Ne yapacağımı bilmeyerekten öylece gözlerinden sinir fışkıran Harry'e bakıyordum.Sessizdim ve bu sessizlik ise her şeyi açıklıyordu.
"Adele yaptım deme bana sakın."
Hiç bir şey söylemeyerek yutkundum.Harry kızmakta çok haklıydı.Ben olsam ben de kendime kızardım çünkü.Bu kadar aptal olup zorbama inanmama ben de kızardım.
"Haklıymışlar." diye mırıldandı kendi kendine.
"Biz sizi yalnız bırakalım." dedi Hermione Harry'nin kolunu sıvazlarken.Ardından her ikisi de odadan çıkmıştı.Sadece ikimiz kaldık.
"Haklıymışlar Adele.Senin düşmanımızla çıktığın hakkında dedikodular yaydığında haklıymışlar!Neden böyle bir şey yaptın?!Neden onları haklı çıkardın Adele?! Onlara inanmadım 'Adele yapmaz' dedim.Ama ne yazık ki yapmışsın."
Ses tonunu yükselttiğinde korkarak gözlerimi kapattım.Ayrıldıktan sonra öğrenmeleri hiç hoş olmamıştı.
"Harry bak..söylemeye çalıştım.Gerçekten söylemek istedim.Ama korktum.Aramızın bozulacağından korktum.En kötüsü ise bir daha yüzüme bakmayacağından korktum."
"Karşında çocuk durmuyor Adele! Şimdi benim böyle bir şekilde öğrendiğimden sonra söylediklerinden ne farkı kaldı?!"
"Bağırmayı kes!!Aşık oldum işte! Aşk gözümü kör etti hiç bir şey göremedim.Her şey çok iyi olacak sandım.Dünyanın en mutlu insanı olduğumu sandım."
"Adele sus! Mümkünse bir daha konuşma! Ben senin hep iyiliğini düşünürken beni böyle hayal kırıklığına uğrattıktan sonra hiç konuşma!"
Harry'i daha önce hiç böyle bir şekilde görmemiştim.Gözlerinden alev saçılıyordu etrafa resmen.Bu durum ise beni ölümüne korkutuyordu.
Kapı birden açılınca burada görmek isteyeceğim son kişi karşımda şaşkınlıkla Harry'e bakıyordu.
Harry onu farkedince bir saniye bile durmadan üstüne atılarak yumruklar yağdırmaya başladı yüzüne.
"SENİ ADİ PİSLİK!!!"
Neden şu an gelmek zorunluğu bulmuştu?! Zaten Harry'nin gözü dönmüştü.Malfoy'u karşında,benim odamın kapısında görünce ise çileden çıkmışdı..
"Harry dur!"
Malfoy Harry'nin altından çıkarak kendisi üste geçti.Bu gün bu odadan bir ceset çıkacaktı sanırım..
Onları ayırmaya çalışsamda hiç bir faydası yoktu.Bir birlerine yumruk atıp küfür etmekten başka bir şey yapmıyorlardı.
Harry,Malfoy'un yakasından tutarak ayağa kalktı ve onu da kaldırdı.Son hızla duvarla arasına almıştı.
Yumruklaşmaya orada devam edince bu işin ya revirde ya da mezarda biteceğini anlayarak Harry tam Malfoy'a yumruk atacağı esnada aralarına geçtim.
Aralarına geçtiğimi görünce hemen yumruğunu havada durdurdu.
"Adele n'apıyorsun?!"
"Şiddet hiç bir şeyi çözmez Harry."
"Adele çekil önümden bu piçi öldüreceğim!"
"Bu saçmalığı durdurmadığınız sürece hiç bir yere gitmiyorum.Bir birinizi döverek her şeyin çözüleceğini sanıyorsunuz!.Bir kere olsun beni dinlemedin,hep şiddete el attın.Belki beni dinleseydin böyle olmazdık.."
İkisi de pür dikkat beni dinliyordu.Harry yumruğunu gevşederek aşağı indirdi.Aralarından çıkarak konuşmama devam ettim.
"..belki tekrar şiddete el atmayacağını bilerek sana her şeyi anlata bilirdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Part of the plan/Draco Malfoy
Fanfiction"Bir görev üzerinden sana aşık olacağımı asla düşünemezdim." ..