İsim: EikoSoy İsim: Kadono
Görünüş:
Boy: 1.59
Yaş: 20
Kişilik: Kısaca ISTJ kişilik tipi. Az konuşur, mesafelidir. Sevdiği kişiler dışındaki insanların yanında rahat davranmaz. Dakik, dikkatli, titiz ve düzenlidir.
Sevdikleri: Yalnız kalmak,sessiz ortamlar, şarkılar, kitaplar, kediler.
Sevmedikleri: Kalabalık ve gürültülü ortamlar, yapışkan insanlar, kirli yerler.
Yetenek: Su ve hava kontrolü
Yetenek İsmi: Suyun Sert Esintisi
Yetenek Bilgisi: Suyu kullanırken etrafında açık mavi bir ışık, havayı kullanırken ise gri bir ışık oluşur. Su ve havayı aynı anda kullanamaz. Hava olayları (rüzgar, hortum vb.) oluşturabilir, eşyaları ve kişileri kaldırabilir. Aynı zamanda havayı kullanarak kişinin oksijenini kendine çekebilir ve onu oksijen eksikliğinden öldürebilir veya bayıltabilir. Ama bunun için bir sınırı vardır. Aynı anda beşten fazla kişinin oksijenini çekerse kendisi bayılabilir.
.....
Herkese merhaba. Hazır karakter tanıtımı bölmüyken bir kaç şey söylemek istedim. Öncelikle bu benim ilk kitabım bu yüzden bazı yazım yanlışlarım olabilir.
Ayrıca kitabımdaki bazı şeyler tesadüf olmayacak. Mesela ana karakterin ismi tesadüf değil, Eiko Kadono bir Japon yazar. Bunu böyle yapmamın sebebi bsd karakterlerinin isimlerinin normalde bir yazar ya da şair ismi olması. Bende buna uygun olsun dedim ve biraz araştırma sonucu Eiko Kadono da karar kıldım.
Umarım beğeneceğiniz bir hikaye olur.
Birinci bölümde görüşürüz.
(≧∇≦)/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
【İ𝖓𝖐𝖎𝖘𝖆𝖗】 𝑪𝒉𝒖𝒖𝒚𝒂 𝒙 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓
FanfictionLiman Mafyası'nın yöneticilerinden olan Chuuya Nakahara ve Liman Mafyası'nın büyük düşmanlarından olan Kemik Mafyası'nın yöneticilerinden Eiko Kadono'nun tesadüf karşılaşması... Chuuya x reader