Bölüm 13

55 7 20
                                    

Namjoon

Bugün jeju adasına tatile gelişimizin beşinci günüydü taeyle bolca eğleniyorduk gelelden beri hiç durmamıştık en çok da sevgilim bir saniye bile dinlenmemişti ama hayla enerjisi yerindeydi çünkü beni giydiği o şortlarla çıldırtıyordu aslında karışmamam lazımdı ama benden başka insanların baktığını düşündükçe çıldırıyordum.

Şimdide akşam için yemeğe gidicektik tae ne kadar da içki içmemiz için ısrar etsede kabul etmemiştim çünkü içinde kendinden geçiyordu ve ailesi bana emanet etmişti o yüzden garantiye almam lazımdı işi akşam yemekle bu içki işini unutturabilirdim ne kadar olacaksa tabi ben üstümü giyinmiş yatakta uzanırken tae banyoya girmişti aradan yarım saat geçmişti banyo yapmayı çok sevdiğinden saatlerce durardı bu erken çıkmış halı üstünde bornozuyla karşıma gelmiş dolaptan giyecek birşeyler ayarlıyordu " bebeğim yine şortlarından giymeyeceksin demi" kafasını çevirip bana baktı " ne münasebet canım " diyip öpücük yollamıştı bana ve bu dediği hiç inandırıcı gelmemişti bana ben ona bakarken karşım bornozunu çıkarıp atmıştı beni vücuduyla etkilemeyi çok iyi biliyordu esmer teni ve ince vücudu hep hayran bırakıyordu kendine ben hayran hayran dalıp giderken cokton üstünü giyinmiş elinde kurutma makinesiyle önüme oturmuştu" sevgilim saçımı kuruturmusun" diyince elinden makineyi almış ve prize takıp ellerimde saçını okşamıştım benden bebek gibi ilgi görmeye bayılıyordu bu küçüklüğünden beri böyleyle benden en ufak bir ilgi görmek için etrafımda dört dönerdi saçlarını kurmayı bitirince ayağa kalkınca farkedebilmiştim kıyafetlerini bol siyah bir pantolon ceket takımı içinede önü iddali bir şekilde açık olan bir crop vardı ben yanında sönük kalmıştım resmen tartı yanıma çekip sarıldım " çok güzel olmuşsun bebeğim bugün sana çok bakan olmasınki dalaşmayalım demi" diyince kıkırdayıp " sen kendine bakıyorsun galiba sana bakmasınlar asıl çok yakışıklı olmuşsun" demiş ve dudağıma öpücük kondurmuştu beni böyle öpmeye devam ederse çıkamayacaktık bugün bu odadan.

Yemeğimizi çokda sakin olmasada bir türlü yemiştik hesabı öderken kasiyere son anda dalmaya çalışmamı saymazsak tabi çünkü taeden numarasını istemişti ya yanında ben varım yüzsüz gibi benim yanımda yapmıştı bunu tae zorlana çıkarmıştı beni ordan şimdide el ele tutuşmuş deniz kenarında yürüyorduk bu yürüme sinirlerine iyi gelmişti " namjoon şimdi sakin misin" diyince onunda endişelendiğini anlamışım " sakinim bebeğim senide endişelendirdim kusura bakma " iyice yanıma yaklaştırıp alnından öpmüştüm kafasıyla beni onaylamıştı beraber kumlara oturmuştuk " hep beraber olucaz demi namjoon" " o nerden çıktı güzelim" üniversitede başka arkadaşların olunca unutursun diye korkuyorum" öyle birşey olmayacak tae ben sonuna kadar seninle olucam " diyip sıkıca sarılıp öpmüştüm oda aniden kalkıp elimden tutup denize sürüklemişti bizi " tae üstümüz ıslanacak " " olsun birşey olmaz" diyince bu sefer herşeyi boşverip taeyide kucağıma almış ve denize girmiştik orda saatlerce birbirimize olan aşkımızdan bahsetmiş ve sabahın ilk saatlerine kadarda öpüşmüştük.

İLHAMIN TÜKENDİ RESMEN YAA

FİKİR VARSA BEKLİYORUM

YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN

YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sessiz Öpücük (NAMTAE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin