Minęło kilka dni odkąd zrobiłam przerwę od nagrywania i szczerze? czuję się troszkę lepiej. Jak zawsze zeszłam na dół żeby zobaczyć co robią genziaki.
- Hej wam - przywitałam się.
- Hej skarbie - odpowiedziała Hania.
- Bartka nie ma? - zapytałam i poszłam w stronę kuchni żeby zrobić sobie śniadanie.
- Za niedługo powinien być - krzyknął Patryk ze salonu.
- Okej
Gdy zrobiłam sobie kanapki na śniadanie to w tym czasie do domu wszedł mój chłopak.
-Jestem już! - krzyknął na wejściu.
- Hej misiu - przywitałam się z chłopakiem.
- Cześć mysza - pocałował mnie - mam dla ciebie niespodziankę - dodał z uśmiechem.
- Jaką?
- Jak ci powiem to już nie będzie niespodzianki - odpowiedział - Po prostu spakuj się na tydzień - dodał.
- No okej - pobiegłam do pokoju.
Wyjęłam z szafy moją miętową walizkę i spakowałam do niej najpotrzebniejsze rzeczy, nie wiem gdzie lecimy więc zapytałam się Bartka co spakować.
- Bartuś! - krzyknęłam.
- Noo!?
- Chodź tutaj na chwilkę
- Słucham cię? - usiadł na moim łóżku.
- Jak mam się spakować? Zabrać rzeczy bardziej tak jakby na lato czy coś dłuższego? - zapytałam.
- Na lato i weź też oczywiście jakieś sukienki - uśmiechnął się.
Kocham ten uśmiech
- Dobrze
Po kilku minutach byłam już spakowana, zeszłam na dół do genziaków pogadać bo dawno nie mieliśmy takiej chwili. Gdy zeszłam na dół to wszyscy podkreślam WSZYSCY o czymś rozmawiali, stwierdziłam że nie będę się zagłębiać w szczegóły.
- Co tam misie? - zapytałam i usiadłam koło Bartka.
- A nic tak rozmawiamy sobie - odpowiedziała Wika.
- Okej
- Jak się czujesz? - zapytała Faustynka.
- Jest okej - uśmiechnęłam się lekko.
- Będzie dobrze, nie przejmuj się nimi to jakieś randomy piszą co nic nie wiedzą o miłości
- No niby tak, ale wiecie jaka ja jestem i wszystko biorę do siebie
- Dobra nie gadajmy o tym - przerwał ciszę Bartek - My z Majką idziemy się położyć bo jutro już wyjeżdżamy a trzeba się wyspać - zaśmiał się.
Mówiłam już że kocham ten uśmiech?
Gdy weszliśmy do mojego pokoju to zabrałam swoją piżamkę i poszłam pod prysznic, gdy już wyszłam z niego to się ubrałam zrobiłam wieczorną rutynę i wyszłam z łazienki. Zobaczyłam że Bartuś leży na łóżku i powoli zasypia, więc rzuciłam w niego laczkiem a ten podskoczył na łóżku.
- Za co to?
- Idź się umyć bo inaczej nie będziesz ze mną spać
- Jezu no dobra - zabrał ze sobą bokserki i zniknął za drzwiami.
- Jestem już - wszedł do pokoju z ręcznikiem na karku.
Jak on cudownie wygląda
- Chodź się połóż i idziemy spać
Gdy Bartek położył się obok mnie od razu wtuliłam się w jego klatkę piersiową i wsłuchując się w jego bicie serca od razu zasnęłam.
___________________________________
w końcu napisałam dla was rozdział od kilku tygodni zastanawiałam się co mogę dopisać do tego rozdziału, ale jakoś się udało.
dajcie znać co sądzicie o nim!!
jak wam poszły e8? (wiem że pisaliście już dawno, ale mniejsza)
miłego dnia/ wieczorku misie
kocham was skarby❤️
CZYTASZ
~Tylko ty, nikt więcej~||Bartek Kubicki
Teen FictionMaja Wiśniewska czyli siostra Karola Friza Wiśniewskiego dostaje pewną propozycję, czy się zgodzi czy raczej odmówi? Jak potoczą się jej losy?