|DracoxAdele|
malfoy:
Günaydınn
ne yapıyorsun?bulanık:
günaydın
Hiç öyle telefonda geziniyordum sen yazdınmalfoy:
Tatil olması iyi oldu
Birlikte gezmeye ne dersinbulanık:
bilmem
nereye gidicezmalfoy:
O da sürpriz olsun işte :)
saat 9 da bahçede ol
Ama tek bir sorun var
İkizine yakalanmamak..bulanık:
Onu boşver sen tatil oldumu bıraksan akşam dokuza kadar yatar öylecemalfoy:
Pekala öyle diyorsan~~
Telefonumu komidinin üzerine bırakıp saate baktım.Daha var diyerek tuvalete gidip kalan işlerimi hallettim.
Sonra ise kendime kombin yapmaya başladım.Hafif yağmur yağdığı için naylon paraşüt ceketimi giyecektim.
Üstüme kapşonsuz bir sweatshirt ve alttan ise siyah ve bol olan kot pantalonumu giydim.En son ceketimi giyince aynada kendime baktım.
Kapımın tıklatılması ile telefonumu alarak kapıyı açtım.
"Bende tam çıkıyordu-"
Karşımda Harry'i görünce panik olmuştum.Ne işi vardı bunun burada?!
"Adele?Nereye gidiyordun?"diye sorunca aklıma ilk gelen yalanı söyledim.
"Birazcık yürüyüşe çıkacağım."
Üstümü süzdükten sonra kafasını salladı.
"Pekala,sana bizimkilerle Hagrid'in yanına gideceğimizi söyleyecektim.Ama işin varsa önemli değil."
"Hayır hayır,siz gidin benim kafamı dağıtmam gerek biraz."
"Bir şey mi oldu?Canını sıkan bir şey olduysa bana söyleye bilirsin.Her zaman yanındayım."
Sol elini sağ omzuma koydu ve omzumu okşamaya başladı.
Harry gerçekten iyi bir abiydi.Ama korumacılığı ile bana bebek gibi davranması hoşuma gitsede artık can sıkmaya başlamıştı.
Yavaşca kafamı olumsuz şekilde salladım.Bir şey demeden elini çekti ve ortamdan ayrıldı.
Rahatca derin nefes aldım ve elimde olan telefonumdan saate baktım.Gitsem iyi olacaktı.
Ortak salondan çıkmış bahçeye varmıştım.Daha erken olduğu için bir kaç kişi dışında kimse yoktu.Elma ağacının altına geçtim ve sırtımı ağaca yaslayarak etrafa bakmaya başladım.
"Adele!"
İsmimi duymam ile kaşlarımı çatarak etrafıma baktım.Ses çok tanıdık geldi ama emin olamıyordum.
Tekrar seslendiğinde ağacın arka tarafına bakmaya başladım.Tanrım!Birisi benim ile şakalaşıyor muydu?
Oflayarak önüme dönünce aklımı kaybediyorum sandım.Çünkü Felixi 1 saliseliğine gördüm.Ama hemen kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Part of the plan/Draco Malfoy
Fanfiction"Bir görev üzerinden sana aşık olacağımı asla düşünemezdim." ..