Sonunda tüm derslerimi bitirmiş ve kütüphaneden çıkıp odama doğru ilerlerken koridorda olan kalabalığı görüp kaşlarımı çattım.Merak ettiğim için ben de o kalabalığa karıştım.
"O kim?"
"Neden ölmüş?"
"Aman tanrım bu ürkütücü!"
"Kendine mi kıymış?"
Bu sözler beni telaşlandırarken kalabalığın oluşturduğu dairenin içine girdim.Ama gördüğüm şey ile resmen kas katı kesilmiştim.
Dünya benim için durmuştu.Bazı öğrencilerin çığlıklarını duymamaya başlamıştım.Yutkunamıyordum resmen.
"Felix?.."
Kısık sesim ile sadece bunu söyleye bildim.Şu an karşımda gördüğüm onun mu cesediydi?
Küçüklük arkadaşımın cesedi şimdi göz önümde miydi?
Bunun kabus olmasını umarak kendimi cimcikledim.
Kolum neden acıyor?..
Titremeye başlamıştım.O anın şoku ile ne yapacağımı bilmiyordum.Sesler çok boğuk geliyordu.Karşıdan bizimkilerin geldiğini görmüştüm sadece.
Tekrardan yerde kanlar içinde yatan Felixe ve o kanların bulaştığı elindeki kutuya baktım.
Bunlar gerçek olamazdı değil mi?
Tamam..Çok gerçekçi bir rüyadayım ve uyanınca Felixin yanına gideceğim.
Bir kaç adım atarak biraz daha yaklaştım yerde kanlar içinde yatan cesede.Titreyen ayaklarım artık dengesini kaybetip kendisini bıraktı ve yere çöktüm.
Kan bulaşmış yüzüne bakarken dayanamadım ve hıçkırarak ağlamaya başladım..
Acı verici çığlığımı attığımda ise Harry yanıma gelerek yanıma çökmüştü.
"Adele.."
Kollarını bana sardığında bende ona sarıldım ve ağlamaya devam ettim sesli bir şekilde.
"Adele..Felix artık aramızda değil."
Kollarımı ondan çektim ve kızaran gözlerim ile ağlayan ikizime bakarak kafamı iki yana salladım hızla.
"Hayır,hayır..Şaka bu.Değil mi?"
Gözlerimi diğer tarafta durarak ağlayan arkadaşlarıma çevirdim.
"Şaka yapıyorsunuz! İnanmıyorum.."
Kesik kesik gelen sesim ile ellerimi Felix'in soğuk elleri ile kenetledim.
Şaka olmasını o kadar istiyordum ki..
Bunu kim yapmıştı ona..?
Neden yapmıştı..?
Niye benden almıştı onu...?"Harry..Elleri soğuk.Üşüyor mu?"
"Adele yapma.."
Profesörlerin gelmesi ile Harry beni zorla da olsa ayırmıştı.Tekrardan çığlık çığlığa ağlamaya başlamıştım ikizime sarılarak.Diğer taraftanda Felix'in cesedini yerden almalarını izliyordum öylece..
Hermione ve Ron da yanımıza gelerek bize sarıldılar.dördümüz ağlamaktan başka hiç bir şey yapamıyorduk..
~~
"Bu gün 6. sınıf öğrencisi olan Felix Hill aramızdan nedenini henüz bilmediğimiz bir şekilde ayrıldı.Bu ayrılık bizi gerçekten çok üzdü.Bu anma töreninde onu üzülerek anıyoruz.."Hâlâ şoktaydım.Her şey kabusmuş gibi geliyordu.İnanmak istemiyordum hiç bir şeye.Daha bu gün sabah kahkahalar ile sohbet ediyorduk.Şimdi ne oldu?..Bir anda oldu her şey.Göz yaşlarımı durduramıyordum,Felixin o kanlar içinde olan cesedini düşününce daha da artıyordu göz yaşlarım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Part of the plan/Draco Malfoy
Fanfiction"Bir görev üzerinden sana aşık olacağımı asla düşünemezdim." ..