Pov: Maja
Dziś wychodzę z dziewczynami na spacer bo stwierdziły, że chcą się trochę przejść po nagrywce bo dziś nagrywamy, tabliczki. Poszłam się jako tako ogarnąć, stwierdziłam że ubiorę krótką bluzkę z myszka miki i do tego jakieś jeansy, włosy spięłam w luźnego koka, stwierdziłam że dam tylko korektor i pomaluje rzęsy bo nie muszę się jakoś bardzo mocno malować. Gdy już się w miarę ogarnęłam to zeszłam na dół zrobić sobie śniadanie.
-O hejka - przywitałam się gdy zauważyłam Oliwiera w kuchni.
- O cześć, chcesz coś do jedzenia? - zapytał się.
- A co proponujesz? - zaśmiałam się.
- Tosty, płatki, jajecznica i to chyba wszystko - wymienił.
- To ja poproszę tosty - powiedziałam i usiadłam przy stole - a co się stało, że to ty robisz dziś śniadanie? - zapytałam po chwili.
- No bo ty robisz prawie cały czas to teraz ja zrobię, ale nie przyzwyczajaj się - powiedział - a mam pytanie do ciebie - dodał
- Słucham cię
- Podoba ci się Bartek? - zapytał na co się na niego spojrzałam.
- Co? nie, skąd takie przypuszczenie? - zapytałam zdziwiona.
- Widzę jak na niego patrzysz - powiedział.
- Normalnie na niego patrzę jak na przyjaciela - powiedziałam.Kogo ty oszukujesz dziewczyno
~Skip time~
- Kto się często spóźnia? - zadała pytanie Natalka.
- Proste - powiedziałam.
- Pokazujcie - powiedziała Natalka. Każdy dał na Patryka a Patryk jako jedyny dał na Bartka.
- Przepraszam bardzo ja, już się aż tak bardzo nie spóźniam a bynajmniej się staram- powiedział Bartek.
- A mi się zdażyło 2-3 razy - powiedział Patryk.
- Tak, tak wmawiaj tak sobie - powiedziała Wika.
- Dobra dawaj kolejne pytanie - powiedział Świeży.
- Kto ma najlepszy styl ubierania się? - zapytała Natalka. Kiedy każdy już wybrał to odwróciliśmy tabliczki, ja pokazałam na Bartka, reszta pokazała Patryka, a Bartek jako jedyny pokazał mnie, na co się uśmiechnęłam przyznam, że było to bardzo słodkie.
- Czemu daliście siebie jako jedyni hmm? - zapytał Patryk z uśmiechem.
- No bo może Bartek ładniej się ubiera od ciebie? - powiedziałam na co Patryk zaczął mnie bić z poduszki - Patryk! Debilu przestań!! - krzyknęłam na co Patryk przestał.~ Skip time~
Gdy skończyliśmy nagrywać to każdy usiadł na kanapie i o czymś rozmawiali. Stwierdziłam, że dodam post na ig, więc też tak zrobiłam.
@maja_wisniaZa niedługo odcineczek na kanale Genzie, gdzie @mortalcioyt mnie bił poduszką, a jeśli chcecie się dowiedzieć dlaczego to czekajcie na ten odcinek💋💕
Polubione przez: kartonii i 148.23 innych..
Komentarze:
hi_hania: Jak narazie to jest najśmieszniejszy i najlepszy film jaki się pojawi🤪
↪️ odpowiedz użytkownika @maja_wisnia: potwierdzam haha😜swiezy_bartek: Słodka jesteś😍
↪️ odpowiedz użytkownika @maja_wisnia: dziękuje bardzo😘mortalcioyt: Nie trzeba było tak mówić!
↪️ odpowiedz użytkownika @maja_wisnia: dobra już, nie spinaj się tak😚bartekkubicki: jaka piękna❤️
↪️ odpowiedz użytkownika @maja_wisnia: dziękuje💗kubicki.fp: jesteś z Bartkiem?
↪️ odpowiedz użytkownika @maja_wisnia: jesteśmy tylko przyjaciółmi*wyświetl więcej*
__________________________________
Hejka misiaki❤️ mam nadzieje, że wam się podoba. Niestety trochę dłuższego nie zrobiłam bo jestem chora i nie mogłam nic jeszcze wymyśleć.Miłego dnia/ nocy
CZYTASZ
~Tylko ty, nikt więcej~||Bartek Kubicki
Teen FictionMaja Wiśniewska czyli siostra Karola Friza Wiśniewskiego dostaje pewną propozycję, czy się zgodzi czy raczej odmówi? Jak potoczą się jej losy?