3

445 12 6
                                    

Pov: Maja
Wstałam ponieważ obudził mnie budzik, który ustawiłam wczoraj żeby nie spóźnić się na dzisiejsze nagrywki. Wywlokłam się z łóżka i podeszłam do szafy, żeby wybrać jakieś ubrania na dziś, postanowiłam że ubiorę dziś biały top i czarne jeansy (takie jakie ma Bartek wiecie o co chodzi hshs~ od autorki). Weszłam do łazienki, żeby wsiąść szybki prysznic i umyć ząbki. Gdy już się ogarnęłam to zeszłam na dół zjeść śniadanie, w kuchni spotkałam Oliwiera, który grzebał w lodowce.

- Hejka - Przywitałam się z nim.
- Hej - Odpowiedział i mnie przytulił.
- Co tam tak szukasz? - Zapytałam po chwili.
- Coś do jedzenia, bo głodny jestem - odpowiedział.
- Mogę mam zrobić jajecznicę jeśli chcesz - powiedziałam ze śmiechem.
- Możesz zrobić - powiedział rośniesz się śmiejąc.

Gdy zaczęłam kłaść talerze z jajecznicą na stół to, ktoś wszedł do domu Genzie był to nikt inny jak oczywiście Bartek Kubicki.

Muszę przyznać, że ślicznie wyglada, boże o czym ty myślisz dziewczyno

- Cześć wam - przywitał się z nami.
- Hejka - odpowiedziałam z uśmiechem.
- Siema - odpowiedział Oliwier z pełną buzią.
- Z pełną buzią się nie mówi - powiedział Bartek z uśmiechem.
- No sorry głodny jestem - zaśmiał się Kostek.
-Nie ma jeszcze nikogo? - powiedział Bartek po chwili ciszy.
- Nie pierwszy przyjechałeś - odpowiedziałam mu, na co się uśmiechnął.
- Myślałem, że znów się spoźniłem - zaczął się śmiać a wraz z nim Kostek.

~Skip time~

- Wykończyły mnie te nagrywki - westchnął Oliwier.
- Prawie nic nie robiłeś chłopie i ty jesteś wykończony nagrywami? - zapytała Hania.
- No cóż takie życie - powiedział Kostek z czego wszyscy zaczęliśmy się śmiać.
- Maja nie chciałbyś ze mną pojechać na jedzenie? - zapytał Patryk.
- W sumie mogę - odpowiedziałam z uśmiechem.
- No i super to zbieraj się i wychodzimy - powiedział.

Wstałam z kanapy i poszłam do przed pokoju ubrać buty i jakaś bluzę, wyszłam na dwór i czekałam na Patryka bo gadał o czymś ze Sylwkiem. Gdy Patryk pojawił się obok mnie to wsiedliśmy do jego samochodu i pojechaliśmy do maka bo gdzie by indziej.

- Jak się czujesz, że dostałaś propozycje do dołączenia do Genzie? - zapytał się Patryk.
- Dobrze, na początku byłam w szoku jak Karol mi to zaproponował, ale nie żałuje że dołączyłam do tego projektu bo poznałam tak wspaniałe osoby jak wy - powiedziałam z uśmiechem.
- Oo słodka - Powiedział i mnie przytulił.

Jeszcze chwilkę rozmawialiśmy na różne tematy śmiejąc i wygłupiając się.

Gdy już zjedliśmy to poszliśmy do samochodu i jechaliśmy w stronę domu Genzie bo Patryk stwierdził, że mnie odwiezie.

- Słyszałam, że nagrywasz daily, jak ci idzie? - zapytałam jak już wsiedliśmy do samochodu.
- Dobrze, czasem jest ciężko ale jest okej - odpowiedział.
- To dobrze wtedy - powiedziałam i siw uśmiechnęłam.

Po 15 minutach dojechaliśmy pod dom Genzie podziękowałam Patrykowi za podwózkę całując go w policzek i wysiadałam z samochodu. Wchodząc do domu zauważyłam Oliwiera, który siedzi na kanapie stwierdziłam, że dołączę do niego.

- Wszyscy już pojechali? - zapytałam.
- Tak po kilku minutach jak pojechałaś z Patrykiem na jedzenie - odpowiedział.
- A okej - powiedziałam.
- Jak było z Patrykiem? - zapytał nagle Oliwier.
- A jak miało być, zjedliśmy i chwilkę porozmawialiśmy a potem mnie przywiózł do domu -powiedziałam.
- Okej - powiedział z uśmiechem.
- Dobra ja lecę spać bo zmęczona jestem - powiedziałam.
- Dobra to dobranoc - odpowiedział.
- Dobranoc - odpowiedziałam tym samym.

Wstałam z kanapy i poszłam do swojego pokoju wzięłam piżamę i poszłam do łazienki, po kilku godzinach byłam wykąpana. Wyszłam z łazienki i położyłam się na łóżku, ustawiłam budzik na jutro i poszłam spać.





________________________________
Hejka misiaki w końcu napisałam rozdział haha, mam nadzieje że wam się spodoba. Ogólnie to trochę zjebałam bo w domu Genzie mieszkają wszyscy uczestnicy z t5m2 którzy trafili do finału czy coś, zróbmy tak że wygrał tylko Kostek ale Karol wziął tez swoją siostrę do tego projektu.

Miłego dnia/nocy zależy kiedy to czytacie hahaha❤️😘

~Tylko ty, nikt więcej~||Bartek KubickiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz