16.BÖLÜM

36.2K 1K 105
                                    

Selamm yeni bölümle karşınızdayım. Bol bol yorum yapmayı, oy kullanmayı ve beni takip etmeyi unutmayın lütfen ❤️

Bu bölümü de Raya_JDA 'a ithafen yayınlıyorum :)

Medya da oturma odası, yatak odası (en sevdiğimiz), mutfak ve evin dışardan görüntüsü var:)

Heja çantasını ayarladıktan sonra kısaca da temizliğini yapıp, duşunu almıştı. Hızlıca hazırlarınken kapı açılmıştı. Tüm yakışıklılığıyla kocası içeriye girmişti. Ona hayranca bakarken 'Hazır mısın?' dediğini duymuştu. Hemen tebessüm ederken kafasını salladı. Onun da  kendisine  gülümseyip çantasını almasını izledi. Beraber odadan çıkarken kısaca da aile büyükleriyle  vedalaştıktan sonra yola koyulmuşlardı. 

Sessiz geçen kısa yolculuktan sonra gri taştan bir evin önünde durmuşlardı. Heja arabadan inip gözleriyle evi tararken şimdiden mutlu olmuştu. Çok güzel ve temiz havası vardı.  Genç adam eline çantayı alırken kadına yolu göstermişti. İçeriye girdiklerinde genç kadın hayranlıkla etrafına bakmaya devam etmişti. Konaktan daha modern düzülmüş ve o kadar ferah bir ortamdı ki adeta ağzı açık kalmıştı. 

'Burayı İstanbul'dan bir mimar arkadaşımla yaptık. Benim kafa dinleme yerimdi ama uzun süredir gelmemiştim. Bazen bizimkilerde gelir öylece ailecek vakit geçirirdik. Şimdi de karımla kafa dinlemek istedim güzel yapmış mıyım, aferin mi bana ?' derken eğleniyordu. 

Heja da gülerken 'Evet aferin sana, bence de iyi oldu buraya gelmemiz çok sevdim burayı' derken gözleri ışıl ışıldı. Genç adam onu mutlu ettiği için göğsü mutlulukla kabarmıştı.  'Önce yemek yiyelim ben çok açım. ' diyerek karnını ovalayan adamla genç kadın  gülmeye başlamıştı.  'Hemen hazırlarım ben' . 

Bahoz ona yaklaşırken 'Beraber yapalım, beni çırak olarak düşün ' demişti. Heja da hemen ona sarılırken 'Tamam o zaman önce mutfağa gidelim' diyerek yolu göstermesini bekledi. 

Mutfağa geldiklerinde hemen etrafa bakarak yapabileceği yemeği düşündü. Kendisi yemeği yaparken Bahoz'a da salata yaptırmıştı. 'Bak değerimi bil , ilk defa mutfağa giriyorum' diye böbürlenen kocasıyla gülmüştü. 'Teşekkür ederim ' diyerek yemeğe başladı. Yemekte sürekli kendisine bakan adamla  biraz utansa da o da kaçamak bakışlarla ona bakıyordu. 

Yemekten sonra  ikili ellerine çaylarını alıp koltuğa oturmuşlardı. Bahoz elindeki çayı sehpaya bırakarak 'Heja, niye uzakta oturdun gelsene kucağıma' diye muzipçe göz kırptı. Buraya onu daha iyi tanımak ve biraz olsun sorunlarından uzaklaşmak için gelmişti. 

Heja utansa da elindekini bırakıp genç adamın dizinin dibinde durdu. Bahoz onu belinden tutup yan şekilde kucağına oturmuştu. genç kadın ellerini omuzlarına koyarken ona saf sevgiyle baktı. 'Oldu mu ?' diye kısık sesle soran kadınla genç adam hemen onun dudağına kısa bir öpücük bıraktı. 'Eee nasıldı bugün? ' diyerek kadının saçlarını okşadı. 

'Sorunsuz bir şekilde atlattık. Sadece bazıları bana iğrenç bir şeymişim gibi bakıyordu ama sorun yok ben alışkınım' diyerek tebessüm etti. Bahoz sinirlenirken 'Bence onlar seni kıskanmış hm ? Sonuçta onlar gibi değilsin temizsin paksın ve bunlar kıskanmalarına yetecek şeyler' dedi. Ona öyle bakanları tahmin ediyordu. Dila ve ailesi olmalıydı. 

Bu konuyu da burada kapatmak adına 'Heja, o kadın ve benim aramda asla bir şey olmayacak. Ben onu kalbimden sildim. Şimdi diyeceksin ki sevdan çok büyüktü ne oldu ? Ben aslında onun beni sevmediğini geçte olsa anladım. Nişanlı değilken öyle kalbi temiz davranıyordu ki bende onu sevmeye başladım. Sonra onun ailesi başta karşı çıktı. Ben zorla gittim kapısına istedim onu. Nişan olduktan sonra çok değişmişti. Babasından para isteyemediğini söyleyerek benden bir kart bile istemişti. Bende nasıl olsa karım sayılır diye hiç takılmamıştım. Sürekli benden pahalı şeyler isterdi almazsam da bana günlerce küserdi. 

HÜKÜM (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin