Bölüm 8

80 12 12
                                    

KİMSE DATELERİNİ YAZIN DEMEDİ AMA BEN YAZMAYA KARAR VERDİMM

BOLLLL YORUMMMMMMM


TAEHYUNG

Şu yaşıma kadar yada namjoonu tanıdığım kadar bu kadar beni kıskandığını görmemiştim ama şu halleriyle kendine bir kez daha aşık ediyordu beni yurttan herkesin bakışları altında çıkmıştık daha doğrusu namjoonun beni hızlıca dışarıya çıkarmasıyla çünkü neymiş bütün erkeklerler bana bakıyormuş bende sadece onların baktıklarını ama onun bana dokunabildiğini söyleyincede beni kenara çekmiş on dakikadan fazla öpüşmüştük ve azcık daha durmazsak sonumuz odada bitince zorda olsa namjoondan ayrılmış ve elini tutarak gideceğimiz kafeye yürümeye başlamıştık.

Peki kabul ediyorum bu kıyafeti aslında namjoonu kışkırtmak için giymiştim ama oturduğumuz kafede herkese ölümcül bakışlar atması sadece benim komiğime gidiyordu çünkü oturduğumuz masaya hiç bakan yoktu kendi kafasında kuruyordu resmen "namjoon yetmez mi artık bak kimse bakmıyor" "senin suçun bu kadar güzel olmasaydın o zaman hem böylede giyindim çıldırcam şimdi ya" " kızgın suratınla sadece seksi oluyorsun sevgilim" "yumuşatma beni tae" elini tutmuş ve biraz sandalyeden kalkarak yanağını öpmüştüm" bak sana aitim sevgilim" "evet bana " diyince onu onaylayıp sipariş ettiğimiz pastamızı yemiştik .

Kafeden çıkınca kolunun altına girmiş oda benim belime sıkıca tutunmuştu " ee şimdi ne yapalım güzelim" biraz düşünüp cevabı vermiştim " sinemaya " "tamam gidelim bakalım "demiş ve sinema salonuna gelip güzel bir romantik bir filme bilet almıştık en arkalardan çünkü heran oynaşma potansiyelimiz vardı demi koltuklarımızın olduğu yere elimizdeki patlamış mısırlarla oturmuş ve filmi başlamasını beklemiştik.

Yarım saat sonra sıkılmıştım romantik diye gelmiştik ama hep ağlıyorlardı nasıl bir film bu ya namjoona bakınca hayla izlemeye devam ettiğini görmüştüm biraz elleşip dikkatini dağıtsam birşey olmazdı demi üstümdeki ceketi çıkarmakla başlamıştım şuan heryer karanlıktı ve birşey olmazdı demi" noldu güzelim neden çıkardın ceketini" "sıcak oldu sevgilim o yüzden" kafasını sallayıp filme geri dönmüştü neden benimle ilgilenmiyor bu ya sonra yavaşdan namjoonun bacağını okşamaya başlayınca elinle beni durdurmuştu " napıyorsun tae uslu dur" "ama namjoon çok sıkıldım" "sen dedin sinema diye şimdi usluca izle" işte bazen böyle öküz olabiliyordu biraz bana ayak uydursan ne olurdu sanki ama ben dururmuyum ama asla yüzünü bana çevirip dudağını öpmeye başlamıştım bu seferde elinle beni durdurmaya çalışıyordu ama ben biraz daha asılınca dudağını inlemişti evet resmen inlemişti bir kaç kişinin buraya baktığını görmüştüm azda olsa ışıktan dolayı " ya tae uslu dur herkes bize bakıyor" "duramam namjoom duramam seni öpmek istiyorum" diyince namjoon ilk büyükçe bir nefes vermiş sonrada ceketimi giydirip elimden tutarak bizi dışarıya çıkarmıştı " neden böyle yaptın güzelim" "filmi beğenmedim hiç romantik değildi birkere" diyip kollarımı bağlamıştım birbirine " napıcam ben senle ya " "istediğin herşeye yapabilirisn bana sevgilim" "öylemi" öyle" kararlı gözlerle ona bakıyordum " peki sen istedin yürü" "nereye" "istediğini vermeye" diyince anlamıştım sonumuzun bir avmenin tuvaletinde vakit geçireceğimi ama kesinlikle pişman değildi bir daha olsa bir daha yaprdım çünkü o tuvalette birbirimizin heryerini keşfe çıktığımızdan uçmuştuk bile taki güvenlik  gelip bizi ordan kovasıya kadar.



SMUT YAZAMADIM YİNE

SİZ HAYAL GÜCÜNÜZDE CANLANDIRIN ARTIK

BU FİCE NASIL DEVAM EDECEĞİMİ BİLMİYORUM

YARDIMMMMM

YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN

YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sessiz Öpücük (NAMTAE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin