Büyük Kavga

591 37 16
                                    

"Ron şu ışıkları düzgün koysana!"

"Ne yapayım?!Düzgün durmuyor bunlar."

Ortak salonu süslüyorduk öylecesine.
Duvarlara astığımız turuncu beyaz ışıklar,etrafa bıraktığımız içi şeker dolu balkabakları,cadılar bayramı temalı kurabiyeler,simli içecekler ortamı tam da muazzam yapıyordu.

Büyük salonda da yapılsa da biz öğrenciler olarak kendi aramızda eğlenmek istemiştik.

Ben masada olan boş yerleri atıştırmalık şeyler ile dolduruyorum,Hermione ve Ron zorlukla olsada ışıkları asmaya çalışıyor,Harry ve Neville balonları şişiriyor,Fred ve George şarkı kasetini ayarlamaya çalışıyor,Luna ve Ginny ise masa oyunları getiriyorlardı.

Anlayacağınız her kes bir şey yapmak için görevlendirilmişti.2 saatin ardından ise görev tamamlanmıştı.

"Burası çok güzel oldu!"

Etrafa bakarak söylediğim söze Harry karşılık verdi.

"Evet bencede.O kadar uğraştık yani."

Gülümseyip etraftan gereksiz eşyaları toplayan çocuklara baktım.Tam o sırada kapı sert bir şekilde açılınca kaşlarımı çatarak kapıya baktım.

Bir kız soluk soluğa içeriye girdi ve bize bakmaya başladı.Derince nefes alıp duruşunu dikleştirdi.

"Hepinizi profesör Snape odasında bekliyor.Çabuk gelin demiş önemli bir şey konuşacakmış."

Kızın dediği şey ile bir birimize baktık.

"Hadi ama!Tam da çok güzel bir gün diye uyanmıştım,olanlara bak."

Fredin isyanı ile George göz devirdi.

"Sence Hogwartsta güzel bir gün geçire bilir miyiz benim aptal kardeşim?"

Hemione elinde olan kabloları yere bırakarak bir adım attı.

"Neyse hemen gidelim bence çabucak olsun bitsin işte."

Hepimiz ortak salondan çıkarak Snape'in odasına doğru yürüdük.Ama benim içimde sanki kötü bir hiss vardı..

Draco'nun anlatımı ile

"Aptal kız nasıl da kandı ama!"

"Bunun iyi bir fikir olacağını sanmıyorum."

Gryffindor ortak salonunun önünde durduk.Benim aptal arkadaşlarım onların hazırladıkları her şeyi bozarak partilerini mahv etmek istiyorlardı.Ben ne kadar bunun iyi bir fikir olmayacağını söylesemde zorla kolumdan tutup getirmiştiler.

"Hadi ama Draco,sakın bana onlara yumuşadığını söyleme."

Blaise'nin söylediği söze hemen kaşlarımı çattım.

"Ne?Tabii ki de yumuşamadım."

Hayır,sadece Adele'e yumuşamıştım.Diğerleri umurumda bile değildi.Bu tekliflerini de Adele için redd etmiştim.

"Tamam o zaman hadi girelim içeri gelirler şimdi."

Tom'un sözlerine gözlerimi devirdim ve şifreyi söyleyerek içeri girdik.

Ortak salona girdiğim an çok güzel ve sıcak ortamı hissetmiştim.Slytherinin aksine soğuk ortamı yoktu buranın,her kes bir biri ile iyi anlaşırdı.

Boş olan kos koca salon sadece cadılar bayramı temalı dekorasyonları ile doluydu.

"Evet! Nereden başlıyoruz?"

Astorianın konuşması ile Mattheo kenarda olan küçük koltuklardan birine oturdu.

"Benim için hava hoş.Ne yaparsanız yapın."

Part of the plan/Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin