Bölüm 12

59 7 2
                                    

Taehyung

Sonuçları öğrenmemizin  üstünden bir hafta geçmişti ve tatilimizin bitmesinide az bir süre kalmıştı ve ben yatağımda uzanmış sıkıntıdan patlıyordum sevgilimin yanına gitmek istemiştim ama evde değildi şuan nereye gittiğini de bana söylememişti zaten birkaç günden beri gizli gizli şeyler yapıyordu tamam güveniyordum sevgilime ama etraf  tehlikeliydi benimkide boylu poslu yakışıklı kaslı bir adam olduğundan ayy ne kadar mükemmel bir sevgilim varmış benim acaba evemi kapatsam onu çünkü yanında ben olmadığım zaman cinsiyet farketmezsizin herkezi yanına çekiyordu yeter bu kadar övdüğüm onu demi .

Bende aslında dışarıya çıkmak istiyordum ama sıcaktı dayanamazdım biraz aşağıya inip anneme yardım etsem vakit geçerdi belki telefonumu şarja takmış sonra elimi yüzümü yıkadım ve merdivenlerden inmeye başladım salonda tanıdık bir ses duymuştum bu sevgilimin sesine benziyordu salona girince namjoon ve karşısındada annem vardı birşey konuşuyorlardı annemle göz göze gelmiştik "oğluşum gel yanıma " diyince kafamla onaylayıp annemin yanına oturmuştum namjoonda bana bakıp gülümsemişti "söylediğim gibi teyze izin verirsen taeyle bir haftalık tatil yapmak istiyoruz" diyince şaşırmış gözlerle sevgilime bakmıştım demekse benden gizli tatil planı yapmıştı ama yerim ben bunu yaa ama şimdi değil anladınız siz "sorun değil gidebilirsiniz ama telefonlarınız açık olsun her zaman tamam mı hem bide taehyunga da soralım" diyince ikisininde bakışları bana dönmüştü "benim içinde sorun yok anne gidebiliriz" annemde onaylamıştı çünkü yanımda namjoon vardı kendi çocukları olmama rağmen benden daha fazla güvenirlerdi sevgilime "o zaman bir yukarıya odama çıkalım hazırlanmak için" demiş namjoonu kaldırmıştım oturduğu yerinden çünkü annemgilin yanında küçüklüğünden beri hep utanırdı ama bana bakın ben öyle miyim asla tam bir ideal sevgilim işte.

Namjoonu hızla odama sokup bide yatağa atınca üstüne oturmuştum çünkü bana yaptığı planı söylememişti "napiyosun tae" " hiçbiri şey oturmak istedim " "annen gelir beliki hadi kalk sevgilim" diyince omzumu silkmiş önce yanağını öpmüş sonrada kucağından kalkmış ve kapıyı kilitlemeye gitmiştim bu sefer sakince gidip kucağına oturmuştum "neden banada söylemedin bu tatil işini" " sürpriz yapmak istedim beğenmedin mi " " çok beğendim peki ne zaman gidicez " "sabah gideriz" " yaaa en önemli soruyu unuttum nereye gidicez" heyecanlı bir şekilde sormuştum "sakin ol sevgilim jeju adasına gidicez " işte benim sevgilim be ne kadar şanslı olduğumu söylemişmiydim boynuna atılıp sıkıca sarılmış ve dudağını öpmüştüm "bebeğim bu kadar mutlu olacağını bilsem daha önceden yapardım " keşke yapsaydın sevgilim ama sınavımız vardı demi" "evet aferin benim sevgilime şimdi kalkta hazırlan bakalım sabah erken kalkıcaz " diyince birkez daha yanağını öpmüş ve kalkmıştım kucağından " sen hazırlandı mı namjoon" " evet sevgilim sen hazırlana dur ben eve gidip gelicem tamam mı" diyince üzülmüştüm akşam beraber uyuruz sanmıştım " gelicem hemen valizimi alıp  dudağını büzme hemen " demiş yanıma gelip dudağımdan öpmüştü biz birbirimizi öpmeden duramıyorduk resmen.

Namjoonu evine gönderdikten sonra bende hızlıca neler giyeceğimi ayarlamaya başlamıştım genellikle şort koymuştum hemde namjoonu çıldırtacak türden bunuda anladınız siz çünkü kıskançlığı çok hoşuma gidiyordu zaten bu sevgili olduğumuz zamandan beri ilk tatilimizdi ve çok heyecanlıydım şimdi sevgilim gelmesini bekleyip onun koynunda uyuyup sonrada tatilimizi yapacaktık.

HELLOOOO

BAYA UZUN BİR ARADAN SONRA GELDİM

KISA OLDU AMA DİĞER BÖLÜM TELAFİ EDERİM

INSTAGRAM BÖLÜMÜ YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM

YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN

YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sessiz Öpücük (NAMTAE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin