Ήταν Κυριακή και η δεύτερη φορά που ο Νάσος ερχόταν στο σπίτι της Έλλης μετά από πρόσκληση του πατέρα της, για την επισκευή της μηχανής.
Η Έλλη ήταν κλεισμένη στο δωμάτιο και διάβαζε ιστορία τρίτης λυκείου, οπότε δεν μπορούσε να την αφήσει και να χαιρετήσει. Άλλωστε ο Νάσος πήγε κατευθείαν στο γκαράζ και δεν πέρασε από το δωμάτιο της.
Είχαν περάσει τρεις ατελείωτες ώρες και τα ρούχα του Νάσου, όπως και το πρόσωπο του είχαν γεμίσει γρασα.
- Έκανες καλή δουλεία παιδί μου, ξέρεις να ακολουθείς οδηγίες. Πάμε πάνω να πλυθείς και να πιεις κάτι. Είπε ο πατέρας της Έλλης και τον χτυπήσει φιλικά στην πλάτη.
Ο Νάσος δεν έφερε καμία αντίρρηση, ξέροντας ότι σύντομα θα έβλεπε ξανά την Έλλη. Του είχε λείψει από την τελευταία φορά που την είδε. Την Παρασκευή στο σχολείο.
Ανέβηκε κουρασμένα τα σκαλοπάτια και έτριψε τον αυχένα του που τον πονούσε από το σκύψιμο.
- Θυμάσαι τα κατατόπια έτσι; Τον ρώτησε ο πάτερας που τον ακολουθούσε.
- Νομίζω ναι.
Ο πατέρας της Έλλης άνοιξε την πόρτα και βρέθηκαν αντιμέτωποι με το σαλόνι και την κουζίνα.
Πριν πάει στο δωμάτιο της Έλλης, ο Νάσος φρόντισε να κάνει μια στάση στο μπάνιο για να πλύνει τα χέρια του.
Μπήκε μέσα, αφού πρώτα χτύπησε την πόρτα και κατευθύνθηκε προς την βρύση.
Έτριβε με δύναμη τα χέρια του για να φύγουν οι βρώμιες και έκλεισε τα μάτια του κουρασμένος.
Η πόρτα ξαφνικά άνοιξε και ξαφνιασμένος γύρισε να δει ποιος μπήκε
- ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ ΝΆΣΟ! πότε ήρθες εδώ; Ρώτησε τρομαγμένη η Έλλη πιάνοντας την καρδιά της.
- Πριν 30 δευτερα. Πώς πάει η ιστορία; Την ρώτησε με ενδιαφέρον. Του είχε στείλει μήνυμα πριν έρθει σπίτι της, το βιβλίο της σε φωτογραφία με εκείνη να κάνει μια λυπημένη φατσούλα.
Φυσικά και την αποθήκευσε.
- Τελείωσα πριν μια ώρα. Πώς πάει η μηχανή; Έκλεισε την πόρτα πίσω της και τον πλησίασε. Στήριξε το σώμα της στον τοίχο και τον παρατηρούσε να σκουπίζει τα χέρια του.
- Σε κάτι εβδομάδες θα έχουμε τελειώσει. Της είπε και τσίμπησε παιχνιδιάρικο το μάγουλο της.
- Έχεις και στα μούτρα σου λέρες! Του είπε η Έλλη προσποιούμενη την αηδιασμένη, το σιγανό της γέλιο όμως την πρόδωσε.
YOU ARE READING
Somebody To You
HumorΗ Έλλη είναι μια 16χρονη κοπέλα που προσπαθεί να βρει τον εαυτό της. Της αρέσει ένα αγόρι εδώ και ένα χρόνο αλλά δεν γνωρίζει την ύπαρξη της. Θα αλλάξουν όλα όμως για εκείνη όταν ο Νάσος - ο κολλητός του- την χτυπήσει με μια μπάλα στο κεφάλι.