🔞
Oba dva jsme hned usli a těšili se na další den.(NEČTĚTE NA VEŘEJNOSTI NEBO V BLÍZKOSTI RODIČŮ. Komu to začne být nepříjemné tak nečtěte tuto kapitolu😉)
Pov Yuji
Uběhlo od prvního dne v kavárně už měsíc a půl. A dva měsíce od poslední návštěvy u doktorky. To znamená že dneska jdu na kontrolu a berle už nenosím. Což jsme velmi ráda. Všichni víme co to potom znamená.🌚 Určitě se vsadím že Jimin vše plánuje. Nad tímhle jsem se zasmála. Byla jsem doma a Jimin měl nějakou práci s papíry. ,,Jimin oppa? Co děláš?" Koukl se na mě smutným pohledem a já asi tušila o čem to bude. ,,Banghtan se rozpadá. Pracuji na smlouvě kterou všichni podepíšou a potom... Potom si všichni půjdu vlastní cestou. Jo a zítra jdu na nějakou párty nebo co a dalšími lidmi." ,,Jimine to bude dobré nebuď smutný a můžu jít-" Nestihla jsem ani doříct co jsem chtěla. ,,Yuji promiň, ale nechci aby jsi tam šla, protože tam bude moc pánů a nechci, aby se ti něco stalo... Chápeš mě?" Mrzelo mě to, ale musím to respektovat. ,,Chápu tě Jiminie. Počkám na tebe tady doma." Sedla jsme si to a jeho klín a koukala jsem na ty všechny papíry. Měl toho plný stůl. ,,Půjdeš se mnou prosím k doktorce? Dneska to jsou dva měsíce od prohlídky a mám se tam stavit." Dělela jsem že nevím co to znamená. Ale on hned věděl co to má znamenat. Najednout se mu na obličeji objevil jeho šibalský úsměv. ,,Co?" Řekla jsem. ,,Babygirl, nedělej že nevíš na co narážím." ,,Ne nevím." Vstala jsem z jeho klína a šla do pokoje si lehnout. Slyšel jsem kroky a já věděla že půjde za mnou. Lehl si za mnou a obejmul mě. Moje pravá noha byla nad jeho stehny a jeho levá ruka byla na mém zadku. Rukou si mě přitáhl co nejblíž k jeho kamarádovi. Pomalu mi začal masírovat zadek. Cítila jsem jeho kamaráda. A tak jsem se převalila tak, abych obkročmo byla na jeho pánvi. Měl ruce na mých bocích. Začal se smát a já nevěděla čemu. ,,Co je?" Zeptala jsem se. ,,Nic, jen vždy když cítíš mé péro tak víš co dělat." Přiblížila jsem hlavu k jeho uchu a pošeptala sexy hlasem. ,,Já vím a proto mě tak miluješ." Skousla jsem jeho kůži na krku a on lehce vzdychl. ,,Né jen kvůli tomu." Začala jsme se líbat a po nějaké chvilce jsem sjížděla dolů ke krku. Prvně jsem mu začala líbat lícní kosti a potom na horní části krku. Ještě níž jsem šla na klíční kost a udělala jsem mu pár cucfleků. Jimin si to nehorázně užíval a já taky. ,,Babygirl... T-teď já." Podotkl a teď já byla pod ním. Dravě mě líbal na krku a potom na moje rty. Lehce je skousl a já vzdechla. Jeho jazyk se ocitl v mé puse a Jimin byl dominantnější. Jimin má trošku delší jazyk než normálně a tak bůh ví kam až dosáhl. Proskoumal všechny kouty mých úst. Po nějaké době jsem taky měla pár finálových značek na krku. ,,Neměli by jsme jít?" Zeptala jsem se a on se hluboce podíval do mých očích. ,,Asi ano, ale mě se nechce. Musíš mě poprosit." Věděla jsem jak na něj. ,,Daddy prosím pojď se mnou k doktorce a potom to doděláme." Řekla jsem svůdným hlasem. ,,Tak se mi to líbí baby." Vstal z postele a mě pomohl...
