Περπατούσε στους δρόμους μετά από δίωρο φροντιστήριο, κατευθυνόμενη για το σπίτι της.
Τα πόδια της πονούσαν καθώς τα παπούτσια την είχαν χτυπήσει.
Ο αδερφός της πλέον έλειπε από το σπίτι, γιατί σπούδαζε, οπότε δεν είχε κάποιον να την μεταφέρει με το αυτοκίνητο.
Η μητέρα της δεν ξέρει να οδηγάει.
Ο πατέρας της είναι στην δουλειά.
Οπότε η Έλλη περπατά.
Την ώρα που διέσχιζε το πεζόδρομο και έστελνε ένα ηχητικό μήνυμα στην ομαδική που έχει με τα δύο κορίτσια, άκουσε ένα κουδουνάκι ποδηλάτου να χτυπά κοντά της. Δεν του έδωσε σημασία.
- Έλλη! Άκουσε κάποιον να φωνάζει το όνομα της.
Σταμάτησε το βήμα της και γύρισε πίσω για να δει το πρόσωπο που την φώναξε.
- Ω γειά σου Νάσο! Απάντησε εύθυμα μόλις τον αντίκρισε. Έβαλε το κινητό της στην τσέπη της και τον χαιρέτησε.
- Γεια σου Έλλη. Γυρνάς από φροντιστήριο;
- Ναι σήμερα είχα δίωρο και τελείωσα νωρίς.
- Πάντα τέτοια ώρα σχολάς;
- Όχι συνήθως τελειώνω εννιά. Εσύ;
- Εγώ δέκα. Σήμερα μόνο τελειώνω οκτώ. Βλέπω παίρνουμε και τον ίδιο δρόμο.
- Ναι ισχύει. Θες να μου κάνεις παρέα;
Ο Νάσος ξαφνιάζεται με την ξαφνική ευγένεια της Έλλης. Δεν περίμενε ποτέ να του ζητήσει κάτι τέτοιο. Όχι ότι τον πείραζε, ίσα ίσα χάρηκε τόσο πολύ που για λίγο έχασε τα λόγια του.
- Φυσικά.
Κατέβηκε από το ποδήλατο του και κρατώντας το, άρχισε να περπατά δίπλα στην Έλλη.
- Τι μάθημα είχες εσύ; τον ρωτά
- Δίωρο μαθηματικά. Εσύ;
- Δίωρο αρχαία.
- Ιου
- Ιού είναι τα μαθηματικά
- Όχι, ιου είναι τα αρχαία
- Τουλάχιστον αυτά έχουν ενδιαφέρον και είναι βασισμένα σε αληθινά γεγονότα. Μιλάνε για τον πολιτισμό μας, για το παρελθόν μας. Δεν είσαι γνήσιος Έλληνας αν δεν σου αρέσουν.
- Ουαου είχα ξεχάσει πόσο υπερβολική είσαι. Και δεν είμαι γνήσιος Έλληνας. Είμαι μισός Ιταλός, μισός Έλληνας.
- Κάτσε τι; Αλήθεια;
- Ναι! Ο μπαμπάς μου είναι Ιταλός, αλλά γεννήθηκε στην Ελλάδα.
YOU ARE READING
Somebody To You
HumorΗ Έλλη είναι μια 16χρονη κοπέλα που προσπαθεί να βρει τον εαυτό της. Της αρέσει ένα αγόρι εδώ και ένα χρόνο αλλά δεν γνωρίζει την ύπαρξη της. Θα αλλάξουν όλα όμως για εκείνη όταν ο Νάσος - ο κολλητός του- την χτυπήσει με μια μπάλα στο κεφάλι.