10

79 6 12
                                    

Ο Νάσος κούμπωσε το μαύρο του μπουφάν και ακολούθησε την Έλλη.

- Πω ψωφοκρυο κάνει! Σχολίασε τρέμοντας σαν το ψάρι

- Θα το συνηθίσεις.

- Εεε.. που ακριβώς πάμε?

- Σπίτι μου

- Να κάνουμε τι;

- Εκεί είναι η έκπληξη!

- Έφτιαξε ξανά γλυκό η μάνα σου; Αχ ξέχασα να της ζητήσω την συνταγή για εκείνα τα τρουφάκια. Πολύ νόστιμα ήταν. Αχ και εκείνο το κέικ που μου είχε δώσει να δοκιμάσω και αυτό μουρλια ήταν. Αχ και εκείνο το...

- Φτάνει Νάσο! Όχι δεν έφτιαξε γλυκό η μάνα μου. Κάτι πολυυυ καλύτερο σε περιμένει.

- Τρώγεται;

- Όχι

- Τότε δεν είναι καλύτερο.

- Καλά. Μόλις το δεις θα αρχίσεις να τσιριζεις σαν μαζορέτα. Στο λέω από τώρα.

- Δώσε κάποιο σημάδι.

- Είναι μαύρο και προχωράει.

- Σκυλί;

- χμμ... Μπορεί και ναι... Μπορεί και όχι...

- Ιιι πάντα ήθελα ένα κουτάβι! Η μάνα μου λέει όχι όμως γιατί θα της κατουράει το σπίτι!

- Ιού ρε Νάσο. Μη φοβάσαι αυτό που θα σου δείξω δεν τα κάνει πάνω του.

- Με έσκασες! Προχώρα πιο γρήγορα!

[...]

- ΝΑΙ ΚΑΛΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!! ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΉΚΕΣΣΣΣΣΣΣ. Φώναξε ο Νάσος με την αγριοφωναρα του.

- Είναι του πατέρα μου. Μου είπε ότι θέλει να την πουλήσει γιατί χρησιμοποιεί μόνο το αμάξι, και.. σκέφτηκα εσένα που μου είχες πει ότι μαζεύεις λεφτά για μηχανάκι.

Ο Νάσος κοίταξε την μεγάλη μαύρη αστραφτερή και άγια μηχανή μπροστά του και τα μάτια του γέμισαν δάκρυα συγκίνησης.

- Έλλη! Πραγματικά αυτή είναι η καλύτερη έκπληξη που μου έχουν κάνει ποτέ! Αλλά... Δεν μπορώ να την δεχτώ. Δεν έχω μαζέψει ακόμα αρκετά λεφτά και...

- Μην σε ανησυχεί αυτό. Θα μπω στον μπαμπά μου να σου κάνει έκπτωση. Άλλωστε σε συμπαθεί.

- Είσαι σίγουρη ότι δεν την θέλει;

- Σιγουροτατη! Τον ρωτούσα κάθε μέρα για να επιβεβαιωθώ.

- Δεν ξέρω τι να πω... Πραγματικά έχω μείνει άφωνος. Είχες δίκιο, είναι καλύτερο από τα γλυκά της μάνας σου!!!

Somebody To YouWhere stories live. Discover now