pov: Bartek
Wstałem o godzinie 3:10 ponieważ samolot mamy o 5:30, a chcemy szybciej być na lotnisku. Obudziłem Majkę na początku była nie chętna żeby wstać, ale jak ogarnęła że dziś wylatujemy to zerwała się z łóżka i pobiegła do łazienki się ogarnąć.
- Myszko długo będziesz w tej łazience?
- Za chwilkę wyjdę
- Czekam na dole jakby coś - oznajmiłem i wyszedłem kiedy nie odpowiedziała.
Poszedłem do kuchni żeby zrobić coś do jedzenia dla mnie jak i dla Majki, stwierdziłem że zrobię normalne kanapki i do tego herbatkę owocową bo to ulubiony smak Mai. Gdy skończyłem robić kanapeczki do kuchni weszła Majka.
- Siadaj i zjedz - powiedziałem i położyłem na stół talerz z kanapkami i herbatę.
- Nie mogę się doczekać aż już tam będziemy
- Ja też kochanie - wziąłem gryza kanapki.
- A kiedy się dowiem gdzie lecimy? - zapytała.
- Jak będziemy już w samolocie to się dowiesz
- No dobra
Gdy zjedliśmy to wzięliśmy swoje rzeczy i wyszliśmy z domu Genzie, włożyłem nasze walizki do bagażnika i wsiadłem od strony kierowcy.
- To co lecimy nie?
- Oczywiście że tak - ułożyła się wygodnie na fotelu i przymknęła oczy.
- Idziesz spać?
- Nie, tylko tak sobie leżę
- Powiedzmy, że ci wierzę - zaśmiałem się.
Po kilku minutach dojechaliśmy na lotnisko, obudziłem Majkę i wyszliśmy z samochodu. Gdy weszliśmy do środka to zatrzymała nas na około szesnastoletnia dziewczyna prosząc nas o zdjęcie, oczywiście się zgodziliśmy.
pov: Maja
Jesteśmy już w samolocie i próbuje się dowiedzieć od Bartka gdzie lecimy, ale on cały czas mi mówi że mam czekać na komunikat z głośników.
- Czy my serio lecimy do Tajlandii? - zapytałam się, gdy usłyszałam komunikat.
- Tak - uśmiechnął się.
- Dziękuję - przytuliłam go.
- Dla ciebie wszystko - pocałował mnie w czoło.
Był przepiękny wschód słońca, że aż musiałam zrobić zdjęcie i dodać na insta story
- Mam nadzieję, że chociaż trochę odpocznę przed trasą Genzie - powiedział Bartek.
- Też mam taką nadzieję, po prostu nie myślmy o tym ważne jest to co tu i teraz
- Masz rację
- Zawsze mam rację - uśmiechnęłam się.
- Nie zawsze - powiedział z uniesioną brwią.
- No dobra nie zawsze - zaśmialiśmy się.
___________________________________
Hejka misie, przepraszam że taki krótki, ale na szybko pisałam rozdział ponieważ nie ma mnie w domu tylko wyjechałam do łodzi do cioci i troszkę nie mam czasu na pisanie rozdziału. Chciałam jakoś wam umilić ten dzień i stwierdziłam, że jak teraz mam chwilę to napiszę dla was rozdział, mam nadzieję że wam się spodobał love you❤️❤️
CZYTASZ
~Tylko ty, nikt więcej~||Bartek Kubicki
Teen FictionMaja Wiśniewska czyli siostra Karola Friza Wiśniewskiego dostaje pewną propozycję, czy się zgodzi czy raczej odmówi? Jak potoczą się jej losy?