,,Yuji muluji tě z celého srdce. Staneš se mojí přítelkyní?"
Pov Yuji
Popravdě jsem teď nevěděla co říct. Nevím proč jsem váhala. Koukala jsem se na něj slabým výrazem. ,,J-Jimine..." ,,Ano?"
,,Jimine já...",,Já ráda budu tvojí přítelkyní." Šlo vidět jak moc se mu ulevilo. ,,Opravdu." Řekl s nadšením v hlase. ,,Ano Jimine. Miluji tě strašně moc, už strašně dlouho... Víš jak jsme se viděli poprvé před dvěmi lety." ,,Ano ano vzpomínám. To jak jsem vstoupil do třídy a sedl si lavici vedle tebe a ty jsi na mě koukala. Dříve jsem si myslel že jsi divná, ale týden potom jsme se už bavili... Ty, já, Kook, Tae a Soon. Ale ta k nám už nepatří." Zasmáli jsme se. ,,Přesně od toho týdne jsem věděla že ty jsi ten pravý, ale bála jsem se... Bála jsem se tvé reakce a toho že tě můžu stratit kvůli někomu jinému." Byla jsem lehce smutná nad tím pomyšlením že bych ho stratila. ,,Neboj nestratíš mě nikdy." ,,To jsem ráda a jak dlouho mě máš rád ty?" ,,Huh... Noooo. Docela dost krátce. Ale vždy jsem se s tebou cítil jinak, než s ostatními." ,,To jsem ráda takže oficiálně jsme spolu?" ,,Ano." Řekl s velkým úsměvem na tváři. Přes stůl jsme si dali pusu. ,,Nejdeme dovnitř?" Řekl a já hned věděla na co myslí. ,,Klidně, ale dneska já chci." ,,Co chceš?" ,,Se dozvíš když půjdeš se mnou." Oba dva jsme vztali a šli do vnitř vily. Naše prsty byli propletené a palcem mě Jimin hladil po mém palci. Pomalým krokem jsme šli, užívali si přítomnost toho druhého. Před vilou jsme se zastavili a podívali se na sebe. ,,Jsem rád že jsi konečně moje." Dal mi pusu na čelo a já při tom zavřela oči, abych si ten moment co nejvíce užila. ,,Jimine... Nevadí ti když ti řeknu..." ,,Vadit mi to nebude." ,,No že bych se s tebou radši dneska jenom mazlila jsem unavená... Neudělala bych ti dobře." Nevím proč tak rychle jsem změnila názor, ale řekla jsem to takovým tónem, aby poznal že mě to mrzí. ,,Yuji, vždyť víš že sex není to hlavní. Sice ano patří to k lidským potřebám, ale to neznamená že to budeme dělat každý den." Vzal mi bradu, abych se na něj podívala. ,,Mě jde o to, aby jsi se ty cítila dobře jo." ,,Jsem ráda že mě chápeš." Obejmula jsem ho a on mě taky. Vešli jsme do Jiminova pokoje. ,,Jimine jdu se převléct." ,,Utíkej lásko." ,,Awww, to bylo pěkné." Přišla jsem k němu a obejmula ho. Zasmál se a já mu dala pusu na jeho krásný roztomilý nos. Odtáhla jsem se od něj a šla se převléct do mého pyžama. Takže oversize tričko.
Autor Pov
Oba dva byli straně šťastní že jsou spolu a Jimin když jsi šla se převléct do koupeny tak napsal do Banghtan chatu.
Chim Chim🐥🍌:
Kluci...
Odesláno v 19:43Tae Tae🐯🍑:
Jak to dopadlo?
Odesláno v 19:44Bunny🐰💪:
??????
Odesláno v 19:44WWH🦄:
Dělej!
Odesláno v 19:44Sunshine🌞🐿️:
Aaaaaaaaaa
Odesláno v 19:45Sleepy boy😴🐈:
Dělej chci spát °_°
Odesláno v 19:45Děda Joonie🐨👻:
Hmm...
Odesláno v 19:45Chim Chim 🐥🍌:
ŘEKLA ANOOOO, JSEM STRAŠNĚ RÁD.
Odesláno v 19:47Sleepy boy😴🐈:
Good a gn👏
Odesláno v 19:47WWH🦄:
Teď to jen neposer!🙂
TO JE NAPOSELDY CO PÍŠU SPROSTÉ SLOVO!
Odesláno v 19:48
ČTEŠ
Nekontrolovatelná láska (jimin Ff)
FanfictionPark Jimin a Khan Yuji (ty) se znají už nějakou dobu... Co se stane když Yuji uvidí Jimina se líbat s její nejlepší kamarádkou Soon. Co všechno neočekávané se může stát?Jak si myslíš že to dopadne? Dozvíš se když začneš číst. 18+ Začátek: 19. Června...