NAMJOON
Herşey iki hafta önce başlamıştı taehyungun beni herşeyden kıskanmasıyla başlamıştı bana karşı hassaslaşmıştı derdinin ne olduğunu anlayamıyordum aslında en başından anlamam gerekiyordu ama ben hiç böyle bir ihtimal vermemiştim.
Her zamanİkihaftadan beri her zaman sabaha yakın kalkardı bende şans eseri tuvalet için kalkınca görmüştüm onu nedenini soruncada spora gittiğini söylüyordu bu iki gün boyunca devam etmişti bende her uyandığımda ağzımın her tarafı su oluyordu ve dudağım şiş şekilde uyanıyordum nedenini anlamayamamıştım tek anladığım taehyungun bana yalan söylediğiydi çünkü küçükken olduğu gibi şimdide yalan söylediğinden gözlerime bakamıyordu ve ben bunu öğrenmek zorundaydım yine aynı saate uykuya dalmıştı ama ben uyumuyordum ünkü bugün onun ne işler çevirdiğini öğrenmek istiyordum.
Spor yapıyorum diyordu ama her sabah sigara içmesindende geri kalmıyordu nasıl spor bu böyle yavaştan kıpırdamaya başlamıştı onu yakalamak için şu saate kadar gram uyumayıp dayanmıştım gözlerimde kapalıydı ne olduğunu anlayamıyordum ama şuan benim yatağımın yanına gelip oturmuştu uyuyup uyumadığımı kontrol ediyordu galiba ama bu bana çok yaklaşmıştı yoksa numara yaptığımı anladımı çok gerildim yanıma yaklaştıkça güzel kokusu burnuma dolmuştu sahi o hep güzel kokardı bir sürü futbol maçlarına çıkardı ama hep ter yerine çiçek kokusu gelirdi ondan nereye giderse gitsin dikkat çekerdi herkes onun güzel olduğunu söylerdi bu arada neden hayla yüzüme baktığını hissediyordum neden gitmiyordu gözlerimi açsammı acaba çok sıkılmıştım demeye kalmadan beni öpmüştü taehyung beni öpmüştü hem de dudağımdan ne yapıyor bu kafayımı yemiş hızlıca dudağımdan ayrılmış saniyesinde bir daha öpmüştü neden bir daha öpüyor bu ya kaç kere daha öpecek bu ayrıca yüksek sesle öptüğü için tahrik olmuştum kendine gel namjoon şu şerefsizi hemen itmelisin üstünden ama yapamıyordum birşeyler engel oluyordu bana sonrasında beni daha da şaşırtan cümleler kurmuştu benim uyuduğumu sanıp "bugünde sporumu yaptım" "artık buna son vermelisin tae geçen sefer dudaklarının şiştiğini görünce mahçup hissettim uyuyan birisine böyle yapmamalıyım" diyip derince bir oflayıp dışarıya çıkmıştı bende gözlerimi açıp duyduklarımı sindirmem lazımdı ama neden onu ittirmemiştim aslında yapabilirdim ama onun beni hayla öpebildiği fikrini sindiremiyordum ama bu sayede sayısız kez ilk öpücüğümün çalındığını öğrendim .
O günden sonrada onunla beraber kaldığım yurt odasından ayrılmıştım çünkü hayla olanlara inanamıyordum şuan taehyungla beraber bir dolapta kilitli kaldığımıza inanamadığım gibi.
OLAY NASIL BAŞLADI ONU ANLATTIM BU BÖLÜMÜ
TAEHYUNGA BAK SEN SPOR YAPIYORMUŞ
DİĞER BÖLÜM NASIL DOLAPTA KİLİTLİ KALDILAR ÖĞRENECEĞİZ
VE ARALARINDAKİ SIR ÇÖZÜLECEKMİ
NASIL GİDİYOR SİZCE
YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Öpücük (NAMTAE)
FanficHer gece sessizce dudaktan çalınan öpücükler. Nereye kadar devam edicekti ki.