Uzun süre sonra

255 15 6
                                    

(Zaman atlaması:1 ay sonra)

Not:Asklar şimdi Adele ailesinin voldinin öldürdüğünü biliyor ama Tom'un voldi olduğunu bilmiyor.Oraları karışık yapmışım.

Hayatımı değiştiren bu olaydan sonra 1 ay geçmişti.Harryler bana yakın olsalarda onları henüz affetmemiştim.Ayrıca Malfoy,sürekli bana yazıp her gece 'iyi geceler' mesajını ilettiği için onu engellemiştim.Bu oldukca can sıkıcıydı.

Ayrıca Ölüm Yiyen toplantılarına katılmak zorundaydım.Çünkü katılmadığım zaman Tom zorla beni oraya götürürdü..

Kolumdaki iz toplantı olduğu zaman haraket ediyor,hiç bir zaman çıkmayan yüzüğüm ise parlıyordu.

Hayatım bir anda çok değişmişti,etrafımdaki insanlar çok değişmişti.Tüm okul Malfoy ile aramızda olan her şeyi öğrenmişti.

Şimdi karanlıkta kara göle gidiyordum.Ormanda bir bitki ilgimi çekmişti.Tam dokunacakken birisi beni hızla geriye çekti

"Adele dur! onlar zehirli"

Korku ile arkama döndüm.Malfoyu görünce içimdeki korkunun yerini öfke aldı.Her zamanki gibi beni takip etmişti.

"Neden beni takip ediyorsun? Yalnız kalmak istiyorum."

Malfoy kolumu okşadı.

"Seni bu karanlık ve tehlikeli ormanda yalnız bırakacağımı sanma.Burada olmasaydım çoktan ölmüştün."

Onun kolumu okşayan elini hızla ittim.Yüzümde nefret ve tiksintiden başka bir duygu yoktu.

"Bana bir daha dokunmaya cüret etme."

O bana yaklaştı.Başparmağını dudağımın üstüne koydu.

"Dokunuşlarımı özlediğini biliyorum..Hadi güzelim,bana şans ver.Defalarca özr diledim..halimi görmüyor musun?"

"Şunu bilmeni istiyorum Malfoy.Özürler köprü gibidir.İlişkilerin kurulmasına ve onarılmasına yardımcı olabilirler, ancak yalnızca her iki taraf da onları aşmaya istekliyse işe yarar."

Geri çekilirken dedim.Bir şey söyleyemedi ve yutkundu.Haklı olduğumu biliyordu.Onu affedemeyeceğimi biliyordu.

Karanlık ormanda sessizce bir birimize baktık.Bakışlarımız bir birine zıt,duygularımız ise aynıydı..

Yüzüme düşen yağmur damlaları ile gökyüzüne baktım.Şiddetli bir yağmurun başlayacağı kesindi.

Aniden yanımdan geçip ağaca saplanan ok ile irkildim.Malfoy hemen arkasını döndü ve okun nereden geldiğini anlamaya başladı.Asasını çıkardı ve önüme geçerek beni korudu.

"O da neydi?" diye sordu etrafa bakarak. "Yanımdan sakın ayrılma."Biraz geri adım atarak elimi tutunca şaşkınlıkla birleşik ellerimize baktım.

"Ne yaptığını sanıyorsun?!" Elimi sertçe çekmeye çalıştım ama onun gücüne karşı gelemedim.Beni bırakmaya niyeti yoktu.

"Yanımdan ayrılma dedim! Hipogrifler olmalı.Gerçekten neden bu saatte karanlık ormanda olduğumuzu anlamıyorum-"

Onun sesini cüppesini delip geçen ok kesmişti.At sesleri yaklaşmaya başlayınca küfürler savurmaya başladı.

İkimizde delice koşmaya başladık.Nereye gittiğimizi bile bilmiyorken ellerimiz bir birinden ayrılmıyordu.

O arada arkasını dönüp kontrol ederken hızını artırdı.Büyük bir ağacın arkasına getirdi bizi.Beni ağaca yaslayarak üstüme yükselince ne olduğuna şaşırmıştım.

"Sessiz ol." O fısıldarken sıcak nefesi yüzüme çarptı.

Kahretsin.Neden heyecanlanmaya başladım?Olamaz..Adele kendine gel.

"Başımıza bela açtın,iyi mi?"

"Beni takip etmen için sana yalvarmadım sarı kafa."

