Kapitola 33

42 5 0
                                    

Samozřejmě že příšerné zácpy mi pokazí všechny plány! Poslouchám písničky od BTS, ITZY, NMIXX, G-idle a od dalších skupin. Teď moje nejoblíbenější jsou, Just One Day, Boy in Luv, Untouchable, Mr. Vampire, Dash, Wife... Je jich hodně. Konečně se začalo vše rozjíždět a já tam má být za 15 minut...

Pov Yuji

Vystoupila jsem z autobusu a byla skoro u Big Hitu. Začala jsem být nervózní. Viděla jsem před budovou stát Taeho a tak jsem zrychlila. ,,Ahoj Tae!" řekla jsem a obejmula ho. ,,Chci ti strašně moc poděkovat za to o jsi pro mě udělal." ,,Ahoj Yuji a nemáš zač byla to maličkost." já se hluboce nadechla a vešla do budovi. ,,Počkej tady jdu na recepci." udělala jsem co řekl a mezitím si prohlížela všechno kolem sebe. ,,Pojď Yuji!" rychle jsem se uklonila paní na recepci a šla do výtahu s Taem. ,,Tae já se bojím co budou chtít všechno po mě?" ,,Video viděl takže jenom si promluvíš s Bang a on tě vezme. Vím s jakou skupinou budeš dělat takže tě doprovodím pak k ní." nemůžu tomu uvěřit!? Aaaaa! Byla jsem strašně ráda. ,,Držím palce." popřál mi hodně štěstí a otevřel mi dveře do Bang Siova kanceláře. ,,Dobrý den." uklonila jsme se a sedla si na židli. ,,Takže Ms. Yuji vy tancujete jak dlouho?" ,,Už od tří let jsem začala tancovat. Vždy mě to moc bavilo." ,,Byla jste ve třídě s Taehyungem a Jungkookem, že?" ,,Ano, byla." koukal se do nějakých papírů a já se začala. ,,Pokud nemáte žádný problém tak můžete za Taem a ten vám ukáže s jakou skupinku budete teď trávit nejvíc času." byla jsem zmatená. ,,Ano děkuji." vstala jsem, uklonila se a šla ven z kanceláře. Měla jsem zmatený výraz na obličeji a Tae si toho všiml. ,,Co se děje?" podívala jsem se na něj. ,,No máš mě dovést ke skupině se kterou teď budu trávit nejvíce času, ale neřekl že mě vzal." on se začal smát. ,,Ty hlupáku. Tím myslel že tě bere máš práci v Big Hitu! A ještě tady máš papíry, výplň je doma popravdě a dones zítra." byla jsem strašně šťastná. Obejmula jsem Taeho a řekla. ,,Děkuji moc. Za všechno." po nějaké době jsme došli k černým dveřím. ,,Tady je tvoje skupina." otevřel dveře a mě se naplnili oči slzami. Rychle jsem je zahnala a vešla do obrovského sálu. ,,Dobrý den." řekla jsem nadšeně. ,,Dobrý den, my jsme LE SSERAFIM." přede mnou stali všechny z nich a já byla v šoku. ,,Jam se jmenuješ?" zeptala se Kazuha. ,,Yuji." ,,Já jsem Chaewon, tohle je Sakura, vedle ní Kazuha, Yujin a Eunchae." ,,Můžeš nám ukázat jak dobře tancuješ?" zeptala se Yujin. ,,Jistě." usmála jsem se a podívala se na Taeho. ,,Tae už asi můžeš jít pokud máš něco na práci." usmála jsem se. ,,Jo já už půjdu, zatím ahoj." všichni jsme ho pozdravili a já se připojila na repráky a pustila DNA. Proč jsem tak nervózní? Co když sem přijdou BTS, protože uslyší jejich hudbu. Tancovala jsem z celého srdce a mám pocit že se mi to daří. Skončila písnička a holky byli ticho. ,,Bylo to špatné?" zeptala jsem se se strachem v hlasu. ,,Děláš si srandu!? Proč nejsi v nějaké skupině? Máš být K-pop idol!?" řekla Chaewon. ,,Děkuji moc." usmála jsem se. Jsou tak sladké. ,,Podle mě se dneska můžeme seznamovat a říct si jak to všechno bude probíhat, atd." sedli jsme si do prostřed. ,,Takže máme vydat nové album EASY a potřebujeme aby jsi nám pomáhala s choreografií, ale to určitě víš. Teď nemáme čas na nic jiného než tanec. Yujin má ještě vydat Stupid in Love s Maxem takže bude potřebovat pomoc. Dneska doladíme EASY a Smarter... Můžeme se so toho pustit?" všichni jsme Chaewon poslouchali a byli připraveni. ,,Můžeme do toho." řekla Eunchae." pustila jsem jim EASY a začali tancovat. Byli strašně dobrý. Mohla jsem tu hudbu kdykoliv zastavit kdyby něco. Koukala jsem se na ně a najednou tam Sakura udělala nedotažený pohyb. ,,Sakuro, musíš hrudníkem více dopředu." ukázala jsem jí pohyby které dělala špatně a ona to zopakovala nádherně. ,,Super, nádhera." usmála jsem se. Takhle to dneska šlo dál a po dlouhé době jsem mohla jít domů. Zítra jsem řekla Bangovi že přijdu později, protože musím vyřešit školu. Tae tady se mnou bude a Jungkook taky. Stejně se s ním zase spřátelím. Čekala jsem na Taeho před Big Hitem a přemýšlela že zajdeme se podívat na Jimina. Už to jsou skoro dva týdny. Povzdechla jsem si kvůli únavě a smutku. ,,Už jsem tady můžeme jít." usmál se. ,,Můžeme navštívit Jimina?" ,,Můžeme, ale není pozdě na návštěvní doby? Je 18 hodin." ,,Doktor mi povolil chodit i přes návštěvní doby." usmáli jsme se. ,,Už to budou skoro dva týdny kdy je v podstatě mrtvý." povzdechla jsem si. ,,On to zvládne." pohladil mě po ruce. Nemocnice byla docela blízko tak jsme šli pěšky.
,,Dobrý den doktore, přišli jsme za Jiminem." řekla jsem. ,,Ano můžete jít." usmáli jsme se na sebe a já s Taem šli do výtahu. ,,Jungkook začne zítra chodit do Big Hitu." řekl z čista jasna. ,,Hm. To je dobře přeji mu to." byli jsme před Jiminovi dveřmi a já se začala bát co uvidím. Otevřela jsem dveře a viděla Jimina úplně bledého, studeného a hlavně bez tlukotu srdce. Ukápla mi neposedlá slza. ,,Yuji... On to zvládne." chvíli bylo ticho. ,,Zajdu nám pro kafe, počkej tady." kývla jsem hlavou. Dívala jsem se na něj a měla pocit že se pohnul. Ale přístroje nic neukazovali. Po chvíli sledování jsem zade měla pocit že se pohnul. A pak jsem něco uslyšela. ,,Doktore!"

Helloo... Další kapitola yayyy. Upřímně nejsem moc spokojená s ní. Jin se vrací za 3 měsíce!!❤️ Mě pořád nejde se naladit na vlnu kde jsem vzdy byla s psaním takže 😭 doufám že se vam to líbilo.
Byee👉👈
LucY❤️❤️

Nekontrolovatelná láska (jimin Ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat