Part_8

477 83 15
                                    

မူအန္းရြာ....

စိတ္မပါလက္မပါနဲ႔ ျမင္းဇက္ႀကိဳးကို ဆြဲလာတဲ့အ႐ွင့္သားကိုၾကည့္ကာ ဂယူလ္ပါမြန္းက်ပ္လာသည္...အ႐ွင့္သား႐ွာေနတဲ့ေကာင္ေလးက သူ႔အဘြားဆံုးၿပီးကတည္းကရင္း ရြာကေနထြက္သြားၿပီတဲ့ေလ...ဘယ္ကိုထြက္သြားလဲေမးေတာ့ သူတို႔လည္းမသိၾကေပ...

"မၾကာခင္ေမွာင္ေတာ့မယ္....အခုဘယ္လိုလုပ္မွာလဲ...”

ဂယူ႕လ္စကားေၾကာင့္ မင္းသားအီရန္က စဥ္းစားေနပံုရကာ....

"ဆရာ့ရဲ႕မိတ္ေဆြ ရြာအႀကီးအကဲရဲ႕အိမ္မွာပဲ ဒီညတည္းရေတာ့မွာေပါ့...လိုက္ခဲ့ ဂယူလ္....”

ဂယူလ္လည္းသူစီးလာတဲ့ျမင္းကိုဆြဲရင္း အ႐ွင့္သားေနာက္လိုက္လာခဲ့သည္...မူအန္းရြာက မက္မံုပင္ေတြေတာ့အေတာ္ေပါတာပဲ...အိမ္တိုင္းလိုလို မက္မံုပင္တစ္ပင္ေတာ့႐ွိၾကသည္...

အေတာ္အသင့္က်ယ္ဝန္းေသာအိမ္ႀကီးေ႐ွ႕ေရာက္လာကာ အ႐ွင့္သားက ရြာအႀကီးအကဲနဲ႔ေတြ႔ခြင့္ေတာင္းသည္....ခနအၾကာ အဘိုးႀကီးတစ္ဦးေရာက္လာကာ သူတို႔ႏွစ္ဦးကိုေသခ်ာၾကည့္ေနရင္း....

"ဒါ...ဒါ...အ႐ွင့္သား....ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးခ်က္ခ်င္းမမွတ္မိလို႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္...”

"ရပါတယ္ အႀကီးအကဲ....ဆရာႀကီးက က်န္းမာေတာ္မူရဲ႕လားလို႔ အမွာစကားပါးလိုက္ပါတယ္...”

"အ႐ွင့္သားငယ္တုန္းကလာေတာ့ အဲ့ဒီတစ္ေခါက္ေနာက္ဆံုးပဲ သူနဲ႔ေတြ႕ရတာ...အခုဆိုဆယ္ႏွစ္ၾကာခဲ့ၿပီေပါ့....အ႐ွင့္သားလည္း လူေသးေသးေလးကေန အမ်ားႀကီးထြားၿပီးခန္႔ညားလာလိုက္တာ...”

ရြာအႀကီးအကဲကဦးေဆာင္ၿပီး သူတို႔ႏွစ္ဦးကိုဧည့္ေဆာင္မွာ ေနရာခ်ေပးရင္း .....

"အခုက မက္မြန္သီး သီးခ်ိန္မဟုတ္ေတာ့ အ႐ွင့္သားကိုမက္မြန္သီးနဲ႔ဧည့္ခံလို႔မရေတာ့ဘူး...အ႐ွင့္သားက မက္မြန္သီးအရမ္းႀကိဳက္တာကိုမွတ္မိေသးတယ္...ဒီကေနျပန္ေတာ့အဲ့ေန႔က မက္မြန္သီးေတြကို နန္းေတာ္မွာစားဖို႔အမ်ားႀကီးထုတ္ေပးဖို႔ပူဆာေသးတာေလ...”

အႀကီးအကဲစကားေၾကာင့္ ျပံဳးလိုက္မိသည္...သူတို႔စကားေျပာေနတုန္း ေမႊးႀကိဳင္စြာခ်က္ျပဳတ္ထားတဲ့စားစရာေတြလာခ်ေပးေလသည္....

💜Destiny of Royal Prince and the blue eyes magician💜Where stories live. Discover now