Pov: Maja
Jest godzina 8:35 nagrywki dziś mamy o 10 więc mam trochę czasu na ogarnięcie się, także podeszłam do szafy i wyjęłam rzeczy na dziś, ubrałam czarne dresy i do tego tez czarną bluzę z genzie.store. Gdy już się ogarnęłam zeszłam na dół gdzie byli już wszyscy oprócz Oliwiera.
- Dzień dobry - przywitałam się z nimi.
- Hejka - odpowiedzieli wszyscy.
- Co nagrywamy dziś? - zapytałam z kuchni, w której przygotowywałam sobie śniadanie.
- „Kto ostatni opuści ręce = wygrywa" - powiedział Patryk.
- OkejGdy zjadłam śniadanko to zaczęliśmy nagrywać odcinek, w między czasie nagrywania jako pierwszy odpadł Świeży z czego nie był za bardzo zadowolony.
- Bartuś niestety, ale.. - powiedziała Hania
- Nieee - powiedział Bartek przedłużając samogłoskę.
- Przegrałem - powiedział Świeży.
- To był ogórek o gorzkim smaku porażki- Powiedziała Hania śmiejąc się.
- O gorzkim posmaku - zaśmiał się Bartek.
- No i dupa kolejny odcinek, w którym przegrywam jako pierwszy - powiedział Świeży.Nagrywki trwały w najlepsze gdy graliśmy w podrzucanie balona to odpadła Wika. Gdy balon leciał w moją stronę rzuciłam nim w stronę Bartka, który niestety nie podrzucił.
- Ej czy to się liczy ja czy Maja? - zapytał nas Bartek.
- Ty - odpowiedziała Fausti.
- Ej podpuściłaś mnie, zapamiętam to sobie Majucha - powiedział Bartek odchodząc.~Skip time finał~
W finale zostałam ja z Bartkiem bo w poprzedniej konkurencji odpadła Hania i Patryk.
- Czas na gilgotki - powiedział Patryk.
- Nieee - powiedzieliśmy równo z Bartkiem.
- Ej ona idzie z piórkiem - powiedziałam do Bartka.
- Ej nie, niee, nie, ej nie - powtórzył te same słowa Bartek.
- Ej ja w ogóle mega chce żeby Majka wygrała,bo to jest pierwszy taki odcinek na Genzie w którym bierze udział - powiedziała do kamery Wiczka.
- Słyszysz Bartek uspokój się - powiedziałam do chłopaka.
- Ej dobra pachy, pachy, pachy - powiedział Patryk.
- Aaa - wykrzyczał Bartek i opuścił ręce co oznacza, że wygrałam.
- Maja wygrywa 300zł let's goo- powiedziała Wika, a ja zaczęłam się cieszyć i przytuliłam Wiczke i Fausti.Gdy już skończyliśmy nagrywać to stwierdziliśmy z Bartkiem, że musimy im powiedzieć o naszym związku.
- Ej dobra chodźcie tu genziaki - powiedziałam.
- Co tam? - zapytała Haniula.
- Jesteśmy razem - powiedzieliśmy w tym samym czasie z Bartkiem.
- Aaaa - zaczęła krzyczeć Wika.
- Wiedziałem, że będziecie razem - powiedział Świeży.
- Zamierzacie powiedzieć o waszym związku w internecie? - zapytał Patryk.
- Na razie nie chcemy - powiedział Bartuś.
- Dokładnie, może po kilku tygodniach powiemy ale zobaczymy - powiedziałam.Usiedliśmy wszyscy na kanapie, stwierdziłam ze dodam post z ostatniej piosenki, którą nagraliśmy z Oliwierem.
@maja_wisnia
Polubione przez: kostekrol, kartonii i 461,76 innych..
opis: Nowa nuta już jutro na kanale wyczekujcie!💙💋
@kostekrol: Napewno wam się spodoba!!
↪️ odpowiedz użytkownika @maja_wisnia: nawet musi!👻@wersow: Jestem z was dumna!❤️
↪️ odpowiedz użytkownika @maja_wisnia: kocham mocno!😍@kartoniifp_2: Wiedziałam, że to będzie nutka, nie mogę się jej doczekać❤️😻
↪️ odpowiedz użytkownika @maja_wisnia:
❤️!@przemek.pro: To będzie sztoos! 💚
↪️ odpowiedz użytkownika @maja_wisnia: jakby inaczej!🫣@fankagenziee: Aaa nie mogę się doczekać!🥹❤️
*polubione przez twórcę**wyświetl więcej*
________________________________
Hejka misiaki dawno nie dodawałam posta, więc stwierdziłam że dziś go dodam. Oczywiście piszcie co o nim sądzicie!!
Kocham was❤️
CZYTASZ
~Tylko ty, nikt więcej~||Bartek Kubicki
Teen FictionMaja Wiśniewska czyli siostra Karola Friza Wiśniewskiego dostaje pewną propozycję, czy się zgodzi czy raczej odmówi? Jak potoczą się jej losy?