🔞
Omluvám se, ale nevím proč tam tak často píšu o s€xu. Pokud to někomu vadí tak tento příběh vůbec nemusíte číst!! Doufám že mě chápete.Dala jsem mu pusu na krk a on se napnul...
Pov Yuji
Vím že to není správné po tom všem co mi udělal. Ale jsem kráva takže to udělám. ,,Jimine, já se nudím." Podíval se na mě a zákonil hlavu. Lehce vzdychl a já byla strašně nadržená. ,,Můžeš mi s něčím pomoc." Poklepal na své stehna a já hned věděla co tím myslí. Sedla jsem si na ně a začala ho líbat na krku. Lehce zákonil hlavu, abych měla větší místo. Ruce měl položené na mém zadku a trošku ho i mačkal. Přisunul si mě blíže k jeho kamarádovi a najednou strašně vzdychl. Cítila jsem jeho tepajícího kamaráda a tak mě zvedl a šel se mnou do pokoje. V pokoji si všiml na posteli položený vybrátor a lehce se usmál. ,,Ty sis to na mě plánovala že?" Usmála jsem se. ,,Pro tebe a pro nikoho jiného."
Lehce jsem naznačila co udělal, ale asi je blbej a neví to. Sundal si tričko a při tom jsme se líbali. Bylo to moc nádherný až mě to spíš bolelo na hrudi. Skousl mi spodní ret a já lehce vzdychla. Tím se mi dostal jazykem do pusy a ještě se usmál. Už jsem to nemohla vydržet a tak jsem mu začala rozpínat kalhoty. On mě zastavil. ,,Já jsem až v druhém kole babygirl." Když řekne to slovo tak mě dostane a on to ví. Položil mě pomalu na postel a tak, aby se mi nic nestalo. Byl nademmou a jedním loktem se opíral o postel u mé hlavy. A druhou mě hladil po boku. Začal mě líbat na krku. Polibky byli mokré a když mi udělal cucflek na krku tak i jazykem dělal krouživý pohyb. Lehce jsem vzdychla a on lehce přidal. ,,J-Jimine... Já tě potřebuji."
Začal se hluboce nadechovat a řekl. ,,Já taky." Začal mi rozepínat podprsenku až ji na konec sundal. Sundal mi i kalhotky a vzal do rukou vybrátor. Všechno dělal tak pomalu že to ani nešlo. ,,Daddy." Zavřela jsem oči a už jsem cítila jenom vybrující pohyb. Začala jsem vzdychat a Jimin si to užíval. ,,Udělej se pro svého Daddyho." Tohle mě zrušilo na tolik že už jsem skoro byla. ,,Ahh... Yes, Yes,Ye- Ahhhhh." Řekla jsem rychle za sebou a začala jsem si mačkat prso. ,,Uděláme to zábavnější." Přestal se vším co dělal a začal mě přivazovat k posteli. Nohy a i ruce, ale nohy byli více povoleny. Do ruky vzal opět vybrátor a přiložil mi ho tam dole. Dal to na maximální rychlost a já jsem nemohla nic dělat. Jen jsem se kroutila. Když jsem se kroutila už moc dlouho tak to Jimina začalo štvát a přidržel si mě. Už jsem začala cítit divný pocit v podbřišku s tak jsem řekla. ,,Ahhh, už budu." Ještě jsem párkrát hlasitě sténala a potom se udělala. ,,Teď je řada na mě." Koukla jsem se na něj a neviděla jsem jeho hlavu. Z ničeho nic cítím něco vlhkého tam dole. ,,Ahhhh"...Do myslete si to sami. Mám vás moc ráda.❤️
Pov Yuji
Další den jsem se probudila a cítila se mimo. Byla jsem nahá a hned jsem si vzpomněla na včerejší den. Koukla jsem se vedle sebe a tam byl Jimin. To už prostě nejde takže jsem se rozhodla mu to říct. Oblékla jsem se a šla udělat snídani. V kuchyni jsem si udělala tousty a sedla si k televizi. Koukala jsem se na seriál Přátelé. Je můj oblíbený a vždy se u něj směji.Konečně přišel dolů Jimin já si s ním mohla promluvit. ,,Dobré ráno, miláčku." Docela mě to mrzelo. ,,Chci si s tebou o něčem promluvit." ,,Chtěl jsem říct to stejné." Podotkl a já dodala. ,,Můžu začít?" Kývl hlavou na souhlas. ,,Jimine... Vím o všem co se stalo na té tvé akci kde jsem nebyla. Někdo mi poslal video tebe a nějaké holky jak se líbate." Vypadal že ho to mrzí,ale nevím čemu mám věřit. ,,Moc se ti omluvám už se to nikdy nestane." Koukla jsem na něho smutně. ,,Jimine, ale ty jsi s ní spal. Viděla jsem flek na krku." Měl oči plně slz, ale pořád jsem věděla že druhou šanci mu nedám. ,,Prosím běž z mého domu a už se nevracej... Prosím." ,,Yujinie-." ,,Už nikdy neříkej moje jméno zapomeň na mě." S brekem pomalu odcházel a ještě naposledy řekl. ,,Miluji tě a doufám že se uvidíme ještě někdy a určitě víš kde mě najdeš. Budu tam na tebe čekat. Miluji tě strašně moc a mrzí mě že tě ztratím kvůli sobě." Poslední slova co řekl a zavřel za sebou dveře.
Mooooc se omlouvám že je tak krátká, ale já prostě nestíhám školu a mám toho teď hodně. Doufám že chápete a byee.
LucY<3
ČTEŠ
Nekontrolovatelná láska (jimin Ff)
FanfictionPark Jimin a Khan Yuji (ty) se znají už nějakou dobu... Co se stane když Yuji uvidí Jimina se líbat s její nejlepší kamarádkou Soon. Co všechno neočekávané se může stát?Jak si myslíš že to dopadne? Dozvíš se když začneš číst. 18+ Začátek: 19. Června...