U doktorky
,,Dobrý den Ms. Khan a dobrý den i vám Mr. Park." Podotkla doktorka. Byla jsem lehce překvapená že si pamatuje Jimina. ,,Rovnou si sundejte tričko a já se podívám." Zase na to chvíli koukala. ,,Takže... Žebro je..." Strašně mě napínala a bála jsem se, protože se neusmívala. ,,Vaše žebro je úplně zdravé. Dokonce vypadá lépe než před tím." Spadl mi obrovský kámen ze srdce. ,,Díky bohu." Koukla jsem se s úsměvem na Jimina, který mě držel za ruku. Viděla jsem jeho šibalský úsměv, ale naštěstí to doktorka neviděla. Protočila jsem očima a koukla se na doktorku. ,,Tak můžete jít vše je v pořádku." Řekla a já jsem si oblékla tričko. ,,Děkuji moc a následnou." Odcházel jsme s Jiminem v ruku v ruce... Dorazili jsme domů a já se šla do kuchyně napít. ,,Jimine chceš se napít?" Přišel za mnou do kuchyně a já mu podala skleničku s vodou. Když pil bylo to tak sexy. Jeho krk. Koukala jsem na něj tak dlouho že jsem si nevšimla že na mě kouká taky. ,,Yuji půjdeme něco koupit." Probudila jsem se z tranzu a řekla. ,,Co jdeme koupit?" ,,To je překvapení." Vůbec jsme nevěděla co to může být. Řekl to tak sladce. Možná půjdeme koupit nějaké jídlo. Ne protestoval jsem a šla jsem s ním do auta. ,,Jiminie?" Podíval se na mě že poslouchá. ,,Můžu řídit?" ,,Máš řidičák?" Udělala jsem sklamaný obličej a šla si sednout na místo spolujezdce. ,,Nemám na to si udělat řidičák a ani nemám čas." Podotkla jsem smutným hlasem. ,,Čas si najdeš, věř mi." Koukla jsme se na Jimina a obejmula jsem ho. ,,Tak jo jedeme, chci vědět kam mě to vezmeš." Řekla jsme natěšeně. ,,To se teda těš." Řekl a já se usmála. Jeli jsme 15 minut a potom jsme vystoupili z auta a šli chvíli pěšky. ,,Tak jsme tady." Porozhlédla jsem se kolem sebe a nikde žádný obchod nebyl. Počkat?! Nenenenene? ,,Jimine tam nejdu je tady moc lidí, co když nás někdo uvidí!?" ,,Vklidu jim do toho nic není, prostě pojď." Nechtělo se mi tam jít a tak mě Jimin strkal dovnitř. Bylo mi to trapné jít do takové obchodu. Obličej jsem měla otočený k Jiminově paži, aby nikdo neviděl že jsem červená jak rajče. ,,Erotic city je nejlepší ve všech věcech co najdeš." ,,Jimine buď ticho někdo nás uslyší!" Řvala jsme, ale i šeptala zároveň. Jimin mě vzal za ruku a odtáhl mě k... Divným oblečkům. Doufám že po mě nebude chtít, abych měla kočičí uši. Otočila jsem hlavu na stranu a s vykulenýma očima jsem koukala do země. Byli tam vybrátory. Musela jsme být už spíš rudá než červená. ,,Babygirl... Co tady tenhle." Ukázal na obleček, který vypadal takhle. (omluvám se za tuto fotku)
1.
ČTEŠ
Nekontrolovatelná láska (jimin Ff)
FanfictionPark Jimin a Khan Yuji (ty) se znají už nějakou dobu... Co se stane když Yuji uvidí Jimina se líbat s její nejlepší kamarádkou Soon. Co všechno neočekávané se může stát?Jak si myslíš že to dopadne? Dozvíš se když začneš číst. 18+ Začátek: 19. Června...