Yüzüme biraz daha yaklaşarken sırıttı.

"Sarı kafa ha?"

"Mesafeni koru aptal-"  Sözümü tamamlayamadan ağacın diğer kısmına oklar yağmaya başladı.Önümüze bir tane Hipogrif atılınca Malfoy hemen kolumdan tuttu.

Kendimi bir anda Malfoy'un odasında bulunca midemin bulandığını hissettim.Bizi odasına cisimlemişti..

"Yolculuk nasıldı güzelim?"

Göz devirdim ve kapıya doğru yürümeye başladım.Hemen kolumdan tutarak beni kendisine doğru çevirmişti.

"Bırak! gideceğim."

"Profesör Snape ortak salonumuzun dış kapısında.Seni Slytherin ortak salonundan çıkarken görürse şübhelenmez mi?" Bana bakarak sırıttı.Ağzını yırtarak o sırıtışını silmek istiyordum.

"Ee?"

"Ee'si güzelim,bu gece benimle kalacaksın"

Gözlerim fal taşı gibi açıldı.Hızla elini kolumdan çektim.

"Ne?! Hayır.Beni odama ışınla!"

"Başka şansın yok..Naz yapma."

İç çektim,eskiden olsaydı bu fikre balıklama atılırdım.Ama şimdi her şey değişmişti.

"Seninle bu odada kalmaktansa yakalanmayı tercih ederim."

Tam tekrar dönmüş odadan çıkacakken asasını çıkararak kapıyı büyü ile kilitledi.Öfke ile ona döndüm.

"Amacın ne senin?!"

"Biliyorsun." Dolabına doğru yürüyerek dolabı açtı.Kendisinin bir kaç bol ve rahat gözüken tshirt'lerini ve pijama altlığı çıkarınca niyetini anladım.

"İstediğini giy,ben banyoda olacağım." Kendisine bir pijama takımı alıp banyosuna yürüdü.Çaresizce iç çektim.Yapacak bir şey yoktu.

Yatağa koyduğu kiyafetlerden bir kaçını seçerek giyindim ve saçımı açtım.Çıkardığım okul formasını ise yakındaki bir sandalyeye bıraktım.

Sonra çalışma masası dikkatimi çekti.Masaya yaklaştım ve inceledim.Burada baktığımda birlikte ders çalıştığımızı-daha doğrusu ders çalışmaktan başka her şey yaptığımızı hatırlıyordum.Ardından birlikte çektiğimiz fotoğrafları görünce elime aldım ve teker teker bakmaya başladım..Ne kadarda mutluyduk birlikdeyken..

Ben fotoğraflara bakarken banyo kapısının kenarına yaslanıp beni izleyen Malfoy'u görmemiştim.Onu farkedince fotoğrafları hemen elimden bıraktım ve masadan uzaklaşarak boğazımı temizledim.

"Eğer burada kalmamı istiyorsan kanepede uyuyacaksın."

Ona bakmayarak söyledim.Ona bakmasamda kaşlarını çattığını biliyordum.

"Asla kanepede uyumam."

"O halde ben uyuyacağım."

"Ve seninde uyumana izin vermem." Dedi yatağa yaklaşarak.Beni aniden yatağa attı ve hemen yanıma uzandı.Şokla ona bakıp çıkmak içim çırpınırken benim belimden tutarak kaçmamı engelledi.

"Ne yapıyorsun?! Bırak!"

"Hiç bir yere gitmiyorsun sevgilim." Ben kıvranıp onu itmeye çalışırken o beni daha sıkı tuttu.

"Senin sevgilin falan değilim Malfoy!"

"Bırakacağım ama kaçmayacaksın tamam mı?"

Bir şey demedim ve ona öfke ile baktım.Tutuşunu gevşetince aramıza bir tane yastık koydum.Bana karşı gelemeyeceğini bildiği için iç çekti ve bir süre bana baktı.Sırtımı ona çevirerek yatakta ondan uzaklaştım.

Uzun süre sonra bu kadar fazla konuşmuştuk..uzun süre sonra aynı yataktaydık ve uzun süre sonra kalbim heyecanla atmıştı...


Ve bende uzun süre sonra bölüm attım
artık yaz tatiline girdiğimiz için daha fazla bölüm ata bilcemm
Sizce bölüm nasıldı??
Neyse benden bu kadarr
~~

Part of the plan/Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin