Kapitola 31

70 5 8
                                    

,,Teď ne, ale zítra od 12h až do 15h můžete." ,,Děkuji nashledanou." Řekli jsme a šli pryč. ,,Yuji jdeme domu se pořádně vyspat oki?" Řekl to tak něžně. Nastoupili jsme do auta a jeli domů...

Pov Yuji

Od 5 hodin ráno jsem nemohla usnout po tom všem co se stalo. A tak jsem přemýšlela co se stane dál se mnou a Kookem. A potom co se stane s Jiminem. Popravdě nechci, aby na mě zapomněl a na to co jsme spolu prožili. Nezapomene! Vím to! Přemýšlela jsem tak moc že mě začala bolet hlava. Podívala jsem se na Jungkooka a ten roztomile spal. Podívala jsem se na čas a bylo 8 hodin ráno. Ty 3 hodiny utekly hodně rychle. Dala jsem Kookovi lehkou pusu na tvář a on se protáhl a vzdychl. Bylo to roztomilé vzdychnutí a né to nadřazené! Usmála jsem se a vstávala z postele. Ale JK mi to nedovolil. Obejmul mě a obličeje jsme měly tak blízko. ,,Dobré ráno." řekla jsem. ,,Dobré ráno sluníčko. Nebolí tě něco po včerejšku?" zeptal se. ,,Ne, jsem v pohodě." odpověděla jsem a dala mu pusu. ,,Co si dáš na snídani?" zeptala jsem se tentokrát já. ,,Toustíky." zasmála jsem se lehce. Jeho ranní hlas byl tak hot a... Všechno možný. ,,Kookie. Dáme sraz v 13 hodin u školy s Ryujin. Najdu na ig." já ji vyhledala a rovnou jí napsala. Holky jsou v tomhle nejlepší.

Yn:
Ahoj Ryujin, tady Yn.
Chtěla jsem se zeptat,
jestli nemůžeš jít dneska ven?
Šli by jsme, ty, já a Jungkook.🙏
Odesláno v 8:16

Yn:
Jo a sraz by byl v 13 h u školy.
Odesláno v 8:17

Ryujin:
Ahoj... Jo můžu jít ven.😏😂
Odesláno v 8:19

Yn:
To jsem ráda že můžeš. Více se seznámíme. Tak zatím ahoj.<3
Odesláno v 8:21

Ryujin:
Ahoj.
Odesláno v 8:21

,,Kookie... Ryu, může jít s námi ven." řekla jsem. ,,Ryu? Myslíš Ryujin." zeptal se. ,,Ano, její přezdívka bude Ryu."
odpověděla jsem. ,,Dobrá přezdívka." usmál se. Položila jsem mobil a přítulila se k němu. Bylo mi dobře u něj.ale furt jsem se bála o Jimina. ,,Kookie? Co když si nás Jimin nebude pamatovat?" zeptala jsem se smutně. ,,Nic se mu nestane. Je silný." dal mi pusu do vlasů. ,,Na 12 hodinu půjdeme se podívat na Jimina. Prosím." poprosila jsem a on dělal že přemýšlí. ,,Možná." řekl. ,,Hej." uraženě jsem se na něj podívala. ,,Dělám si srandu, samozřejmě že ano." vstala jsem a šla do kuchyně. Tousty jsem udělala. Pro Kooka jsem udělala dva a pro mě taky. Dala jsem je do toustovače a Kook právě přišel. ,,Pohlídej tousty, protože já se jdu převléct." šla jsem nahoru a podívala se do skříně co si vezmu na sebe a rovnou i ven.


Tento outfit se mi líbil a poté co jsem si ho převlékla jsem šla dolů. ,,Líbí se ti můj outfit?" šla jsem ke Kookovi podívala se do jeho oči. ,,Jsi nádherná." řekl.
(Kook's outfit.)

)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Nekontrolovatelná láska (jimin Ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat