*kilka dni później*
pov: Maja
Gdy jadłam w kuchni śniadanie, nagle poczułam ręce na swojej talii, domyśliłam się że jest to Batruś więc się odwróciłam i się nie myliłam.
- Cześć myszko - powiedział Bartek.
- Hej kochanie - pomalowałam go.
- Ślicznie dziś wyglądasz.
- Dziękuje - uśmiechnęłam się.
- Idziemy do reszty?
- Tak chodźmy.
Wzięłam brudne naczynia i włożyłam je do zmywarki i razem z Bartkiem udaliśmy się do salonu gdzie byli wszyscy.
- Hej wam - przywitałam się ze wszystkimi.
- Hejka kochana - przywitała się ze mną Wika.
- To co nagrywamy odcinek? - zapytałam.
- Tak, czekaliśmy na ciebie aż zjesz - powiedział Świeży.
- Oo słodziaki
~skip time~
- Majka chciałabyś wyskoczyć na spacer? - zapytała Wika.
- Oczywiście, teraz idziemy?
- Jeśli chcesz teraz to tak
- To idź ubierz buty, ja zaraz przyjdę
- Okej
Poszłam do kuchni gdzie był Bartek i robił sobie kawę, podeszłam do niego i go przytuliłam od tylu, a ten nagle się odwrócił.
- Przestraszyłaś mnie - powiedział.
- No to przepraszam w takim razie - zaśmiałam się - idę z Wiczką na spacer - dodałam.
- A o której wrócicie?
- Nie wiem
- No dobrze, jak coś to pisz
- Okej
- Kocham cię mała - powiedział i mnie pocałował.
- Też cię kocham, dobra lecę bo Wika czeka - powiedziałam i ostatni raz go pocałowałam. Ruszyłam w stronę drzwi gdzie czekał na mnie Wika.
- W końcu - powiedziała dziewczyna.
- Przepraszam, że tak długo ale z Bartusiem się żegnałam
- Dobra to lecimy
Stwierdziłyśmy, że pojedziemy do restauracji coś zjeść i tam porozmawiać, w między czasie zrobiłam zdjęcie Wice i wstawiłam je na story.
- Majka, bo ja... muszę ci coś powiedzieć bo muszę w końcu komuś to powiedzieć , a tobie ufam bo wiem, że mi doradzisz i w ogóle - powiedziała po chwili.
CZYTASZ
~Tylko ty, nikt więcej~||Bartek Kubicki
Teen FictionMaja Wiśniewska czyli siostra Karola Friza Wiśniewskiego dostaje pewną propozycję, czy się zgodzi czy raczej odmówi? Jak potoczą się jej losy?