Kalpli Kolye

618 34 18
                                    

Bayağı bir bizimkiler ile konuştuk.Felixin konusunu açmamaya çalışıyordular.Hep başka şeylerden konuşup kafamı dağıtmamı sağlamıştılar.

Onlar gittikten sonra ise kutunu açmaya karar verdim.Komidinin üstüne koyduğum kutunu iç çekerek üstündeki yarısı kan olmuş nota baktım.

Sevgilerimle
Adele

Her ne kadar kutunu açmak istemesemde bu kadar önemli ne olduğunu merak ettiğim için yavaşca açtım siyah kurdelelerini.

Kapağını alıp kenara koyduğumda kutunun içindeki ile şok olmuştum resmen.Ağzımı ellerim ile kapatarak ne ara bunu yaptığını düşündüm.

Ağzımı ellerim ile kapatarak ne ara bunu yaptığını düşündüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Güzelim,hiç bir fotoğrafına bakmadan çizdim seni.Çünkü artık ezberlemiştim her detayına kadar.Gözlerin çok güzel Adele..Ormanında kaybolmak istiyorum bazen..Hele o güzel gülüşün..O gülüşünü görmek için sürekli güldürmek istiyorum seni.Beni mahvediyorsun ama hiç farketmiyorsun.3 cü sınıfta ergen duygularım diye geçiştirdim ama yanına geldiğimde o duygularım canlandı sanki tekrardan.Birlikte güldük,birlikte ağladık.Ama bu duygular benim için her şeydi.Malfoy her yanına yaklaştığında o kadar sinirleniyorum ki anlayamazsın..Her senin ile dalga geçtiğinde,sana zorbalık yaptığında onu gebertmek istiyorum.Adele anla artık.Anla sana aşığım,deliler gibi.Sırf seni özlediğim için geldim New York'tan.Sırf seni tekrar göre bilmek için babamı karşıma alarak iknaettim onu.Hepsi senin için...
Bu gün varız yarın yokuz belki.?
Biliyor musun? Bütün hayallerim senin ile ilgili.Hayallerimi senin ile süsledim resmen.Belki bir gün seninle mezun olup kurtuluruz bu okuldan ha?Yeni bir hayata başlarız belki ama eğer sen 'evet' dersen olur bunlar.3 yıl önce sana hep bahsettiğim sihir bakanlığında çalışırız birlikte.Çok huzurlu kimsenin karışmadığı hayat süreriz belki?Adele...Tüm hisslerimi bu kağıda döküyorum çünkü normalde bunları dile getirmem,getiremem.Senden hemen 'evet' demeni beklemiyorum güzelim.Hayır desen bile asla vaz geçmem senden.
Adele 3 yıl boyunca o kadar çok özledim ki seni sen olmayınca kimsesiz hissediyordum kendimi.Nasıl yaptın bunu bana? Nasıl sadece 6 ay içinde bağladın beni kendine?..o kadar eğlenceli çocuklar varken nerden buldun sessiz beni?
Sen beni sadece arkadaşın olarak görüyorsun belki ama benim için sen arkadaşdan ötesin.Artık arkadaşın olmak istemiyorum.Belki bana bir şans verirsen çok güzel olur her şey..

Seni seviyorum Adele.
Ve mezara kadar seveceğim.'

Felix

Şaşkınlıkla okuduğum nota ve tablo üstünde çizilmiş portreme bakıyordum.Bana çıkma teklifi mi edecekti?..

Hiç belli etmemişti sevgisini,hep kardeşimmiş gibi davranırdı bana karşı..

Kutunun kenarında küçük siyah poşet dikkatimi çekti.Yavaşca alıp poşetin içine baktım kaşlarımı çatarak.

Kalpli kolye?

Part of the plan/Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin