Kabus

572 29 9
                                    

Draco'nun anlatımı ile

İksir dersinde,sınıftayım.Tüm öğrenciler teker teker çıkıyor.Geriye sadece ona karşı hislerimden emin olamadığım kız kalıyor.Ayağa kalktım,ona doğru yürüdüm.

Neden soğuk davranıyor?

Yanıma geldi ifadesi çok değişik bir şekilde.Tedirgin bir şekilde ona bakıp ne diyeceğini bekliyorum.

"Neden yaptın?"

Sesi kafamda yankılanmaya başadı.Ne olduğunu anlamadığım için ona soruyorum.

"Ne?"

Kesik çıkan sesim ile burnunda güldü.Neden sinirli gözüküyor?

"Neden yaptın Malfoy?!Neden oyun oynadın bana karşı?!"

Sesinin tonunu daha çok yükselterek hayal kırıklığı ile bana bakıyor.Onu sevdiğimi söylemek istiyorum.Ama sanki birisi boğazımı sıkıyor,söyleyemiyorum.

"Aşık olduğuna inandım,beni sevdiğine inandım.Yalan mıydı hepsi?"

Sol gözünden ilk acı göz yaşını akıttı.Yine bir şey diyemedim.

Hıçkırarak ağlamaya başladı.Onun ağlamasını gördükce kızıyordum kendime karşı.Onu ağlattığımı düşününce daha da nefret ediyordum kendimden.Onu kandırdığımı öğrenmesi en son isteyeceğim şeydi son zamanlar.

Koşarak çıktı sınıftan.Ben de arkasından koşuyorum.İsmini bağırıyorum,duymuyor.Arkasına bile bakmadan karanlığa gömülüyor.

"Adele!Neredesin?!"

Karanlığın arasından onu göremeyince çığlık attım.Sevdiğim kız ellerim arasından kayıp gitmişti..

"Babam zorladı,yemin ederim sana güzelim.Bana inan!"

Haykırışlarımı sadece ben duyuyordum koskoca dünyada.Bir çığlık duydum,etrafa bakındım.

Bu Adele'in çığlığıydı..

Çığlığın ardından başka bir ses duydum.Bu sanki daha yakın,kafamın içinden gelmiyordu.

"Hey,Draco!"

Birisinin beni sarsması ile kör eden karanlık gitmiş ve onun yerine aydın bir yerde uyanmıştım.

Gözlerimi açtığım an karşımda Julia'nı gördüm.

Sakin olmalıyım..Bu sadece gerçekleşmeyecek bir kabustu.

Kalp atışlarımı duyuyordum uyandığım andan itibaren.Nefes nefese ve ter ile uyanmıştım.

"İyi misin?"

Gözlerimi kapatıp sakinleşmeyi bekledim bir şey demeyerek.Seslerden anladığım kadarıyla yanımda olan komidinden bardağa su döküyordu.Bir kaç dakika sonra kalp atışlarımın hızı azalmış ve normal haline dönmüştü.Yutkunup gözlerimi açarak yatağımda doğruldum.

Karşımda ki Julia bana ters ters bakıyordu.Muhtamelen çıkardığım seslerden dolayı buraya gelmişti.

Elinde tuttuğu bardağı bana uzattı.

"Al,iyi gözükmüyorsun."

Kafamı salladım ve bardağı alarak içindeki sudan bir kaç yudum alarak geri verdim.Yanıma oturdu ve bana bakmaya başladı.Rahatsız olmuştum ama bir şey demedim.

"Kabus gördün sanırım."

Şu an konuşmak istediğim son kişi Julia olduğu için bir şey demedim.Bir şey demediğimi görünce oturuşunu dikleştirdi ve tekrar konuşmaya başladı.

Part of the plan/Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin