Pov Yuji
,,Khan Yuji" Doktorka vyslovila moje jméno a já se koukla na Jimina a zmáčkla mu ruku na znamení, že můžeme jít. Oba dva jsme se zvedli a on mi pomohl tam dojít. Nesmím zapomenout, že mi podal i berle. Je nějak moc hodný. Asi se snaží abych mu zase začala věřit a to se mu taky povedlo. ,,To zvládneš." Pošeptal mi Jimin. ,,Ano zvládnu. ,,Dobrý den vám oboum." Doktorka byla moc milá a tak jsem se cítila lépe. ,,Dneska máme prohlídku žebra že ano." ,,Ano." Nevěděla jsem co říct bylo mi to nevím proč trapné před Jiminem. ,,Dáme vám takovou mastičku a teď vám ukažu kde ji budete nanášet. Sundejte si prosím tričko a vy pane se otočte." ,,Ne to je vpořádku může se dívat. Budu potřebovat pomoc, protože při zhrbení to bolí." Nechápu co jsem to řekla. Cítila jsem jak mám teplé tváře. Koukla jsem se na Jimina a ten vypadal, že to bere vážně tak jsem si začala sundávat tričko. Cítila jsem pohled Jimina na mé břicho a potom na moji podprsenku. Chvíli na to doktorka jenom koukala a pak si to ohmatávala což docela bolelo. ,,Takže mám naštěstí jenom dobré zprávy, ta první je, že se vám to léčí docela rychle takže dávám tomu ještě tak měsíc a bude to vpořádku. Samozřejmě bude to tak pokud bude pravidelně mazat mastí kterou vám dám za chvíli. Ta druhá dobrá zpráva je, že berle nemusíte mít dvě, ale jednu. První týden ji můžete mít pořád a po každém týdnu zkuste chodit bez berle co nejčastěji." Řekla mi toho hodně a trošku jsem se ztratila, ale Jimin vypadá, že to chápe. ,,Teď vám ukážu kam to budete nanášet." ,,Jimine pojď sem prosím ať víš kam tu mast máš nanést." Kývl hlavou na souhlas a přišel blíže. Vypadal nervózně. Bylo to vtipné. ,,Takže nanášet se to má od tud až po sem." Když jsem ucítila odkud až kam tak jsem myslela, že se zabiju. Mělo se to mazat skoro od půlky mých prsou až někam ke konci žeber. Moc jsem to nezaregistrovala kam. ,,Budu jí pomáhat." Koukl se na mě tak, že to myslel dvojsmyslně. ,,Jo a prosím skuste být dva měsíce bez sexu... Tak to je vše tady máte mast a můžete jít. ,,Ano děkuji moc." To musela říkat před ním.
( Tohle bude rychle pov Jimina, protože ty některé chvíle za to stojí😏)
Pov Jimin
,,Dáme vám takovou mastičku a teď vám ukažu kde to budete nanášet. Sundejte si prosím tričko a vy pane se otočte." Lehce jsem znejistil a čekal, že Yuji bude chtít abych se otočil. ,,Ne to je vpořádku může se dívat. Budu potřebovat pomoc, protože při zhrbení to bolí." To mě šokovalo, že chce abych se díval na její žebra těsně pod prsama.
~
,,Jimine pojď sem prosím ať víš kam tu mast máš nanést." Řekla Yuji a já šel blíž a nevím proč, ale byl jsem lehce nervozní. Těším se až se jí budu moci dotýkat. Usmál jsem se sám pro sebe. Co mě to napadlo... A ještě se budu moci dotknout prsou. Já jsem v nebi. Tak počkat to jsem fakt až takový uchyl... Skousl jsem si spodní ret.
,,Jo a prosím skuste být dva měsíce bez sexu... Minimálně." Cítil jsem, že Jimin junior se probudil a když jsem viděl její krásnou krajkovaně červenou podprsenku tak bych ji nejraději vohnul hned teď a tady.
To je dneska vše... Nemám tady WiFi to budu vydávat nepravidelně. A jak si užíváte prázdniny?
Meme❤️
ČTEŠ
Nekontrolovatelná láska (jimin Ff)
FanfictionPark Jimin a Khan Yuji (ty) se znají už nějakou dobu... Co se stane když Yuji uvidí Jimina se líbat s její nejlepší kamarádkou Soon. Co všechno neočekávané se může stát?Jak si myslíš že to dopadne? Dozvíš se když začneš číst. 18+ Začátek: 19. Června...