7

48 6 10
                                    

Υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι.

Εκείνοι που δεν χάνουν ευκαιρία να διασκεδάσουν και να ζήσουν στο έπακρο τα εφηβικά τους χρόνια

Και εκείνοι που ακυρώνουν τις προσκλήσεις στα πάρτι για να κάτσουν να διαβάσουν.

Μάντεψε σε ποια κατηγορία ανήκει η Έλλη.

Η κοπέλα κυριολεκτικά αποφάσισε να μην έρθει στο πάρτι γενεθλίων της Άννας γιατί αγχώθηκε επειδή ξέχασε ότι έγραφε τεστ στην φιλοσοφία και τα άφησε όλα τελευταία στιγμή.

Φυσικά και η Άννα την έβρισε. Εκείνη όμως δεν έβαλε μυαλό.

Ήταν γύρω στις... 1 το βράδυ όταν η Έλλη τελείωσε το σκατοδιαβασμα. Καθόταν στο κρεβάτι της και έβλεπε παιδική χαρά.

Ξάφνου το κινητό της άρχισε να χτυπά και στην οθόνη διαγράφηκε το όνομα

" Σπαστικό παιδάκι"

Δεν περίμενε ποτέ να την καλέσει τέτοια ώρα, ή να την καλέσει γενικότερα.

Ο μόνος λόγος που του έδωσε το τηλέφωνο της, ήταν επειδή ήξερε ότι δεν θα την καλούσε ποτέ.

Να που όμως την καλεί περασμένα μεσάνυχτα.

- Νάσο; ρωτά ξαφνιασμένη και φανερά μπερδεμένη.

- Ελιτσαααα. Έλα να με μαζέψεις τα έχω τσούξει εδώ πέραααα!!!!!

- Από που να σε μαζέψω; Το έχεις κάψει βλαμμένο;

- Από το πάρτι της Άννας! Είναι ξαδέρφη μου το ξέχασες; Και βλαμμένη είσαι Εσύ!

- Γιατί να σε μαζέψω εγώ ρε! Μάνα δεν έχεις;

- Της υποσχέθηκα ότι δεν θα ξαναπιω γιατί την τελευταία φορά έγινα στουπί και... ξερασα πάνω στην καινούργια της μπλούζα...

- Δεν βγαίνω από το σπίτι τέτοια ώρα Νάσο. Οι γονείς μου κοιμούνται θα φρικαρουν!

- Δεν θα πάρει πολύ ωραααα!

- Άλλους φίλους δεν έχεις;

- Είναι όλοι εδώ. Μόνο εσύ είσαι ηλίθια και κάθεσαι μέσα. Η Άννα μου είπε ότι ήθελες να διαβάσεις. Τόσο καθυστερημένη.

- Άι χεσου. Έρχομαι!

Έκλεισε το κινητό της θυμωμένη και το πέταξε στο κρεβάτι της.

Φόρεσε μία φόρμα, ένα φούτερ, μια ζακέτα και τα ροζ σταράκια της και βγήκε αθόρυβα από το δωμάτιο.

Οι γονείς της κοιμούνται βαριά. Και οι δύο. Σε αυτούς εμοιασε και αργεί το πρωί στο σχολείο!

Somebody To YouWhere stories live. Discover now