Selamm yeni bölümle karşınızdayım. Bol bol yorum yapmayı, oy kullanmayı ve beni takip etmeyi unutmayın ❤️
Bu bölümü de Bubirinsan123'e ithafen yayınlıyorum :)
+18 içerik vardır. Medya gecelik :)
Bahoz son kez dudağından öpüp 'Beni bekle karıcım hemen geliyorum.' diyerek odadan çıkmıştı. Aşağıya indiğinde kardeşi Sıla'yı görmüş ve kolundan tutup çekmişti. 'Sıla, yengen biraz rahatsızdı uyudu. Bende yemek yemeyeceğim yani söyle beklemesinler bizi. ' diyerek genç kızı bıraktı. Sıla onların ne yaptığını bilmeden 'Abi, yengem iyi mi şimdi? ' diye merakla sordu. Bahoz onu geçiştirerek 'İyi iyi, öyle uyudu kaldı zaten ' diyerek daha da konuşmasına fırsat vermeden yavaşça yukarıya çıktı.
Onun gitmesiyle Heja dolabını açıp tenine zıt siyah bir geceliği hemen üzerine geçirdi. Oldukça kısa olan geceliği hafif büyümüş karnı daha da kısa hale getirmişti. Hızlı şekilde tüm bunları yaparken hemen ilk elene gelen ruju da dudağına sürüp yatağa oturdu. Bacak bacak üstüne atarken nefes nefese kalmıştı. Bahoz da kardeşi anlamasın diye yavaş çıktığı merdiven bitince hızlıca odaya girmişti.
Kesinlikle karşısında beklediği görüntü bu değildi! Siyah ve yer yer danteli olan kısa gecelik giymiş ve kırmızı ruj sürmüş karısıyla kapıyı sertçe kilitledi. 'Heja ? ' diye şaşkınlık ve beğeniyle karısını süzüyordu. Heja da dudağını ısırıp ona bakarken kocasının elini kasıklarında görmesiyle onu beğendiğini anlamıştı. Bu onu daha da şehvete getirirken bacaklarını açarak geriye yaslandı. Bahoz penisini sertçe sıkarken karşıdaki kadının ne yapacağını izlemek istedi.
Heja elini kısa eteğin altına gönderip çıplak vajinasına dokundu. Kendi hareketiyle inlerken kocasından da gelen inlemeyle şuan zevkten dört köşeydi. Kocasına bakarak çoktan ıslanan vajinasını okşadı. 'Bahozz ,mmh ' diye inlemesiyle genç adam artık dayanamayarak üstünü başını çıkarıp aletini sıvazladı.
'Bahoz seni siksin' dedikten sonra hemen ağzını kapattı. Heja onun bu haline gülerken kocasının küfürlerine alışmıştı ama her küfürde onu uyarmadan durmuyordu. Şimdi de bir ilk yapıp kendisi de ona karşılık verdi. 'Bence de siksin' dedi. Bahoz küfürlü konuşan karısına doğru inlemişti.
'Sen benim aklımı yitirmeye çalışıyorsun herhalde!' diyerek karısının çenesinden tutup kaldırdı. Şuan yatağın kenarında ayaktaydı ve karısı da kendini ona sunmuş bir şekilde alttan kendisine bakıyordu. Alt dudağını çekiştirerek baş parmağını dişlerine sürttü. Yaramaz karısı hemen onun parmağının ucunu emerken gülmeden edemedi. Onun cüretkar davranışları her zaman favorisi olacaktı.
Parmağını diline sürterken bir yandan da sikini karısının yüzüne sürtmüştü. Islanmış parmağını ağzından çekerek gecelik üstünden meme uçlarına sürttü. Heja da yanağına sürtünen penisi yalamak isterken başını çevirip diliyle ufak bir dokunuş yaptı. Bahoz hemen sikini onun yanağına vururken 'Uslu dur benim bebeğim' diye uyardı. Baş parmağını hala açık olan bacak arasına götürüp vajinasına sürüp çekildi. Heja dudağını ısırırken artık sabrı kalmamıştı. 'Bahoz hadi' diye sızlandı.
Bahoz önce sikini kırmızı rujlu dudakları üzerinde sürttü. Rujun bir kısmı sikinin ucuna geçerken karısının dudağının etrafına da yayılmıştı. Bu görüntüye dayanamayarak yavaş yavaş sıcak ve ıslak ağız içine kaymıştı. Heja da bu anı beklediği için ellerini kocasının bacağına koyarak ağzındaki penisin boğazına kadar değmesine izin verdi. Genç adamın sert hareketlerle ağzına girip çıkmasıyla değişik sesler odaya dolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜKÜM (TÖRE)
ספרות לנערותHeja, düğün günü kocasının ölmesiyle onu kayınbiraderiyle evlendirmişlerdi. Öyle ki tüm mardin ona bahtsız gelin diye çağırıyordu. Heja ise daha 18 yaşında başına gelen olayları kaldıramıyordu. Kocası yerine kendisi ölmeyi tercih ederdi. Heja'nı...