ခ်လြမ္....
ေျမျပင္ေပၚျပဳတ္က်သြားတဲ့ဓားနဲ႔အတူ ဂယူလ္ရဲ႕လည္ပင္းေပၚက်ေရာက္လာတဲ့ ဓားသြား...
"ငါႏိုင္သြားၿပီ....”
ျပတ္သားၾကည္လင္တဲ့အသံတစ္ခုထြက္လာၿပီးေနာက္ ဂယူလ္ျပံဳးလိုက္မိသည္...သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ယွဥ္ၿပိဳင္ပြဲကိုၾကည့္ေနတဲ့ရဲမက္ေတြမွာ ေတာ္ဝင္မင္းသားဂြၽန္အီရန္အား လက္ခုပ္တီးကာ အားေပးၾကသည္....
ဂယူလ္ သူ႔ဆီကမ္းေပးလာေသာ လက္ဖ်ံတစ္ေလ်ွာက္မွာ ေသြးေၾကာစိမ္းေတြေထာင္ထေနတဲ့ေတာင့္တင္းသန္မာတဲ့လက္အား ျပန္ဆြဲကိုင္လိုက္ရင္း....
"အ႐ွင့္သားက အခုအမ္းမေလာ့မွာ အသန္မာဆံုးစစ္သည္ျဖစ္လာပံုပဲ....”
ဂယူ႔လ္ဆီက ခ်ီးက်ဴးသံေၾကာင့္ သူရယ္လိုက္မိသည္....
"ဒါေပမယ့္...ငါ့သူငယ္ခ်င္းကေတာ့ အားနည္းလာပံုရတယ္...”
"အဟား....”
ဂယူလ္ အ႐ွင့္သားစကားေၾကာင့္ သေဘာတက်ရယ္ကာ ေျခလွမ္းက်ဲႀကီးေတြနဲ႔ေလ်ွာက္သြားတဲ့ေနာက္ ထပ္ၾကပ္မကြာလိုက္ခဲ့သည္....
ေတာ္ဝင္မင္းသားအေဆာင္ထဲဝင္ေတာ့ ဂ်ိန္းစ္က ပန္းအိုးထဲပန္းေတြအသစ္လဲေနရင္း ျပံဳးျပကာ...
"အ႐ွင့္သားက အခုေတာ့ ဂယူ႔လ္ကို ႏိုင္ေအာင္တိုက္ႏိုင္ခဲ့ၿပီပဲ...ဂုဏ္ယူပါတယ္... ”
ဂ်ိန္းစ္အနားသြားကာ စားပြဲေပၚက ပန္းေတြအား ကူထိုးေပးလိုက္ရင္း....
"ဂုဏ္ယူသင့္တာေပါ့...ဂယူလ္က အေတာ္ဆံုးစစ္သည္ပဲေလ...ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုတိုက္ႏိုင္တာ ဂုဏ္ယူသင့္တာေပါ့...အဟြန္း...”
သူတို႔ေျပာတာေတြကိုနားေထာင္ၿပီး ဂယူ႕လ္ မ်က္ႏွာမွာ ရံႈ႕မဲ့ေနေလသည္...
"လြန္ခဲ့တဲ့ ဆယ္ႏွစ္အတြင္း တစ္ခါမွေတာင္မႏိုင္ဖူးဘဲနဲ႔... ခုမွ တစ္ခါေလးကို အရမ္းေတြဂုဏ္ယူေနလိုက္တာ..ဂ်ိန္းစ္လည္းျမင္တယ္မလား....”
ဂ်ိန္းစ္က ဂယူ႔လ္နားသြားကာ....
"ငါတို႔ ဂယူလ္ေလး ဘယ္နားနာသြားပါလိမ့္...ဂ်ိန္းစ္က ေဆးက်ိဳေပးရမယ္ထင္တယ္....”
YOU ARE READING
💜Destiny of Royal Prince and the blue eyes magician💜
Narrativa Storicajjk & kth 16.9.2023