" "tamam sevgilim" diyince zorda olsa üstünden kalmış ve elinden tutup yatak odamıza götürmüştüm ilk banyoya götürüp elini yüzünü yıkamıştım beliki birazda olsa ayılırdı tekrardan odaya gelince yatağa yatırmış ve üstünü çıkarmıştım çok kötü içki kokuyordu  pijamalarını alıp giydiriyordum " sevgilim kollarını kaldır" diyince uykulu gözlerini açmış ve kollarını kaldırmışdı tam üstünü giydirecekken beni kucağına çekmişti yüzünü boynuma gömmüş ve öpmeye başlamıştı " uslu dur namu" " çok özledim" " bende özledim ama şuan sarhoşsun " " olsun" " olmaz" diyince boynumu ısırmıştı kesin yarın büyük bir morlukla uyanacaktım kendisini yatağa ittirip ayağa kalkmıştım sarhoş olunca çok sırnaşık oluyordu zorla zaptediyordum.

Üstünü giydirdikten sonra kirlileri sepete atmış ve ışığı kapatıp yanına gitmiş ve kolların altına girmiştim yanağımı öpmüştü yarın öğrenirdim neden bu kadar içtiğini.

Sabah alnımda hissettiğim parmaklarla yerimde kıpranmıştım ama gözlerimi açmamıştım alnımda olan saçlarımı parmaklarıyla arkaya doğru ittirmiş ve alnını öpmüştü huylansamda belli etmemeye çalışıyordum sonra yanaklarımı öpmüştü gülmemek için kendimi kasmıştım resmen en son parmaklarıyla dudağımı okşamış ve öpmeye başlamıştı bende uyandığımı belli etmek için karşılık vermiştim nefessiz kalasıya kadar öpüşmeye devam etmiştik ayrıldıktan sonra " özür dilerim" demiş ve sıkıca sarılmıştı " sabah sabah neden duygusallaştın sevgilim" diyince benden ayrılmış ve gözlerime bakmıştı " dün sana söz vermeme rağmen fazla kaçırdığım için ve zorluk çıkardım sana bu daha sen olmadan kesinlikle içmeyeceğim  çok kızdın mı" " kızdım tabii arkadaşlarını da uğraştırdın  baya benide ama bir kerecikten bişey olmaz demi" diyince gülmüş ve sarılmıştım " hadi bakalım sen banyo yap bende kahvaltı hazırlayayım " demiş ve yataktan kalkıp aşağıya inmiştim

Kahvaltı yaptıktan sonra okula gelmiştik beraber kantine geçince jimini görmüş ve yanına gitmiştik yanında sevgiliside vardı yoongi sonunda tanışabilmiştik namjoonun arkadaşlarıda gelince kalabalık bir arkadaş gurubu olmuştuk ve bu kadar kişiyi tanıdığım için mutlu olmuştum yerimde biraz doğrulmuş ve namjoonun yanağını öpmüştüm ilk şaşırsada oda beni öpmüştü çok seviyordum onu.

SELAMMMMMMMMMM

NE YAZACAĞIMI BİLEDİM SMUTTA YAZASIM GELMEDİ

20de BİTİRECEĞİM

DİĞER BÖLÜM ZAMAN ATLAMASI OLUR

YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN

YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sessiz Öpücük (NAMTAE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin