Ölüm Yiyen

367 22 27
                                    

Koridordayım.Bir ses duydum.Kimin sesi bu?Hemen sessize onları dinlemeye başladım.

"Bu kutu kime?Biricik plotonik olduğun o kıza mı?"

"Bırak peşimi! Ne istiyorsun?!"
Felix'in sesi.Kafamı izlemek için duvardan birazcık çıkardım.

Felix kara pelerinli biri tarafından duvara sıkıştırılmıştı.Nefes alış verişlerim artıyordu.Kara pelerinli adam arkasında bıçak sakladığını fark edince çığlık atmak istedim,yapamadım.Yerimden kımıldayamıyordum.

"Adele'den vazgeç.Bana engel oluyorsun."

Felix duvar arasında çıkmak için çırpınıyor,karşısındaki kişi ise buna engel oluyor.

"Asla!" diye bağırınca sesi yankılandı boş koridorda.

O an karşısındaki bıçağı çıkarınca ise korku ile çığlık attım.

~~
Nefes nefese uyandım.Yaşadığım şok ile göğsüm hızla kalkıp iniyordu.İstemsizce göz yaşlarımı akıtmaya başlamıştım.Kabus görmüştüm ama bu gördüğüm kabus diğerlerinden daha farklıydı.Çok daha gerçekçi..

Su almak için doğrulup komidine elimi uzattım.Şişeyi kaldırdığımda ise gördüğüm şey ile kaşlarım çatılmıştı.

Katlanmış minik bir kağıt.

En son saatler önce ağlayarak odama geldiğimde sakinleşmek için suyu içmiştim ve böyle bir kağıt dahi görmemiştim.Kim gece gece gelip odama girer ve üstüne üstün bir katlanmış not kağıdı koyar ki?

Fazla sorgulamadan hemen şişeyi tekrar komidine bıraktım ve kağıdı aldım hızla.Açtığımda ise tanıdık bir el yazması ile karşılaşmıştım.Notta ise şu yazıyordu:

Saat 20:00 yasak ormana gel.Sana her şeyi açıklayacağım.Gelirken kimseyi yanında getirmediğinden emin ol

D.M

Draco Malfoy.Neden bir mesaj atmaya üşenmiş ve böyle bir şeye el atmıştı?!

Ona fazlasıyla kırgındım.Kırgın olduğum kadarda kızgın.Her gün sabah ilk iş kalkıp ona yazmak olurdu ama Astoria'nın anlattıklarından sonra sadece nefret mesajları yağdıra bilirdim ona.

Hâlâ Astoria'nın dediklerine inanmak istemiyordum ama söylediklerini düşününce mantıklı geliyordu gözümde.

İnanmak istememeyimin sebebi ise aşkımın nefreti üstelenmesiydi.Kahretsin..Ona delice aşıktım.Ben arkadaşımın katiline aşıktım..

Ama o ise beni oyuncak olarak kullanmıştı.Güvenimi boşa kırmış ve hiç olmayacak kadar iz bırakmıştı kalbimde.

Onu öldürmek istiyordum.Bana bu yaşattıklarından sonra kendi ellerimle onu öldürmek istiyordum.

Ama bunun hesabını ben yasak ormana gittiğimde soracaktım.O zaman ise benim için gerçekten bitmiş olacaktı.

Artından kağıdı buruşturarak cebime attım.

~~
"Adele anlat bana hadi." diye sırtımı sıvazladı Julia.Bir haftalık ailesinin yanına gitmişti katil olayından sonra.Ama ailesine ısrarla bizi yalnız bırakmayacağını bildirerek geri dönmüştü.

"Jul ben çok kırgınım." dedim ağlak sesle.

"Artık neler olduğunu anlatır mısın? Sabahtan beri ağlıyorsun! Hadi anlat."
diye ısrar etmeye başlayınca yatakta doğrularak ona döndüm.

"Felix'in katili ona çok güvendiğim,aşkından öldüğüm biri çıktı.." diye hıçkırarak konuştuğumda gözlerimi kocaman açarak aralanan ağzını eli ile kapattı.

Part of the plan/Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin