| 7. BÖLÜM |

9.3K 339 152
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR...

"Demir..."

"Yapabilir miyim bilmiyorum."

Sare çekingen bir sesle konuştuğunda gülümsedi adam. Dişlerinin arasından konuştu, kendini sıkıyordu.

"Sare, yavrum şu an dokunuşunla bile boşalacak haldeyim. Hadi."

Baksırının kenarlarına uzandı, tırnakları kasıklarına sürtününce inler gibi bir ses çıkarttı Demir. Lastiğinden çekiştirdiği baksırı aşağı indirdi, yüzüne çarpan penise şaşkınca baktı. Nefesleri hızlanmıştı. Saçlarındaki el sıklaştığında gözleri Demir' inkilere değdi, adamın yüzünde acı çeker gibi bir ifade vardı. Elini büyük ve kalın penise sardı, hafifçe ileri geri oynattı. Demir başını geri attı, sesli bir şekilde inlediğinde dışarıdakilerin onları duyma ihtimali genç kızı utandırdı.

Elini tekrar hareket ettirdi, hareketleri hızlandıysa da Demir' in istediği farklıydı. Elinde kalp gibi atan penisten gözünü alamıyordu Sare. Adamın boğuk sesiyle kafasını kaldırıp yüzüne baktı.

"Ağzına almanı istiyorum."

Yutkundu genç kız, cevap veremedi. Başını hafifçe aşağı yukarı sallamakla yetindi.

"Dudaklarını arala bebeğim, ağzını açabildiğin kadar fazla aç. Ve dilini kullan."

Sare kendisine verilen emiri yerine getirdi, ağzını araladı.

"Aferin güzel kızıma."

Demir' in övgü dolu fısıltısının ardından ağzının tamamen dolduğunu hissetti. Saçlarına sertçe yapışan adam kafasını hızla ileri geri hareket ettiriyordu. Dilini ağzının içine girip çıkan penisin etrafında gezdirmeye çalıştı, Demir inlediğinde doğru bir harekette bulunduğunu anladı.

"Amına koyayım! Ağzının içi am gibi sıcacık!"

Demir' in sessizce ettiği küfürler, müstehcen konuşmaları yanaklarını kızartıyordu. Ağzının içi tükürükle dolduğunda yutkunma ihtiyacı hissetti Sare. Yutkunmayı denedi, başaramadı. Ağzının içini sıkıştırmasıyla adamın tekrar inlediğini duydu. Yanlışlıkla hoşuna gidecek bir şey yapmış olmalıydı. Yaptığı hareketi birkaç kez tekrarladığında saçlarındaki baskı arttı, ağzının içindeki gitgeller hızlandı. Demir son kez sertçe bastırdı kendini, ardından boğazına sıcak bir sıvının aktığını hissetti Sare. Tatsızdı, kaygandı. İlk defa böyle bir deneyim yaşıyordu. Adam ağzından yavaşça çıktı, yutkundu genç kız.

Baksırını ve pantolonunu yukarı çekti Demir. Birkaç adımda perdeye yaklaşıp araladı, dışarıdaki çalışanlara seslendi.

"Buyurun Demir Bey."

"Kağıt havlu getirir misiniz?"

Kadın kendisine garip bir şekilde baktığında açıklama yapmaya katlanamasa da Sare' yi kötü bir duruma düşürmek istemedi.

"Sevgilimin burnu kanıyor, sanırım başına güneş geçmiş."

"Ah, anladım. Hemen getiriyorum."

Birkaç saniye bekledi perdenin önünde, çalışan elinde birkaç parça kağıt havluyla döndüğünde teşekkür ederek elinden aldı. Perdeyi çekerek Sare' nin yanına ilerledi. Genç kız adamdan aldığı peçete ile ağzını sildi, doğrulup çekingen gözlerle Demir' e baktı. Yarım ağız gülerek yanına yaklaştı adam, yüzünü avuçlarının arasına aldı. Alnına uzun sayılacak bir öpücük bıraktı.

EFSUNKÂR (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin