Pov Yuji
Vzbudila jsem se a porozhlédla jsem se. Párkrát jsem zamrkala a podívala se, že nemám to oblečení které jsem měla včera večer. Došlo mi, že to musel být určitě Jimin a taky mi určitě namazal žebro. Koukla jsem se kolem sebe, na postel a nikdo tam nebyl. Dala jsem si kraťasy, vzala si mobil a šla dolů do kuchyně. Bylo 9 hodin ráno. ,,Dobré ráno růženko." Řekl Tae a já se usmála. Byli tam všichni. Jimin, Tae a Kook. Šla jsem obejmout Taeho a Kooka. Jimin už zvedal ruce, ale já šla k ledničce. Pootočila jsem lehce hlavou, abych na Jimina viděla. Vypadal šokovaně a uraženě. Vzala jsem si džus a dělala, že ho nevidím. Snažila jsem se zase zjistit jestli mě má rád. Bojím se, že kdybych mu to řekla tak se mi vysměje do obličeje, nebo ještě hůř řekne to úplně všem ve škole. To bych opravdu nechtěla být středem výsměchu. ,,Snídali jste něco?" ,,Ne ne." Řekl Tae s Kookem najednou. ,,Já taky-"Jimin to nestihl kvůli mě ani doříct. ,,Takže co chcete? Mám tady toustový chleba, konflejky, jogurt... Nevím co dál." ,,Já si dám tousty jestli můžu?" Řekl Kookie. ,,Nic jiného jsem čekat nemohla. Ty Tae?" ,,Já si dám jogurt." ,,Hned to bude... Ty?" Koukla jsme se na Jimina, který vypadal, že mě propálí pohledem. ,,Konečně jsi na mě promluvila. Já si dám tebe." ,,Takže jsi bez snídaně nebo si udělej něco sám." ,,Tae, Kook hned to bude." ,,Promiň Yuji... Co jsem ti udělal?" Řekl Jimin omluvným hlasem. ,,Nic a nech mě být." ,,Jestli ti tady vadím tak já potom půjdu." Asi jsem to přehnala. Otočila jsem se na něj. ,,Jimine pro-" ,,Nic neříkej já vím, že mě tady nechceš." ,,Jimine! Poslouchej mě. Omlouvám se ti a chci tě tady." ,,Tak proč jsi je obejmula a na mě ses úplně vykašlala!?" ,,Promiň Jimine. Mám důvod, ale ten ti neřeknu teď." Šla jsme ho obejmout a on mě obejmul na oplátku. ,,Lepší?" On kývl hlavou na znamení ano. Vypadal strašně roztomile. ,,Takže co si dáš na snídani?" ,,Tebe. Ne ne dělám si srandu, dám si tousty." ,,Pomůžeš mi prosím?" Zeptala jsem se Jimina. Na chvíli jsem se zamyslela kde mám berli. ,,Kde mám berli?" ,,Máš ji v obýváku." Řekl Kook a já si pro ni chtěla jít, ale za zápěstí mě chytl Jimin a já se na něj otočila. ,,Já pro ni zajdu." Usmála jsem se na něj a on pustil moje zápěstí. Já jsem byla u stolu v kuchyni a on přišel s berlí. ,,Tady a byla u tebe v pokoji." Jimin mi podal berli a já se o ní opřela. ,,Díky." Potom jsem Kookovi a Jiminovi dala tousty a Taemu jogurt. ,,Máte dneska něco v plánu?" ,,Nevím počkej." Řekl Kook a Tae, Jimin se na něj podívali jako by něco věděli a tají to přede mnou. ,,Děje se něco? Měla bych něco vědět? Omlouvám se jestli to je něco soukromého." ,,Ne nic netajíme... Proč?" Řekl Tae, ale já věděla moc dobře, že přede mnou něco tají. Znám je moc dobře. Nechala jsem to být, protože nechci, aby jsme se hádali. ,,Jen tak." Všichni tři byli na mobilu a něco dělali. Psali si s někým. Do mobilu jsme jim nekoukala, protože to není pěkně a věřím jim. ,,Dneska všichni tři máme práci." ,,Aha a můžu se zeptat jakou?" Řekla jsem mile. ,,To zjistíš až bude pravý čas. Yuji běž do obýváku si odpočinout my to uklidime." Řekl Jimin. Já jenom kývla hlavou a odešla. Obývák byl za rohem takže jsem se schovala za roh a poslouchala. ,,Jak jí máme říct, že zabijíme lidi. A ještě to, že já jsem leader Banghtanu!?" Lehce jsem nakoukla a byl to Jimin kdo to řekl. Byl otočení směrem ke mě a vypadá, že si mě všiml. ,,Nevím. Co když se bude snažit nás nahlásit policii. Nebo, že ji budeme chtít zabít. Bude muset být v našem společném baráku nějakou dobu... Budeme ji muset unést o prázdninách." Řekl Kook a já rychle si šla sednout na gauč... Po chvíli za mnou přišli a já se začala bát. Sedla jsme si na kraj gauče a Jimin, Kook a Tae vedle mě a já jsem začala být nervozní. Trošku více jsem se namáčkla na kraj. ,,Je vše v pohodě." Zeptal se hned vedle mě Jimin. Podíval se na mě chladným výrazem na tváři. Hned jsem věděla, že mě viděl když jsme nakoukla. ,,V-vše je v-v pohodě." ,,Taky si myslím." Položil si jeho pravou ruku na moje stehno a já se více napla. ,,Musíme odtud odejít ve 13 hodin." Řekl Tae. ,,Já půjdu ve 14 hodin kluci, musím tady ještě něco dodělat." Řekl Jimin a já hned věděla co tím myslí. Podíval se na mě s jeho ďábelským úsměvem. ,,Tak jo Jimine, ale potom si pohni ať vše stihneš." ,,Samozřejmě. Kdy já jsme něco nestihl." ,,No toho už bylo." Řekl Kook Jiminovi a já jsem se uchechtla a to jsem dělat neměla. On mě začal hladit po vnitřní straně levého stehna. Nevím proč, ale straně mě to vzrušovalo. Tak jo přiznávám se. Jsem do Jimina zamilovaná na sto procent. ,,Hej dáváš pozor nebo zase sníž o létajících jednorožcích." Řekl Tae. ,,Já nikdy nesnila o jednorožcích." Řekla jsem uraženě. ,,Dělám si srandu." Řekl Tae a já se začla smát. ,,Já vím." Tae oproti Jiminovi byl furt hodný milý, ale Jimin vypadal, že je na mě naštvaný nebo, že mě chce zabít. Toho jsem se nejvíc bála. Je to leader Banghtanu a oni zabíjí lidi, ale nevím jaký... Bylo už 12:55 a my už doobědvali. Tae a Kookie už byli na odchodu, ale Jimin tady ještě zůstane do 14 hodin. Teď tady bydlí takže tu může být jak dlouho chce. ,,Tak jo my dva už jdeme tak ahoj." Řekl Kook a Tae přikývl. ,,Ahoj a Jimine přijď včas." ,,Neboj. Až dodělám co chci tak příjdu." Zavřeli se dveře a já se bála co mi Jimin udělá. Byl celou dobu chladný což nemám ráda. Děsí mě to. Jimin mi vzal obě zápěstí a připevnil je jeho jednou rukou nad moji hlavu. ,,Co si dělala za tím rohem a co jsi slyšela!?" Řekl se vstekem v očích. ,,N-ne nic jsem ne-neslyšela. Jimine co se ti stalo ještě včera jsi byl sladký hodný ke mě, promiň pokud jsme ti ublížil." Jednou mrkl a poté se zhluboka nadechl. ,,Nelži, vím moc dobře, že jsi nás slyšela. Za tohle si zasloužíš trest." Začal mě líbat na krku. ,,Prosím nech mě. Víš, že já ještě nemůžu." Začala jsem plakát. ,,Jimine jak by jsi reagoval na to že by jsi mě znásilnil!"
Jsme u konce... Nevím co bych napsala je to zajímavé. Jak si myslíte, že to dopadne. Znásilní Jimin Yuji nebo... Jinak půjdu psát Jimin and Mafie tak držte mi palce
LucY ❤️
ČTEŠ
Nekontrolovatelná láska (jimin Ff)
FanficPark Jimin a Khan Yuji (ty) se znají už nějakou dobu... Co se stane když Yuji uvidí Jimina se líbat s její nejlepší kamarádkou Soon. Co všechno neočekávané se může stát?Jak si myslíš že to dopadne? Dozvíš se když začneš číst. 18+ Začátek: 19. Června...