Part_3

497 76 18
                                    

ေတာ္ဝင္မင္းသားေလး၏ ေ႐ွ႕ျဖစ္မည့္အနာဂတ္ကိုဖတ္ရန္ ဘုရင္ႀကီး၏ ဆင့္ေခၚမႈနဲ႔အတူ ေ႐ွ႕ျဖစ္ေဟာဆရာအား ေခၚေဆာင္လာခဲ့သည္....

မင္းသားေလး၏ အေဆာင္ေတာ္အတြင္းတြင္ ေ႐ွ႕ျဖစ္ေဟာဆရာႀကီးသည္ လိုအပ္တာေတြစီမံၿပီးသည္ႏွင့္ နိမိတ္ဖတ္ျခင္းကိုစတင္ခဲ့သည္...

ေတာ္ဝင္မင္းသား၏အနာဂတ္ႏွင့္သက္ဆိုင္ေနေသာေၾကာင့္ အေဆာင္ေတာ္အတြင္းတြင္ ဘုရင္ႀကီး, ဘုရင္ႀကီး၏လူယံုေတာ္ စစ္သူႀကီး, ေတာ္ဝင္သမားေတာ္ႀကီး ဇိုဝီႏွင့္အတူ မင္းသားေလးအားဖြားျမင္ေပးတဲ့ အမ်ိဳးသမီးသမားေတာ္ ယခုမင္းသား၏ အထိန္းေတာ္ ဂ်ိန္းစ္တို႔သာ႐ွိေနေလသည္....

အမ္းမေလာ့၏ေတာ္ဝင္မင္းသားအား နိမိတ္ဖတ္ျခင္းမွာ လြယ္ကူသည့္အရာေတာ့မဟုတ္ေပ...အထူးသျဖင့္ ေတာ္ဝင္မင္းသားသည္ ေမွာ္ပညာအကူအညီျဖင့္ရလာသည့္ကေလးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေ႐ွ႕ျဖစ္ေဟာဆရာႀကီးမွာ နိမိတ္ဖတ္ဖို႔ရာ သိပ္ေတာ့မလြယ္ကူေပ...

နတ္ဘုရား Zu ၏အကူအညီေၾကာင့္ ရလာသည့္ေသြးသားျဖစ္သည္ကိုေတာ့ ဘုရင္ႀကီး,မိဖုရားနဲ႔စစ္သူႀကီးတို႔သာသိ႐ွိခဲ့သည္္....ထိုအမွန္တရားအား ေတာ္ဝင္မင္းသားအားမသိ႐ွိေစရန္ တစ္သက္လံုးဖံုးကြယ္သြားဖို႔ တိုင္ပင္ထားၾကၿပီးျဖစ္သည္...

ေ႐ွ႕ျဖစ္ေဟာဆရာႀကီးသည္ မ်က္လံုးစုံမွိတ္ထားရာမွ မ်က္ေမွာင္ေတြက်ံဳ႕သြားရသည္...ခဏအၾကာ မ်က္လံုးအစံုမွာျပဴးက်ယ္လာကာ နဖူးမွာေခြၽးသီးေခြၽးေပါက္ေတြစို႔လာၿပီး မ်က္ႏွာမွာထိတ္လန္႔မႈေတြအထင္းသားျဖင့္...

"အ႐ွင္....မင္းသားေလးက...မင္းသားေလးက ေမွာ္ပညာရွင္တစ္ဦးရဲ႕လက္ခ်က္ေၾကာင့္ ေသဆံုးရလိမ့္မယ္အ႐ွင္...”

ဘုရင္ႀကီးမွာ အလြန္တုန္လႈပ္သြားရသည္...ဒီလိုျဖစ္စရာလားတဲ့...သူ႔သားေတာ္က အမ္းမေလာ့ရဲ႕ အထြဋ္အျမတ္ပဲကို ဒီလိုေသရမွာလားတဲ့....မျဖစ္ႏိုင္...

"ေသခ်ာရဲ႕လား ေမာင္မင္း...ေသခ်ာအာရံု ခံစားၾကည့္ပါဦး...”

ဘုရင္ႀကီးစကားေၾကာင့္ ေ႐ွ႕ျဖစ္ေဟာဆရာႀကီးမွာ ထပ္မံၿငိမ္သက္သြားေလသည္...သူ႔ဘဝမွာ ယခုအုပ္ခ်ဳပ္ေနတဲ့ဘုရင္၏ဖခင္ျဖစ္သည့္ ယခင္ဘုရင္ႀကီးလက္ထပ္ကတည္းက ေတာ္ဝင္မ်ိဳး႐ိုးေတြရဲ႕ အနာဂတ္ကိုၾကည့္႐ွဳေပးခဲ့တာ...ဒီေတာ္ဝင္မင္းသားေလးလို ႐ႈတ္ေထြးတဲ့ကံၾကမၼာမ်ိဳးကို မေတြ႕ဖူးေပ...

💜Destiny of Royal Prince and the blue eyes magician💜Where stories live. Discover now